|

ترفندهای آرایش ابرو

دیگه به فکر کاشت و میکروبلیدینگ نباش؛ با این ترفندای آرایشی ابروهاتو پر پشت کن!

آرایش ابرو

دغدغه همه خانم ها داشتن ابروهای پر پشت است. این روزها نیز نسبت به گذشته روش های بسیاری وجود دارد تا خانم ها به این خواسته خود دست یابند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرایش صورت شامل بخش های بسیار متعدد و زیادی از اجزای صورت است که همه آنها بصورت تک تک بر روی فرم و زیبایی نهایی چهره ما تاثیر خواهد گذاشت. دغدغه همه خانم ها داشتن ابروهای پر پشت است و جالب است که بدانید این روزها نیز نسبت به گذشته روش های بسیاری وجود دارد تا خانم ها به این خواسته خود دست یابند. دوتا از روش های پر هزینه و گران قیمت برای داشتن ابروهای پر پشت کاشت و میکروبلیدینگ ابرو هستند که علاوه بر پرداخت هزینه درد و عوارض خاص خود را دارند. اگر نمی خواهید این دو روش را انتخاب نمایید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند ترفند آرایشی برای داشتن ابروهایی زیبا و پر پشت آشنا شوید. لازمه آرایش ابرو داشتن ژل ابرو، صابون ابرو و یا سایه است که انتخاب روش و ابزار این ترفندها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

با کوچک ترین تغییر در فرم ابرو، صورت شما نیز زیباتر می شود؛ چرا که ابرو نقش بسزایی در تغییر چهره و همچنین زیبایی چشم دارد. در واقع می توان گفت ابرو به مانند قابی برای چشم ها می باشد، در نتیجه قبل از آرایش ابرو از فرم مناسب چهره و چشم های خود آگاهی پیدا کنید.

آرایش ابرو

آرایش ابرو

آرایش ابرو

آرایش ابرو با سایه و براش؛ ابروهایتان را در خانه میکروبلیدینگ کنید

در آرایش ابرو پرپشت کمی کارتان ساده تر خواهد بود چرا که نیازی به کشیدن خطوط فرضی نیست و حد و مرز ابروی شما کاملا مشخص خواهد بود. ولی اگر ابروهای کم پشتی دارید به وسیله براش سر تخت و خصوص ابرو کادر دور ابروهایتان را بکشید و زمانیکه خط زیر ابرو را کشیدید توسط براش کمی خط را محو کنید. در ادامه به وسیله براش سر تخت داخل ابرو را با سایه پر کنید، در این قسمت دقت کنید تا از کادر دور ابرو خارج نشوید زیرا در این حالت ابروهایی نامرتب شبیه به دختر بچه ها خواهید داشت.

آرایش ابرو

آرایش ابرو

برای آرایش ابرو از ریمل یا ژل ابرو استفاده کنید

هیچ گاه مداد به ابروهایتان مداد نکشید چرا که ظاهری مصنوعی به شما خواهد داد. اگر ابروهای پر پشتی دارید تنها قسمت های خالی را با سایه پر کنید، و سپس توسط یک برس به پخش کردن رنگ بپردازید تا ابروهای شما بیش از حد پر رنگ و غیر طبیعی جلوه نکند. در ادامه می توانید از ژل ابرو یا ریمل های رنگی ابرو متناسب با رنگ ابروی خود استفاده کنید تا ابروهایی مرتب و زیبا داشته باشید. در انتها با یک براش سرگرد خط بالایی ابروهایتان را مرتب کنید و بلندی تارهای ابرو را بگیرید.

آرایش ابرو

آرایش ابرو

چگونه رنگ سایه ابرو را انتخاب کنید

در آرایش ابرو با سایه از مدل هایی استفاده کنید که از دو رنگ در پالت تشکیل شده اند، با این کار شما در واقع چندین تناژ رنگی را می توانید در اختیار داشته باشید و تنها لازم است تا به دلخواه از رنگ های پالت ترکیب کرده و رنگی کاملا متناسب با ابروهای خود بیابید. برای انتخاب رنگ مناسب همیشه دقت کنید تا یک درجه سایه انتخابی از خود ابروهایتان روشن تر باشد تا ابروهایی پر رنگ و مصنوعی نداشته باشید، برای مثال اگر ابروهایی مشکی دارید می توانید به جای سایه مشکی از رنگ قهوه ای تیره استفاده کنید.

آرایش ابرو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی