|

نکات استایلی واسه پلاس سایز ها

استایل های جذاب واسه تپلی مُپلی ها؛ این مانتو شلوار ها قشنگ ترت میکنه بانووو

این که فکر کنید چون سایز بزرگ هستید یعنی نمی تونید تیپ و استایل خوب داشته باشید یه باور غلطه چون با رعایت اصول همیشه میشه زیبا بود

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای مد و فشن اساسا ما چشممشون عادت کرده به دیدن مدل هایی که تناسب و زیبایی اندامشون نقص نداره و انگاری که با حوصله اندام خودشون رو ترشیدن که انقدر جذاب شدند، به طبع این موضوع هم داشتن اندام لاغر و روی فرم به یکی از معیار های درجه یک زیبایی و خوش تیپی تبدیل شده که نه تنها تو ایران بلکه در سرتاسر دنیا هم مشاهده میشه؛ اما یه واقعیتی هست اونم اینه که کی گفته همیشه لاغر ها تیپ و استایل هاشون بی نقص و فوق العاده زیباست و ما سایز بزرگ خوشتیپ نداریم؟

در قدم اول باید این نکته رو در نظر داشته باشید که اگر چه دنیای مد ما رو به مدل های زیبا و لاغر اندام عادت داده اما از طرف دیگه هم هیچ محدودیتی رو قائل نمیشه و به شما این اجازه رو می ده تا هر جور که هستید و هر سلیقه ای که دارید بهتون خودتون رو به نمایش بگذارید؛ نکته دومی هم که باید بهش توجه داشته باشید اینه که برای داشتن یک استایل شیک و بی نقص یک سری اصول و قوانینی هست که با رعایت کردنشون کارتون خیلی راحت تر میشه، شاید شما و انتخاب هاتون رو محدود کنند اما در عوض ریسک خوب نشدن تیپتون رو پایین میارن؛ یک چنین اصولی هم برای افراد سایز کوچیک مطرحه و هم برای افراد سایز بزرگ.

پلاس سایز

به گزارش شایانیوز، اگر شما دوست داشته باشید و در ادامه با ما همراه باشید، ما یک تعداد از ساده ترین مواردی رو با شما به اشتراک میگذاریم که رعایت کردنشون میتونه تاثر قابل توجهی در استایل شما داشته باشه و میبینید که تپل بودن ابدا به معنای نداشتنن استایل خوب نیست.

1.مانتو ساده انتخاب مناسب سایز بزرگ ها

مانتو ها هر چی برش های بیشتری داشته باشند، طرح های شلوغ تری داشته باشند و خلاصه کلام این که از سادگی خارج شده باشند بیشتر باعث دیده شدن درشتی اندام شما میشند، به همین خاطر بهتره که از مانتو های ساده با طرح ها و شکل های ساده تر استفاده کنید و خیلی سراغ مانتو های چین دار، پف دار و طرح هایی از این دست نرید.

مانتو ساده

2.مانتو های رنگ تیره انتخاب مناسب سایز بزرگ ها

بدون شک شما هم تا به حال بارها این موضوع رو شنیدید که افراد سایز بزرگ بهرته از رنگ های تیره مانتو شلواری استفاده کنند تا درشتی اندامشون کمتر به چشم بیاد؛ واقعیت اینه که این موضوع یک حقیقت انکار ناپذریه که رنگ های تیره ما رو لاغر تر نشون میدند اما ما بهتون میگیم که اصلا و ابدا خودتون رو به رنگ های تیره محدود نکنید که لزومی نداره همیشه مشکی و طوسی و سرمه ای بپوشید، در عوض سعی کنید با انتخاب های ساده تر و بدون طرح و نقش اضافی جا رو برای رنگ های شاد و براق در استایلتون باز کنید.

رنگ تیره

3.مانتو فیت با قد و یقه متناسب انتخاب مناسب سایز بزرگ ها

همون طور که می دونید انتخاب مدل های اور سایز و یا خیلی جذاب برای شمایی که اندام درشتی دارید چندان انتخاب مناسبی نیستند چون یا شما رو درشت تر نشون میدن و یا باعث میشند که اندامتون خیلی توی لباس بیوفته، بنابراین بهتره که مانتو انتخابی شما کاملا سایز شما باشه. از طرف دیگه مدل هایی که بلند هستند اندام شما رو کشیده تر و زیبا تر نشون میدند که یک مزیت به حساب میاد؛ اگر سعی کنید مانتویی رو انتخاب کنید که علاوه بر قد بلندش یقه بازی هم داشته باشه که دیگه نور علی نوره. منظور از یقه باز اینه که سراغ مانتو هایی که جلو بسته هستند یا یقه های بزرگ و آرشال مانند دارند نرید.

مانتو فیت

4.شلوار مام و راسته تکمیل کننده استایل سایز بزرگ ها

حالا سوای از این که چه نوع مانتویی رو انتخاب می کنید، شلوار شما هم می تونه در زیبا تر شدن استایلتون تاثیر چشمگیری داشته باشه. خب پیشنهاد ما به شما اینه که از شلواره ای راسته یا مام استفاده کنید، حتا شلوار های مام استایل از شلوار های مام فیت هم گزینه بهتری هستند چون که درشتی پاهای شما رو پنهان می کنند.

شلوار مام استایل و راسته

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی