|

فرش کرم

فرش کرم تکراری شده ولی دوسش داری؟ بیا با این رنگا ترکیبش کن و یه دکور ناااب بساز!

how to decorate yor living room with cream carpet?

یکی از مهم ترین و اصلی ترین آیتم ها در دکوراسیون خونه فرش است که می تونه حسابی حس و حال خونه ی شما رو از این رو به اون رو کنه و تغییر بده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکور کردن کار خیلی راحتی نیست به خاطر اینکه خیلی مهمه که شما تناسب و ترکیب رو در آیتم ها رعایت کنید اما با این وجود کار مشقت باری هم نیست. مهم تر از همه اینه که بدونی دقیقا دنبال چی هستی و از چه سبک و سیاقی خوشت میاد. یکی از مهم ترین آیتم ها در دکوراسیون خونه فرش است که می تونه حسابی حس و حال خونه ی شما رو از این رو به اون رو کنه.

حالا برای انتخاب فرش مسلما اولین چیزی که تو ذهن شما شکل می گیره فرش کرم است، فرش کرمی که با مبلمان شکلاتی یا قهوه ای ست میشند و یه کنتراست زیبا ایجاد می کنند. خب این حرف کاملا درسته اما از طرف دیگه این انتخاب خیلی تکراری است و تو خیلی از خونه های ایرانی پیدا میشه پس اگر شما دنبال یه دکور خاصی نمی تونی بهش دل ببندی.

Persian-Rugs-min

اما از طرف دیگه یکی از بزرگ ترین مزیت های فرش کرم اینه که باعث میشه خونه ی شما روشن تر و بزرگ تر دیده بشه به علاوه این که دل رو نمیزنه، مزیت دوم فرش های کرم هم اینه که از تنوع خیلی بالایی برخوردارند و دست شما رو برای انتخاب باز می گذارند، با این اوصاف پیشنهاد ما به شما اینه که برای دکور اتاق نشیمنتون حتما از فرش کرم استفاده کنید اما مبلمان و اسباب و اثاثیهِ تون رو جوری انتخاب کنید که رنگ و سرزندگی رو با قدرت به خونه ی شما بیارند.

حالا اگر براتون سواله که چه رنگ هایی رو می تونید با فرش کرم ست کنید تا منزلتون هم شیک و زیبا باشه و هم آرامش بخش و جذاب حتما به خوندن ادامه بدید که ما براتون کلی ایده داریم.

1.فرش کرم با صورتی

به گزارش شایانیوز، همون طور که گفتیم تنوع فرش های کرم توی کشور ما خیلی زیاده حالا شما تصور کنید که همنشینی یک فرش کرم رنگ که گلهای برجسته ی صورتی داره با مبلمان صورتی چقدر جذاب و ملیح میشه. مطمئنا یکی از بهترین گزینه ها برای تازه عروس ها ترکیب فرش کرم با مبلمان صورتی است.

2-6-1024x580

2.فرش کرم با قرمز

اگر اهل هنر باشید و رنگ ها رو بشناسید قطعا متوجه خواهید شد که کرم و قرمز یکی از جذاب ترین ترکیب های ممکن هستند. روشنی فرش کرم و تیرگی مبل قرمز باعث ایجاد یک کنتراست فوق العاده جذاب و دوست داشتنی میشه، که نباید به راحتی از کنارش عبور کرد.

با فرش کرم چطور خونه ام رو دکور کنم؟

3.فرش کرم با مبل سبز

به طور کلی چون کرم رنگ خنثی ایست استفاده از رنگ های شاد و جلوه دار در دکوراسیون منزل به زیبایی و افزایش جذابیت بصری محیط خانه شما حسابی کمک خواهد کرد. به همین ترتیب استفاده از انواع مبلمان در طیف رنگی سبز می تونه یک انتخاب هوشمندانه باشه. فراموش نکنید که سبز نمادی از گیاهان و احساس سیالی است که در طبیعت وجود داره به همین خاطر هم می تونه منزل شما رو به مامنی امن از نشاط و زندگی تبدیل کنه.

با فرش کرم چطور خونه ام رو دکور کنم؟

4.فرش کرم با مبل آبی

درست مانند رنگ سبز، آبی هم یکی از رنگ هایی است که می تونه جذابیت بصری خونه شما رو به طرز جالب توجهی افزایش بده، از طرف دیگه ماهیت رنگ آبی، آرامش بخش و تعدیل کننده است به این ترتیب شما نه تنها رنگ و سرزندگی رو به خونتون اضافه می کنید بلکه آرامش رو هم به محیط زندگیتون تزریق می کنید.

با فرش کرم چطور خونه ام رو دکور کنم؟

5.فرش کرم با مبل طوسی

و اما اگر شما از اون دست افرادی هستید که برای منزلشون محیطی آروم و یک دست رو می پسندند بهتون پیشنهاد می کنیم که از مبلمان طوسی استفاده کنید. طوسی جزو رنگ های خنثی ایست که هم در وجود خودش کمی رنگ و تنوع داره و هم همچنان خنثی است و تا حدودی ظاهری مونوکروم به خونه شما می دهد.

با فرش کرم چطور خونه ام رو دکور کنم؟

به نظر شما کاربران شایانیوز چه رنگ های دیگه ای رو میشه با فرش کرم ست کرد؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

شهرزاد فدایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی