|

جذاب ترین اکسسوری های پاییز را بشناسید؛ واسه داشتن استایل شیک همش تو نخ مانتو نباش

اکسسوری ها آیتم های جزئی هستند که در کنار آیتم های اصلی قرار میگیرن و باعث میشن خوشیپ تر باشید. در این مطلب سراغ اکسسوری های پاییزی رفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا اطرافتون افرادی رو دیدید که آیتم های استایلشون خیلی خاص و گرون قیمت نیست اما خیلی خوشتیپ هستند حتما از خودتون پرسیدید که اینا چه کار می کنند که انقدر شیک و خوش پوش هستند؟ می دونید چرا اینجوریه؟ اونا به یه چیزی تو استایل خیلی اهمیت میدن. چیزی به نام اکسسوری که میتونه استایل رو از این رو به اون رو کنه. در واقع اکسسوری ها به استایل روح میدن و باعث میشن ظاهر افراد جذاب تر به نظر بیاد. از یک منظر می توان گفت که مانتو، شلوار، کیف و کفش و شال یا روسری کلیات یک استایل هستند و اکسسوری ها جزئیاتی هستند که به این کلیات رنگ و لعاب میدن. حالا اگه نمی دونید اکسسوری چیه و چه کاربردی داره در ادامه این مطلب با ما همراه با شید.

اکسسوری چیست؟

اکسسوری ها آیتم های اضافه ای هستند که مکمل آیتم های اصلی استایل ما هستند. دستمال سر، دستمال گردن، شال گردن، کراوات، کلاه، کمربند، بند‌های شلوار یا ساس بند، لوگوها، جوراب، دستکش، جواهرات، ساعت، کیف پول و کیف‌های دستی، عینک آفتابی، بادبزن‌، چتر‌، جاکلیدی، آویز های مختلف و ... از انواع و اقسام اکسسوری ها هستند.

استایل پاییزی

حالا که اکسسوری ها رو شناختید و فهمیدید که چه نقش مهمی در زیباتر شدن استایلتون دارن بی مناسبت نیست که در این مطلب بریم سراغ اکسسوری های پاییزی و یه استایل پاییزی شیک و جذاب بسازیم.

دستکش چرم

دستکش های چرم جزء آیتم هایی هستند که هیچ وقت از مد نمی افتند و نقش مهمی در زیباتر شدن ظاهر شما دارند. این دستکش ها علاوه بر اینکه باعث میشن استایلی شیک و لوکس داشته باشید از پوست دستتون هم مراقبت می کنند. شما با پوشیدن دستکش چرم از خشکی پوست، خارش و ترک خوردن آن در امان هستید. در واقع دستکش چرم مانند یک محافظ اجازه خروج چربی پوست را نمی دهد و آن را نرم و مرطوب نگه میدارد.

چرم-مشهدسیتاس

womens-leather-gloves-23

کلاه و شال گردن

کلاه و شال گردن هم جزء اکسسوری های مهم این فصل هستند که علاوه بر اینکه شما رو در برابر سرما تجهیز می کنند باعث زیبا تر شدن استایلتون هم میشن. موقع انتخاب کلاه و شال گردن باید به رنگ پوست و فرم صورتتون توجه کنید. اگر پوست روشنی دارید تقریبا از هر رنگی میتونید استفاده کنید به جز اون هایی که رنگ پریده و بی حال نشونتون میدن مثل تناژ های صورتی کم رنگ. اگر گندمی هستید رنگ های زرشکی، آبی تیره و سبز لجنی انتخاب های مناسبی هستند چرا که ظاهرتون رو با نشاط و جذاب نشون میدن. اگر رنگ پوستتون تیره هست سراغ رنگ های روشن مثل کرم، سفید، سبز و آبی روشن یا خردلی برید.

roosaripashmi

فرم صورت هم در انتخاب شال و کلاه اهمیت بسیار زیادی دارد. کسانی که فرم صورتشون قلبی هست می توانند از انواع کلاه ها استفاده کنند به جز کلاه های لبه پهن و خمیده. کسانی که صورت گرد و گونه های برجسته دارند سعی کنند کلاهی انتخاب کنند که لبه های خمیده نداشته باشد. کلاه هایی با لبه پهن و همچنین کلاه های بافتنی منگوله دار برای کسایی که صورت بیضی دارند مناسب است. کلاه های لبه دار هم برای صورت های مربعی گزینه مناسبی است.

اکسسوری های پاییزی

اکسسوری های پاییزی

چتر

چتر یکی از ملزومات مهم فصل پاییز و زمستان است که خیلیا به خاطر دست و پا گیر بودن بی خیالش میشن در حالی که گاهی اوقات نبودنش میتونه یک استایل جذاب رو به استایلی مضحک تبدیل کنه.

مدل-لباس-برای-عکاسی-پاییزی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی