|

اصول کاربردی برای ست کردن فرش با مبلمان / اینجوری صاحب اون خونه ای باش که لنگه نداره

در این مقاله در خصوص ست کردن فرش با مبلمان براتون صحبت کردیم که تا بتونید این دو آیتم رو با خوبی با هم مچ کرده و دکور زیبایی بسازید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کیه که از داشتن یه خونه ی شیک و پیک و جذاب بدش بیاد؟ مسلما همچین کسی وجود نداشته باشه چون بالاخره لوکس و مجلل بودن خونه آدم رو سربلند میکنه و این یه حس خوب و جذابه ولی خب باید برای سیدن بهش تلاش کرد یعنی شما نمیتونید انتظار داشته باشید که همینطوری الکی الکی بشید صاحب اون خونه ای که بین خونه ی فک و فامیل آسه و حرف اول رو میزنه حالا منظورمون از تلاش هم انجام دادن کار شاقی نیست مثلا وقتی میخواهید فرش بخرید باید در جریان جدیدترین مدل فرش پذیرایی باشید و بدونید که چه مدل از فرش هایی مد شده و ترنده و از بین اون ها کدوم با دکور و دیزاین خونه ی شما تطابق داره.

پس میشه گفت که این روزا بی اطلاعی در زمینه ای که میخواهید توش پا بذارید یه جور عیب محسوب میشه بنابراین در وهله ی اول یه بیس باید داشته باشید حالا براتون مشخص هم هست که ما در این مقاله میخواهیم در خصوص فرش براتون صحبت کنیم چرا که این آیتم در خونه بسیار توی دید هست و یه وسیله ی بزرگ بشمار میاد که میشه باهاش نقطه ی کانونی هم ایجاد کرد در دکور البته که فرش های کوچک هم پیدا میشه مثل فرش جلو سینک ظرفشویی که با این حساب این نشون میده این فرش در خونه های ما خیلی زیاده پس باید در انتخاب و ست کردن اون دقت لازم رو داشته باشیم. حالا در همین راستا میخواهیم راجبه نحوه ی ست کردن فرش و مبلمان براتون صحبت کنیم که میتونه براتون جالب و مفید باشه، پس در ادامه با ما همراه باشید.

ست کردن فرش با مبلمان

برای ست کردن فرش و مبلمان از رنگ های یکسان کمک بگیرید

یکی از ساده و راحت ترین راه هایی که برای ست کردن فرش و مبلمان وجود داره این هست که هر دوی این آیتم ها رو یه رنگ انتخاب کنید تا دکوراسیونتون یه دست و هماهنگ به نظر بیاد. مثلا در صورتی که فرش خاکستری انتخاب میکنید به سراغ مبلمان همین رنگی هم برید ولی یه نکته ای هست که باید بهش دقت کنید و اون اینه که دیگه شورش رو درنیارید! مثلا در صورتی که فرش خاکستریه و مبل هم خاکستری دیگه برای بقیه ی وسایل خونه سراغ رنگ هایی برید که در کنار خاکستری جذاب میشن و جلوه ی خوبی دارن مثلا در مورد رنگ خاکستری میشه از یه گلدون به رنگ زرد در فضا استفاده کنید تا در کنار خاکستری حسابی بدرخشه.

ست کردن فرش با مبلمان

برای ست کردن فرش با مبلمان از تناژهای تیره و روشن استفاده کنید

شما میتونید از تناژ های تیره و روشن یه رنگ در کنار هم برای فرش و مبلمان استفاده کنید مثلا در صورتی که فرشتون دارای رنگ روشن هست برای مبلمان به سراغ رنگ های نزدیک به اون با تناژهای تیره تر برید برای واضح تر شدن تصور کنید فرش ما رنگش کرم تیره هست حالا برای مبلمان موندید که چه رنگی انتخاب کنید که یکی از گزینه های جالب رفتن به سراغ رنگ کرم روشن هست تا به دکور شور و هیجان بدید.

یا در یه مثال دیگه در صورتی که فرشتون سرمه ای بود میتونید از مبلمانی به رنگ آبی روشن استفاده کنید تا از این طریق جذابیت فضا رو بی نهایت افزایش بدید. فقط یه نکته ای وجود داره این هست که در صورت کوچک بودن متراژ فضاتون بهتره در این مورد برای فرش به سراغ رنگ های روشن تر برید چون فرش هایی به رنگ روشن میتونن فضای شما رو دلباز تر و بزرگ تر از چیزی که هست نشون بدن که خب مسلما ازش خوشتون خواهد اومد.

ست کردن فرش با مبلمان

برای ست کردن فرش و مبلمان به سراغ خرید فرش های چند رنگ برید

در صورتی که میخواهید در وهله ی اول برای تغییر دکور و یا خرید جهیزیه فرش بخرید توصیه ی ما به شما رفتن به سراغ فرش های چند رنگ هست چرا که این مدل از فرش ها دارای تنوع رنگی بالایی هستن و خب دست شما رو برای ست کردنشون با سایر آیتم های موجود در خونه باز میذارن مثلا شما میتونید برای انتخاب رنگ مبلمان به یکی از رنگ های موجود در فرشتون رجوع کرده و از این طریق فرش و مبل رو با هم ست کنید و همین روش رو برای سایر آیتم ها مثل پرده رنگ دیوارها و... به کار بگیرید تا در نهایت یه دکور منسجم، خاص و در عین حال زیبا داشته باشید که هر کسی با دیدنش حیرون بشه.

ست کردن فرش با مبلمان

دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی