|

وعده انتخاباتی جنجالی بهرنگ علوی به ایرانیان در برنامه شباهنگی + ویدئو

بهرنگ علوی که در گفتگویی با حامد آهنگی گفت: اگر رئیس جمهور شوم به هر ایرانی یک قبر رایگان خواهم داد.

لینک کوتاه کپی شد

در ایامی که در آستانه ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم؛ بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون ایران وعده عجیب و غریبی به هر ایرانی داد. بهرنگ علوی که در گفتگویی با حامد آهنگی گفت: اگر رئیس جمهور شوم به هر ایرانی یک قبر رایگان خواهم داد.

بهرنگ علوی متولد 1 فروردین 1359 در تهران، بازیگر است. وی فارغ التحصیل دیپلم رشته نقشه کشی می باشد. بهرنگ علوی تنها فرزند خانواده در بیمارستان آزادی تهران بدنیا آمده است، پدرش فرهنگی بازنشسته و از مدیران آموزش و پرورش و مادرش کارمند و مدیر شرکت مخابرات می باشد.

بهرنگ علوی فعالیت خود را با کلاس های بازیگری شروع کرد و با سریال تلویزیونی هشت و نیم به شهرت زیادی رسید. بازیگری را از تئاتر مدرسه شروع کرد و در نوجوانی بهترین بازیگر مدارس مناطق تهران شد تا جایی که در 11 سالگی برای اولین بار در نمایشی بنام آدمک چوبی بازی کرد.

بعد از گرفتن دیپلم نقشه کشی به سمت بازیگری رفت، او در کلاس های اولین دوره آموزشگاه کارنامه زیر اساتیدی چون، رویا تیموریان، پرویز پرستویی، حبیب رضایی، آتیلا پسیان، پانته آ بهرام و محمد رحمانیان آموزش دید.

ابتدا تجربه کوتاه تصویری با برنامه دوربین مخفی امیرحسین قهرائی و چند فیلم کوتاه جشنواره ای بدست آورد اما با فیلم عیار 14 در سال 86 بود که با تک سکانس درخشان خود به سینما معرفی شد،در سال 88 نیز با سریال نردبام آسمان وارد قاب تلویزیون شد. در سال 91 با فیلم دربند نشان داد پتانسل بالایی برای بازی دارد.

 

منبع: وقایع روز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی