|

ارزان ترین تلویزیون هوشمند 65 اینچ / نگا نکن شهر لوازم خانگی چی گذاشته اینجوری بسنج

تلویزیون ها انواع مختلفی دارند در ابعاد متفاوت که دارای قیمت های مختلفی هستند و در اینجا با برخی از بهترین اونها در سایز 65 اینچ آشنا میشیم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تلویزیون رو میشه از دست مهم ترین لوازم خونه دونست که بودنش در هر فضایی که مبله هست لازمه. تلویزیون ها به طبع همانند دیگر وسایل گرون و گرون تر شده اند. خرید یک تلویزیون با کیفیت که قیمتی مناسب داشته باشه کار سختی به نظر میاد، چرا که قبلنا اغلب افراد به برند های همچون سامسونگ و الجی بیشتر اعتماد داشتند اما امروزه با نبود این دو برند داخل کشور، دیگر برند ها طرفدار خودشون رو پیدا کردن اما مشکل اساسی اینجاست که برند ها اونقدری مختلف شدن که خریدار نمیدونه چی بهتره! در همین حین قیمت های لوازم برقی بسیار بالاست و افراد بر این ترس نیز هستند که برند انتخابی شون به میزان کافی خوب و با کیفیت نباشه و بعد از مدت کمی دچار مشکل بشه. 

فناوری تلویزیون های هوشمند بزرگ روزبه روز در حال پیشرفت هستند از طرفی برندهای معتبر و معروفی همچون سامسونگ، ال جی و سونی در طراحی و تولید اونها در حال رقابتی سخت هستند. یکی از مناسب ترین ابعاد برای تلویزیون های هوشمند سایز بزرگ، 65 اینچ می باشد که مناسب نشیمن های بزرگ با متراژ بالای 45 متر هستند. قیمت تلویزیون های 65 اینچی که در بازار موجود می باشند، در بهار 1403 چیزی حدود 28 میلیون تومان تا 70 میلیون تومان می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با ارزان ترین و البته با کیفیت ترین مدل های تلویزیون هوشمند 65 اینچی آشنا بیشم.

36974687494

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-65RQ754N سایز 65 اینچ با قیمت 38,500,000 تومان

این تلویزیون از برند جی پلاس مدل پیشنهادی ما به شماست که یکی از با کیفیت ترین تلویزیون های این برند محسوب میشه و به دلیل فناوری نسبتا جدید QLED که داره، شفافیت به شدت شگفت انگیزی رو نسبت به دیگر تلویزیون های ال ای دی در تصویر به رخ میکشه. این تلویزیون همچنین به خاطر دارا بودن کیفیت تصویر Ultra HD - 4K تراکم پیکسلی بیشتر و در نتیجه وضوح تصویر بالاتری داره، البته به نسبت تلویزیون های فول اچ دی. پنل این تلویزیون از نوع VA هستش و رنگ‌ ها رو به شکل پویا و زنده‌ بر روی صفحه تلویزیون به نمایش میذاره. از دیگر ویژگی هایی که راجع به این تلویزیون میشه گفت تعداد رزولوشن های این پنل 3840 × 2160 پیکسل بوده که یه خروجی فول کیفیت و مناسب ارائه میده. تلویزیون هوشمند جی پلاس به یک پردازنده 4 هسته ای مجهزه که 16 گیگابایت حافظه داخلی داره به همراه 2 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 11 که بر روی تلویزیون قابلیت اجرا داره. این تلویزیون قابلیت های دیگری همچون دارا بودن ریموت کنترل جادویی، وای فای، بلوتوث، مرورگر وب، خروجی صدای دیجیتال اپتیکال، پشتیبانی از شبکه های اچ دی صدا و سیما، Digital Recording و نمایش صفحه نمایش موبایل بر روی تلویزیون نیز دارد که باعث شده تا یک تلویزیون تمام عیار و مناسب باشه.

021492ce-143d-461b-961a-6b0850fa97a1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی