|

رابطه بی شرمانه خانم معلم با دانش آموزان

رابطه جنسی خانم معلم 35 ساله با دانش آموز 15 ساله اش!

پسری 15 ساله رابطه جنسی خود با یک زن 35 ساله را فاش کرد و همچنین اظهار کرد که از آشکار شدن این موضوع در میان هم کلاسی های مدرسه اش، وحشت…

لینک کوتاه کپی شد
5

پسری 15 ساله رابطه جنسی خود با یک زن 35 ساله را فاش کرد و همچنین اظهار کرد که از آشکار شدن این موضوع در میان هم کلاسی های مدرسه اش، وحشت دارد. 

این معلم 35 ساله در دومین جلسه دادگاه، اعلام کرد زمانی که به عنوان ناظم مدرسه مشغول به کار بوده، با شاگرد خود رابطه جنسی برقرار کرده است. 

باربر همچنین، پسر جوان 15 ساله را تهدید کرده بود که در صورت فاش شدن این موضوع، برای او دردسر ایجاد خواهد کرد، البته این موضوع کمی بعد در دادگاه مشخص شد. 

این معلم پست در ماه سپتامبر و اکتبر سال 2018، عکس های مشترکی را از خود و آن پسر جوان در اسنپ چت به نمایش گذاشت تا بتنواند ادعا کند که او با میل خود این کار را انجام داده و همین موضوع باعث شد تا او از اجبار یا تحریک آن پسر بچه تبرئه شود. 

0_Kandice-Barber-court-case

اما دادگاه در سه مرحله بررسی نتوانست شواهدی را دال بر اجبار یا تحریک آن پسر بچه در طی برقراری رابطه جنسی، پیدا کند. 

دادستان پرونده، در این راستا اعلام کرد که آن زن در سپتامبر سال 2018 برای انجام یک فعالیت ورزشی، شاگردان مدرسه را در کنار یکدیگر جمع می کند و در این میان تلفن موبایل آن پسر را می گیرد تا نام خود را به لیست تماس های اسنپ چت او اضافه کند که این موضوع، آن پسر نوجوان را  متعجب کرده بود.

دادستان میلان در ادامه اظهار کرد که پیام های او در ابتدا کاملا عادی به نظر می رسید اما به تدریج معنای دیگری پیدا کرد.

دادستان میلان همچنین در دادگاه اعلام کرد که باربر در اکتبر سال 2018 به پسر جوان پیام داده تا او را ببیند و با یکدیگر به یک مکان خصوصی بروند. 

سرانجام این پسر 15 ساله در تصمیم می گیرد رابطه خود با باربر را فاش کند که در آن میان، باربر به او می گوید که ممکن است از او باردار باشد. 

پسر نوجوان در رابطه با موضوع بارداری باربر گفت که "مطمئن نبودم که این بچه از من یا از همسرش است. نمی دانم شاید کل این ماجرا اشتباه من بود". 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها