|

آهای خانومایی که فقط تو نخ مانتویید بیان که کلی ترفند خوشتیپ شدن براتون آوردیم

یکی از رازهای خوشتیپی استفاده درست از رنگ هاست باید آیتم های پوششتون طوری انتخاب کنید که در نهایت یه هارمونی رنگی جذاب بسازید. …

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- مطمئنا براتون پیش اومده که بین دوستانتون، توی خیابون یا حتی توی اینستاگرام اشخاصی رو دیدید که خیلی خوشتیپ بودن بعد از خودتون پرسیدید اینا چجوری انقدر خوش استایلن؟ اولین چیزی که اینجور مواقع به ذهنتون میرسه اینِ که حتما خیلی پولدارن و لباسای گرون قیمت میخرن. از تاثیر پول توی تیپ و استایل نمیشه غافل شد خیلی مواقع لباسای خوش دوخت و تمیز گرون هستن اما الزاما همه پولدارا و کسایی که برای لباساشون خیلی هزینه میکنن خوشتیپ نیستند.

مثالش کسایی که یه کمد پر از لباس دارن اما هیچ وقت اونقدرها خوشتیپ نیستن پس علاوه بر پول چیزای دیگه ای هم توی خوشتیپ شدن تاثیر دارن توی این مطلب میخوایم راه و رسم خوشتیپ شدن بهتون یاد بدیم اینجا قراره در مورد ترفندهایی که بهتون کمک میکنن تا استایلی شیک و تر و تمیز داشته باشید صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ ها رو تو استایلتون تکرار کنید

یکی از مهم ترین رازهای خوشتیپی استفاده درست از رنگ ها است. شما باید آیتم های پوششتون طوری انتخاب کنید که در نهایت بتونید یه هارمونی رنگی جذاب بسازید. بهترین حالت ممکن در پوشش اینِ که از سه تا رنگ توی استایلتون استفاده کنید اگه بیشتر از سه تا رنگ باشه استایلتون به سمت شلختگی میره. همون طور که می دونید پوشش خانم های ایرانی در بیرون از منزل شامل مانتو، شلوار، کیف، کفش، شال یا روسری است بنابراین یکی از ترفندهای داشتن استایلی شیک و تر و تمیز اینِ که رنگ ها رو تکرار کنید.

شومیز

عکس از صفحه fariza_ghasemi

یه آیتم رنگی استایل تیره رو جذاب میکنه

اگه به رنگ های تیره مثل مشکی، سرمه ای، قهوه ای و رنگ هایی از این قبیل علاقه دارید برای اینکه به استایلتون روح بدید بهتره یکی از آیتم ها رو از رنگ های روشن یا جیغ انتخاب کنید اینجوری تیپتون از یکنواختی درمیاد و جذاب تر میشید.

index

عکس از صفحه elsana_co , street_stylew

اکسسوری ها رو با هم ست کنید

اگه میخواین خوشتیپ و جذاب باشید لطفا از اکسسوری ها غافل نشید. اکسسوری ها لوازم جانبی هایی هستند که به تنهایی کاربردی ندارن اما زمانی که درست و در کنار یکدیگر استفاده بشن جلوه بسیار زیبایی به استایلتون میدن شما با استفاده از اکسسوری ها می تونید یک لباس ساده رو به یک لباس جذاب تبدیل کنید و در جمع بدرخشید. برای ساختن یه هارمونی رنگی جذاب میتونید اکسسوری ها رو با هم ست کنید مثلا کیف و شالتون از یه رنگ انتخاب کنید اگه عینک آفتابی میزنید میتونید عینکتونُ هم با این آیتم ها ست کنید.

اکسسوری ها در صنعت مد به دو دسته‌ اکسسوری‌های پوشیدنی و اکسسوری‌های قابل حمل تقسیم بندی میشن. در زیر توضیح دادیم که هر کدام از انواع اکسسوری شامل چه مواردی است:

ل

عکس از صفحه ​stylextra_ir

اکسسوری‌های قابل حمل

اکسسوری‌های قابل حمل شامل کیف پول و کیف‌های دستی، عینک آفتابی، بادبزن‌های دستی، چتر‌، کیف جیبی، کروات، جاکلیدی و آویزهای مختلف است.

اکسسوری‌های پوشیدنی

اکسسوری‌هایی که پوشیده میشن شامل دستمال سر، دستمال گردن، شال گردن، کت، کفش، کراوات، کلاه، کمربند و بند‌های شلوار، جوراب، دستکش، جواهرات، ساعت، دستبند، شال، روسری، جوراب و جوراب‌های ساق بلند است.

stilllife-fotograf28

ساده و نچرال آرایش کنید

در کنار همه کارهایی که برای زیباتر شدن انجام میدیم یه چیز دیگه هم هست که خیلی خیلی مهمِ و حسابی تو خوشگل شدنمون تاثیر داره اونم آرایش کردنِ که همه خانم ها چه اونایی که بلدَن و اصولی آرایش میکنن چه اونایی که خیلی بلد نیستن، دوسِش دارن و وقتی که آرایش میکنن حالشون حسابی خوب میشه. میکاپ ساده و اصولی در کنار پوشیدن یه لباس مناسب و البته داشتن پوستی سالم و موهایی زیبا میتونه چهره شما رو از این رو به اون رو کنه.

1632058191-5974ab967974fca

از تنالیته های مختلف یک رنگ استفاده کنید

یکی از مهم ترین رازهای داشتن یه استایل شیک اینِ که از رنگ ها به درستی در استایلتون استفاده کنید تا تیپتون دچار یکنواختی نشه و به سمت شلختگی هم نره. استفاده از سایه های مختلف یک رنگ یک استراتژی موثر برای ساختن یه هارمونی رنگی جذابِ که مطمئنا به شما کمک میکنه تا به یه خانم شیک و خوشتیپ تبدیل شید.

مانتو

عکس از صفحه minsa.couture , street_stylew

به رنگ شال یا روسریتون خیلی توجه کنید

شال یا روسری به خاطر مجاورت با پوست صورت جزء مهم ترین آیتم ها در پوشش خانم های ایرانی است پس خیلی مهمِ رنگی رو انتخاب کنید که اولا بهتون می یاد ثانیا با سایر لباس هاتون هم هارمونی داشته باشه.

index

عکس از صفحه cananartgallery

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

نویسنده: لیلا ارژنگ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی