|

خودت رو بشناس!

تست روانشناسی تصویری؛ اگه میخوای لایه های پنهان احساساتت فاااش شه بگو تو تصویر چی دیدی

با انجام این تست روانشناسی تصویری می تونی درک بهتری از خودت و احساساتت داشته باشی پس امتحان کن و ببین چقدر خودت رو میشناسی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تست های روانشناسی تصویری ساخته شده اند تا بتوانند به ما کمک کنند تا درک بهتری از احساسات و عواطف خودمان همچنین دوستان و عزیزانمان داشته باشیم. بخش اعضمی از تست های تصویری بیشتر برای سرگرمی ساخته میشوند تا این که ماهیت روانشناسی و روانشناختی داشته باشند با این همه غالبا تست های روانشناسی تصویری حرف هایی برای گفتن دارند که باعث میشود انجام دادن آن ها صرفا وقت گذراندن نباشند و به قولی سودی هم برای ما داشته باشند. به احتمال زیاد شما هم تا به حال چند باری از این دست تست ها انجام داده اید و از نزدیکی آن ها با ویژگی های شخصیتی خودتان شگفت زده شده اید.

حالا اگر دوست دارید که یک بار دیگر خودتان را در چنین موقعیتی قرار دهید و یا به کمک یکی از این تست ها کمی شناخت بیشتری نسبت به دوستانتان به دست بیاورید به شما پیشنهاد می کنیم که این تست را انجام دهید که نتیجه آن شگفت زده تان خواهد کرد.

سوال:

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید اولین چیزی که در این تصویر توجه شما را به خود جلب کرد چیست؟

تست شخصیت شناسی

  •  

  •  

  •  

به گزارش شایانیوز، تصویر یک درخت، یک گوریل، شیر ماده یا دو ماهی؟ کدام یک از موارد فوق را در نگاه اول در این تصویر مشادهده کردید و توجه شما را به خود جلب کرد؟

  •  

  •  

  •  

پاسخ:

تصویر یک درخت اولین چیزی بود که در تصویر دیدم

احتمالا شما فرد ساکت و آرامی هستید اما نه از آن دست آدم هایی که خجالتی یا درونگرا هستند، در واقع شما غالبا سکوت می کنید به خاطر این که خودتان را خیلی قبول دارید و اهمیتی نمی دهید که دیگران چه فکر می کنند، به عبارت دیگر ابدا به دنبال تائید دیگر اشخاص نیستید.

تصویر یک گوریل اولین چیزی بود که در تصویر دیدم

تشخیص چهره گوریل در نگاه اول به معنای آن است که احتمالا شما شخصی کمال گرا و ماکسیمالیست هستید و به طرز دیوانه واری به دنبال آن هستید که همه کار ها به بهترین نحو انجام شوند، همین امر هم باعث می شود که در برخی موارد دست به انتقاد بزنید، آن هم از نوع تند و تیزش و حتا  ممکن است با انتقاداتتان اطرافیانتان را ناراحت کنید و باعث رنجش آن ها بشوید.

تصویر یک ماده شیر اولین چیزی بود که در تصویر دیدم

اگر در نگاه اول این ماده شیر بود که خودش را به شما نشان داد پس شما شخصیتی قوی و مستقل دارید که خیلی به خودش مطمئن است. از طرف دیگر خوشتان نمی آید کسی سد راهتان شود و مانع شما گردد.

تصویر دو ماهی اولین چیزی بود که در تصویر دیدم

با دیدن تصویر دو ماهی در نگاه اول شما نشان دادید که شخصیتی لطیف و مهربان دارید که به دیگران خیلی اهمیت می دهید. در واقع شما از قلب بزرگی برخوردارید که باعث می شودذ همیشه حامی و تکیه گاه افراد باشید.

شما در تصویر بالا چه چیزی دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خودتان احساس کردید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ترانه ارسالی در

    واسه من که اصلا درست نبود

  • ji hoo ارسالی در

    من درخت دیدم
    ولی فقط منم که اصلا ماهیو پیدا نمیکنم؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی