|

مانتو مشکی را چگونه ست کنیم؟

کلی ایده جذاب برای استایل با رنگ مشکی؛ یه دنیا رنگ برای ست کردن مانتو مشکی داری!

مانتو مشکی

برای انتخاب و خرید مانتو مشکی بهتره اول ست کردن و استفاده ازش در استایل را بلد باشی، راهنمای داشتن استایلی جذاب و رسمی با مانتو لینن مشکی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از مانتوهای پر طرفدار در میان خانم‌ ها، مانتو مشکی است که در دسته انتخاب‌ های اول هر خانم ایرانی ای قرار دارد. این رنگ از مانتو، مناسب استفاده برای مکان‌ ها و موقعیت‌ های مختلفی است و می‌توان از ست مانتو مشکی، برای مراسم‌ ها و مجالس مختلف، محل کار و بسیاری از موارد دیگر استفاده نمود. شاید اولین فکری که به ذهنتان بعد از شنیدن اسم مانتو مشکی می آید این باشد که این مانتو برای ایام عزاداری و یا استایل های کلاسیک گزینه مناسبی است، در حالی که این یک تصور اشتباه است شما اگر بلد باشید چگونه برای ست کردن این مانتو از رنگ های ترند و تابستانی استفاده کنید شاهد یک معجزه در استایل خود خواهید بود.

رنگ مشکی یک رنگ متین و با وقار است و در مجالس رسمی، افراد زیادی از این رنگ استفاده می‌ کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از مزایای داشتن مانتو مشکی، از مد نیفتادن آن است. زیرا رنگ خنثی و تیره آن، سبب هماهنگی‌ اش با پوست‌ های تیره و روشن شده است، همچنین شما با پوشیدن مانتو مشکی مقتدر و با اعتماد به نفس دیده خواهید شد. افراد دارای روحیه کاریزماتیک در بیشتر اوقات از این رنگ در استایل های خود چه رسمی چه غیر رسمی استفاده می کنند.

البته به طور کلی، یکی از بزرگترین حسن‌ ها و ویژگی‌ های مانتو با رنگ مشکی، توانایی ست شدن آن با رنگ‌ های مختلف است. پس جسور باشید و برای ست کردن مانتو مشکی به سراغ رنگ های شاد و تابستانی بروید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل تابستانی با مانتو مشکی آشنا شوید. 

مانتو مشکی

مانتو مشکی

مانتو مشکی وقتی با قرمز و سرخابی ست شه چی میشه

یکی از جدیدترین ترکیب های رنگی که برای استایل تابستانی به شدت توصیه می شود و معمولا برای خانم ها جذاب به نظر می رسد استفاده از رنگ های سرخابی و قرمز است. جالب است که بدانید این دو رنگ برای استفاده در کنار مانتو مشکی به همان اندازه که برای ست کردن مانتو سفید مناسب هستند مناسب می باشند. پس اگر می خواهید استایلی جذاب را با مانتو مشکی تجربه کنید و ظاهری شبیه به افرادی که برای مراسم عزاداری آماده می شوند نداشته باشید بهتر است یک شال و یا شلوار سرخابی و قرمز برای خود انتخاب نمایید.

پیشنهاد ما این است که اگر رنگ قرمز را انتخاب نموده اید از اکسسوری و یا کیف و کفش قرمز به جای شلوار برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید تا استایل متعادل تری را داشته باشید.

مانتو مشکی

مانتو مشکی

مانتو مشکی را لوکس و مجلسی تجربه کنید!

هرگاه می خواهید استایلتان حالتی لوکس و در عین حال جذاب به خود بگیرد، سراغ رنگ طلایی و یا کرم بروید، این رنگ ها هر نوع استایلی را به یک استایل الگانت و شیک تبدیل می کنند. پس برای ست کردن مانتو مشکی هم در سبک های کلاسیک و رسمی بهتر است به جای رنگ های شاد و شارپ از طلایی و کرم کمک بگیرد و درنهایت با اکسسوری های طلایی و پر زرق و برق استایل خود را تکمیل نمایید

فراموش نکنید که همانطور که گفتیم، در استایل های مجلسی که با مانتو مشکی می‌ سازید باید تا حد امکان، قانون تک رنگ بودن را در آیتم های اصلی رعایت کنید. در مورد جزئیات و اکسسوری های این استایل، پترن animal print یا پلنگی از ترند های اصلی امسال است که می‌ توانید از شال یا کیف دستی با این طرح استفاده کنید. از آنجایی که معمولا این پترن ها دارای رنگ بنئدی های مختلفی هستند پیشنهاد می کنیم شما از پترن های کرم قهوه ای استفاده کنید.

مانتو مشکی

مانتو مشکی

مانتو مشکی و معجزه آبی؛ البته نه هر آبی ای

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم ست کردن مانتو مشکی به سبک خاصی نیاز ندارد و ترکیب آن با رنگ‌ های دیگر، حال هر رنگی که باشد پوششی منحصر به فرد و جذاب خواهد بود. البته این را نگفتیم که ترکیب مانتو مشکی با بعضی رنگ ها بسیار جذاب تر است و باعث تمایز شما از دیگر خانم ها خواهد شد. یکی از این رنگ ها آبی کاربنی است، فراموش نکنید که هرچه آبی ای که انتخاب نموده اید تیره تر و پر رنگ تر باشد شما استایل جذاب تری را خواهید داشت. بر ای مثال آبی فیروزه ای شارپ می تواند گزینه بهتری از آبی های روشن و پاستلی باشد. به یاد داشته باشید که سرمه ای و آبی هایی که کنتراست زیادی با مشکی ندارند هم به اندازه پاستلی هم از جذابیت مانتو و استایل شما خواهند کاست.

مانتو مشکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی