|

خودت رو بشناس!

تست روانشناسی تصویری؛ بگو اول از همه تو تصویر چی دیدی تا بگم چرا همش احساس تنهایی داری!

What you see first in this brain-frazzling optical illusion reveals what makes you feel lonely

اگه خیلی زیاد احساس تنهایی میکنه فکر نکن که عادیه هر حسی یه دلیلی داره با انجام دادن این تست علت تنهاییت رو خودت کشف کن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تست های روانشناسی تصویری ممکن است در وهله اول به نظر شما ساده و پیش پا افتاده بیایند، خب حق هم دارید این نوع از تست های تصویری غالبا برای سرگرمی شما طراحی شده اند اما با این حال همین تست های روانشناسی تصویری ساده و پیش پا افتاده در بسیاری از موارد توانایی آن را دارند تا حس و حال درونی شما را یا آنچه را که سعی دارید تا با نادیده گرفتن پنهان کنید آشکار نمایند؛ مانند احساس تنهایی. این تست به شما کمک می کند تا کشف کنید آن چه حقیقتا باعث می شود که شما احساس تنهایی داشته باشید چیست و از این حس از کجا نشات می گیرد.

اگر تا به حال این دست از تست ها را امتحان نکرده اید یا نمی دانید که روند کاری آن ها چگونه است به شما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده دلتان را به دریا بزنید و چنینی تستی را امتحان کنید.

سوال:

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید اولین چیزی که در این تصویر زیبا توجه شما را به خود جلب کرد چیست؟ بعد می توانید با یک چرخش چشم ساده باقی مواردی را که در تصویر وجود دارد نیز به راحتی ببینید اما آنچه که برای ما اهمیت دارد اولین موضوعی است که در این تصویر دیدید.

تست روانشناسی تصویری

  •  

  •  

  •  

به گزارش شایانیوز، تصویر یک نهنگ، تصویر ماه یا تصویر یک موج سوار؟ کدام یک را پیش از بقیه در تصویر بالا مشاهده کردید؟

  •  

  •  

  •  

پاسخ:

در نگاه اول عکس ماه را در تصویر دیدم

اگر قبل از هر چیز توجه شما به ماه در تصویر جلب شد به معنای آن است که شما احساس تنهایی می کنید به خاطر این که به دیگران اجازه نمی دهید به شما نزدیک شوند، به عبارت دیگر شما دور خود دیوار هایی کشیده اید که ریختن آن ها کار ساده ای نیست حتا برای خودتان. اگرچه که هوش ارتباطی خوبی دارید و خوب هم می دانید که ارتباط برقرار کردن با دیگران می تواند باعث شود که زندگی بهتری داشته باشید اما ظاهرا همچنان با اعتماد کردن به دیگران مشکل دارید. به خاطر داشته باشید که اعتماد کردن به دیگران ممکن است برای شما کمی ترسناک باشد اما اگر شما نتوانید با ترس هایتان رو به رو شوید نمی توانید روابطتان را هم آن طور که دوست دارید شکل دهید.

در نگاه اول عکس یک نهنگ را در تصویر دیدم

آن هایی که نهنگ را در نگاه اول تشخیص دادند معمولا احساس تنهایی می کنند به خاطر این که خیلی کمال گرا هستند و معمولا همیشه به دنبال ایده آل ترین حالت ممکن هر چیز می باشند؛ البته این موضوع ابدا به معنای آن نیست که شما فرد خودخواهی هستید بلکه به معنای آن است که شما خوب میدانید به دنبال چه هستید و برای همین هم به کمتر از آن چه که می خواهید رضایت نمی دهید و این مسئله می تواند در روابطتان گاهی اختلال ایجاد کند.

در نگاه اول عکس یک موج سوار را در تصویر دیدم

اگر شما در دسته افرادی هستید که قبل از همه متوجه حضور یک موج سوار در این تصویر شدید پس احساس تنهایی شما غالبا ناشی از آن است که روح آزادی دارید و از معاشرت و مشارکت با افراد هراسانید، از همین رو در بیشتر مواقع از روابط احساسی و عاطفی دوری می کنید چراکه به نظر شما چنین روابطی به معنای آن است که شما بخشی از وجود خودتان را از دست خواهید داد و دیگر آزاد نخواهید بود. با این وجود کافی است یک بار به خودتان فرصت دهید و بعد به وضوح متوجه نادرستی باور خود خواهید شد.

شما در تصویر بالا چه چیزی دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خودتان احساس کردید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی