|

اصول شیک پوشی

کت تکُ با چه شلواری بپوشیم؟؛ کلی ایده جذاب برای اینکه عید 1401 با مانتوی کتی بدرخشید

مانتوی کتی

اگه برای نوروز 1401 دنبال یه مانتوی جذاب، شیک و کاربردی هستید طوری که بتونید همه جا بپوشیدِش از مانتوهای کتی غافل نشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

تا همین چند سال پیش برای عید یه مدل مانتوی خاص مد میشد اصلا هم مهم نبود که شما اون مدلُ دوست داشته باشید یا نه. یهو نزدیک عید همه مغازه ها جنس هاشون مثل هم میشد. مثلا یه سال مانتوی صورتی مد بود بعدش مانتوی بُته جِقه مد شده بود. کلا اون موقع ها طراحان لباس برای عید سلیقه طیف خاصی رو در نظر می گرفتند.

به گزارش «شایانیوز»، حالا چند سالی میشه که طراحان لباس یکم سلیقه به خرج دادن و برای عید مدل های بیشتری رو روانه بازار میکنن. مثلا امسال علاوه بر مانتوهای بنفش که به عنوان رنگ سال مد شدن، مانتوهای کتی، مانتوهای خامه دوزی شده و مانتوهای عروسکی هم جایگاه ویژه ای رو در ویترین مغازه ها به خودشون اختصاص دادن. با این اوصاف اگه بخواین برای عید خرید کنید با توجه به گستردگی ای که وجود داره میتونید براساس سلیقَتون چیزی که دوست دارید انتخاب کنید.

مانتوهای کتی جزء آیتم هایی هستند که هیچ وقت از مد نمی افتن. پس اگه قصد خرید دارید در عین حال میخواین مانتویی بخرید که همه جا و همیشه بتونید بپوشید از مانتوی کتی غافل نشید. چه اسپورت پوش باشید چه رسمی پوش با مانتوی کتی میتونید یه استایل شیک و جذاب برای خودتون بسازید.

یکی از ویژگی های مانتوی کتی اینِ که نسبتا راحت ست میشه یعنی دستتون برای انتخاب بقیه آیتم ها بازِ، اما با این حال مسلما با بعضی آیتم ها جذاب تر میشن اگه یه مانتوی کتی دارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهتون بگیم که با چه شلواری جذاب تر میشه.

IMG_20220305_175500

عکس از صفحات style_modane , behtarina_ir , sarah_torabi

کت تک با شلوار بگ و کفش پاشنه بلند

اگه میخواین با مانتوی کتی یه استایل رسمی و شیک برای خودتون بسازید در عین حال از پوشیدن لباس های یکنواخت هم خسته شدید و میخواین مد روز باشید شلوار بَگ گزینه مناسبی است. این شلوار های سرتاسر گشاد اگه با کفش پاشنه بلند ست بشن جذابیت زیادی به استایل شما میدن. 

IMG_20220223_121140 (1)

کت تک با شلوار جین اسکینی یا مام استایل

اسپورت پوش ها میتونن مانتوهای کتی رو با شلوارهای جین اسکینی یا مام استایل بپوشن و مطمئن باشن که حسابی خوش تیپ و خوش پوش شدن. مطمئنا شلوارهای اسکینی رو همتون میشناسید اما شاید شلوارهای مام استایلُ نشناسید. شلوار های مام استایل به مدلی از شلوارهای لی گفته میشه که گشادند و دارای فاق های بلند می باشند. بلندی فاق این مدل شلوار تا بالای ناف است و از پشت تمام باسن را در برمی‌گیره؛ همین مورد سبب میشه که باسنُ بیشتر از سایز اصلی و مدل آن را صاف نشان دهد. این شلوارها قد شما رو کوتاه تر از حد معمول نشون میدن پس بیشتر مناسب خانم های قد بلنده.

برای داشتن یک استایل اسپرت بی نظیر مانتو کتی به رنگ های شاد مانند قرمز و زرد و یا آبی نفتی بپوشید و در کنار آن از یک شلوار اسکینی یا مام استایل و کتانی های سفید، کیف های ساده یک طرفه و یا دستی، شال های ساده و تک رنگ نخی استفاده کنید. این ترکیب با کفش پاشنه بلند یا صندل هم شیک و چشم نواز میشه.

IMG_20220305_183446

کت تک با شلوار بوت کات و کفش پاشنه بلند

اگه میخواین با کت تک یه استایل رسمی داشته باشید شلوار بوت کات گزینه مناسبی است. اگه نمیدونید شلوار بوت کات چیه باید بگم که این شلوار ها همون شلوار دم پا گشاد خودمون هستند که از قدیم مد بودن حالا هم با یه اسم جدید دوباره مد شدن. کت تکُ با شلوار جین دم پا گشاد هم میتونید ست کنید اما نه برای استایل رسمی.

IMG_20220305_184207

عکس از صفحات jeyjey_boutique , style_modane

کت تک با شلوار راسته و کفش پاشنه بلند

ست کردن مانتوی کتی با شلوار راسته یه انتخاب هوشمنداس؛ چرا؟؟ چون هم شیک میشه هم اینکه مطمئنا همتون یکی دو تا از این شلوارh توی کمدتون دارید پس اگه محدودیت مالی دارید با این انتخاب میتونید از خرید شلوار صرف نظر کنید. برای این ست کفش پاشنه بلند استایلتونُ تکمیل میکنه پس ازش غافل نشید. برای انتخاب رنگ میتونید رنگ کفشتونُ با رنگ کت ست کنید ولی دیگه کیفُ با این دو تا ست نکنید. 

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی