|

معرفی کرم شب برای روتین پوستی شبانه

تو خواب هم به پوستت برس؛ معرفی سه تا کرم شب که میتونه تا صبح ازت هلو بسازه!

کرم شب

معرفی سه تا کرم شب برای روتین پوستی شبانه و دیگر کر های روتین پوستی در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های کرم دور چشم، سرم پوست و کرم مرطوب کننده

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- همیشه گفته ایم که داشتن یک روتین پوستی مناسب می تواند برای یک خانم جوان از نان شب هم واجب تر باشد، چون همانطور که می دانید همیشه پیشگیری بهتر و ازران تر از درمان است. البته نکته ای که در این قسمت باید مورد توجه قرار بگیرد این است که منظورمان از روتین پوستی تنها روتین روز نیست بلکه روتین پوستی شب نیز نقش بیشتری در سلامت و شادابی پوست و چهره شما خواهد داشت. یکی از جذاب ترین قسمت های این روتین انتخاب کرم شب و کرم های مخصوص به خود است که البته یکی از رایج ترین سوال های همه خانم ها این است که تفاوت کرم روز و شب در چیست و یا در عملکرد این دو چه تفاوتی با یکدیگر دارند که در جواب باید بگوییم که واضح است که کرم روز به هنگام صبح و کرم شب قبل از خواب باید مورد استفاده قرار گیرد. اما به نظرتان چه فرقی بین این دو کرم وجود دارد که آنها را از هم متفاوت می‌ کند؟

کرم روز طوری فرموله می‌ شود که بتواند در برابر نور خورشید و آلاینده‌ هایی مثل خاک یا گرد و غبار از پوست محافظت به عمل آورد. این نوع از کرم ها معمولا دارای بافت سبکی هستند و فاقد چربی می باشند در حالی که کرم های شب قوام غلیظ‌ تری نسبت به کرم‌ های روز دارند. کرم شب در طول زمان خواب شبانه پوست را کاملا مرطوب نگه می‌ دارد، زیرا ترمیم پوست بیشتر به هنگام شب صورت می‌ گیرد. به همین دلیل کرم‌ های شب اغلب حاوی مواد فعالی مانند رتینول و اسیدهای مختلف هستند تا بتوانند سلول‌های پوست را تقویت کنند.

بهترین کرم شب روشن کننده

کرم شب ژنفیک لانکوم

یکی از بهترین کرم شب های دنیای سلامت و زیبایی را می توان کرم شب ژنفیک لانکوم دانست، پس اگر می خواهد همیشه صورتی شاداب و جوان داشته باشید بهتر است در روتین پوستی شب خود بعد از سر پوست از این کرم استفاده نمایید. کرم شب ژنفیک لانکوم حاوی هیالورونیک اسید و 10 درصد پروبیوتیک است که قدرت پوست در حفظ رطوبت را افزایش می دهد و تا 72 ساعت رطوبت را در پوست حفظ می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید زمانی که بیرون ترین لایه پوست تقویت شود رطوبت را به سادگی از دست نمی دهد و در مقابل آسیب های محیطی مقاوم خواهد بود. این کرم با دمای بدن به خوبی نرم و جذب می شود و بدون چرب کردن پوست با تامین رطوبت خطوط و چروک ها را پر می کند. بررسی نتایج استفاده از این کرم نشان می دهد که پوست 43 درصد صاف تر، 37 درصد درخشان تر، 35 درصد سفت تر، 21 درصد کم چروک تر و رنگ آن 23 درصد یکدست تر خواهد شد.

بهترین کرم شب روشن کننده

بهترین کرم شب روشن کننده

کرم شب هانی تریتمنت ابی رویال گرلن

بعد از کرم شب ژنفیک لانکوم می توان به عنوان بهترین کرم شب از کرم شب هانی تریتمنت ابی رویال گرلن نام برد. پس اگر می خواهید یک روتین پوستی کامل داشته باشید و پیری پوست خود را به تعویق بیاندازید این کرم را استفاده کنید. این کرم شب با خاصیت درمانی و با الهام از باند های عسل طراحی شده است. این محصول حاوی کنسانتره ای از 4 نوع عسل احیا کننده و ژل رویال است که علائم کاهش کلاژن سازی و پیری پوست را هدف قرار می دهند. 95 درصد مشتقات این کرم را عناصر طبیعی تشکیل می دهند و بافت لطیف آن به خوبی جذب پوست می شود. تنها پس از دو ماه استفاده از این محصول پوست 30 درصد پرتر می شود، خطوط 30 درصد کاهش پیدا می کنند، پوست 42 درصد روشن تر می شود و علائم خستگی پوست 43 درصد کاهش می یابند.

بهترین کرم شب روشن کننده

بهترین کرم شب روشن کننده

کرم شب ایندیگو تاچا

اگر به دنبال یک کرم شب برای پوست های حساس و خشک هستید قطعا کرم شب ایندیگو تاچا می تواند برایتان گزینه مناسبی باشد. کرم شب ایندیگو تاچا محصولی ایده‌ آل برای پوست های بالغ یا خشک است که دارای خاصیت تسکین دهندگی می باشد و قرمزی و خشکی پوست را که در اثر آلودگی یا استرس ایجاد می شوند، برطرف می کند. این محصول پوست را به خوبی با هیالورونیک اسید آبرسانی می کند و با تقویت سد دفاعی پوست چین و چروک ها را برطرف می کند. همچنین باکتری های مفید پوست را افزایش می دهد و پوست را تسکین می دهد و درخشش پوست، رنگ و بافت را احیا می کند.

بهترین کرم شب روشن کننده

بهترین کرم شب روشن کننده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی