|

با انتخاب اکسسوری های شیک ظاهری زیبا خلق کنید / مکملی جذاب برای استایل مردان خوشتیپ

یکی از راه‌های افزایش جذابیت‌های استایل و سبک پوشش در مردان استفاده از اکسسوری‌های شیک و زیبا همچون ساعت و عینک آفتابی است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از راه‌های افزایش جذابیت‌های استایل و سبک پوشش در مردان استفاده از اکسسوری‌هاست؛ این لوازم علاوه بر نمایش آراستگی به افزایش اعتماد به نفس آقایان نیز کمک می‌کنند و آن‌ها را از باقی آقایان می‌‌کند. در واقع مردان با انتخاب اکسسوری متناسب با استایل خود می‌توانند ظاهری شیک و جذاب را نمایش بگذارند. در این مقاله به تفصیل درباره اکسسوری‌های ویژه مردان سخن گفتیم.

1

نکات مهم برای انتخاب اکسسوری 

برای انتخاب اکسسوری مناسب باید به سبک شخصی خود توجه کنید. یعنی اینکه متناسب با هر یک از سبک پوشش شما کلاسیک، مینیمالیستی یا معاصر، انتخاب و استفاده از اکسسوری ها نیز تغییر پیدا می‌کند.

نکته دیگری که باید در این مورد مدنظر قرار دهید این است که سعی کنید وسایلی را انتخاب کنید که به راحتی با لباس‌های مختلف ست شوند. توجه به جزئیات کوچک می‌تواند تفاوت قابل توجهی در ظاهر کلی شما ایجاد کنند. گزینش اکسسوری های کوچک که اغلب مورد توجه قرار نمی‌گیرند به استایل شما زیبایی دوچندانی می‌دهند. مثل استفاده از پوشت(دستمال جیب) یا دکمه سرآستین هنگام پوشیدن کت و شلوار.

WMHUOPZ6KXL6EO7UWOIIX7BUOA

امروزه اکسسوری‌های گسترده‌ای ظهور کرده و مورد استفاده قرار می‌گیرند از این رو گزینه طراحی یک استایل زیبا را نامحدود می‌کنند. برای منحصربه‌فرد به نظر آمدن لازم است اکسسوری مناسب استایل و سبک پوشش خود را پیدا کنید. اکنون قصد داریم به بررسی پنج اکسسوری بپردازیم که شما را فوراً زیباتر می کند.

Untitled

ساعت

اولین اکسسوری که شما را فوراً جذاب‌تر می‌کند یک ساعت با کیفیت و خوب است. سبک پوشش شما کلاسیک باشد یا کژوال فرقی نمی‌کند در هر صورت شما می‌توانید ساعتی را پیدا کنید که با این استایل شما ست شود. وقتی ساعت می‌پوشید درواقع نگاه‌ها را به سمت خود خیره می‌کنید و از سویی نیز وقت‌شناسی خود را به نمایش می‌گذارید. 

درکل استفاده از ساعت به عنوان یک اکسسوری منعکس کننده سبک زندگی پوشنده است. ساعت‌ها می‌توانند اطلاعات زیادی در مورد شخصیت استفاده‌کننده داشته باشند. امروزه تنوع زیادی در سبک ها و طرح های ساعت های مچی وجود دارد که هرکس ساعتی را به دلخواه خود پیدا می کند. چیزی که در مورد ساعت بسیار عالی است، این است که همه می توانند بدون در نظر گرفتن سبکشان، یکی را بپوشند.

men-style-watches

کلاه

یکی از ملزوماتی که می‌تواند استایل آقایان را جذاب‌تر نشان دهد استفاد از کلاه است؛ آن هم کلاهی که متناسب با سبک پوشش فرد باشد. کلاه بیشتر از اینکه یک اکسسوری ظریف باشد، یک لباس است و راهی عالی برای رساندن سبک شما از 0 به 100 هستند. با لباس‌های مدرن کلاه بپوشید تا ظاهر آرام‌تری داشته باشید. از پوشیدن آن با لباس‌های قدیمی‌تر مانند پاپیون یا آویز خودداری کنید. 

worth-andworth-insightphil-garconjon-vogue-streetstyle-3-v1560021171498

دستبند

دستبندهای مردانه، ترندی که مدتی است داغ شده است. پوشیدن دستبند کاری است که هر مردی انجام نمی‌دهد؛ اما همه کسانی که از روند مد امروزی مطلع هستند از آن استفاده می‌کنند.

در حالی که بعضی از مردان ممکن است تمایلی به پوشیدن جواهرات نداشته باشند، برخی از مردان این کار را به خوبی انجام می‌دهند و می‌دانند که اکسسوری‌ها چیزی هستند در خوب و بد بودن یک لباس تفاوت ایجاد می‌کنند. 

Yellow_Tie_Braces_522x

اکسسوری کت و شلوار

حتی اگر به صورت روزانه کت و شلوار نمی‌پوشید، موقعیت های مهمی در زندگی هر مردی وجود دارد که کت و شلوار تنها انتخاب مناسب است. و زمانی که آن لحظات فرا می‌رسند، می‌خواهید آماده باشید تا درجه یک به نظر برسید. 

انتخاب کلاسیک این است که با یک کراوات ساده و پوشت جیبی همراه شوید. در این صورت می‌توانید از رنگ‌های مکمل لباس خود استفاده کنید. برای مثال کراوات بنفش و پوشت سبز یا کراوات آبی و پوشت نارنجی را امتحان کنید. البته اگر قصد دارید کمی در جمع متمایز به نظر بیایید استفاده از پاپیون توصیه می‌شود. برای چشم‌نواز به نظر رسیدن بد نیست از دکمه‌های سرآستین و گیره کراوات استفاد کنید.

61EfKJSO0lL._AC_UY1000_

عینک آفتابی

اگر به دنبال یک اکسسوری هستید که به تنهایی قدرت این را داشته باشد که شما را خوشتیپ تر نشان دهد آن چیزی نیست جز عینک آفتابی. استفاده از این اکسسوری علاوه بر این که سبب می‌شود زیر نور آفتاب از ظاهر شدن چین و چروک‌ها جلوگیری شود، زیبایی باورنکردنی به استایل شما می‌دهد. در انتخاب این نوع عینک می‌توانید از رنگ‌های مختلف و زیبا بهره ببرید.

71vuv6vhWoL._AC_UY1000_

البته باید به این مورد توجه داشته باشید که استفاده از اکسسوری‌های زیاد تاثیر منفی بر استایل شما دارد. در کل اکسسوری شما باید مکمل لباس شما باشد، نه اینکه بر آن غلبه کند پس آن را ساده، ظریف و منسجم نگه دارید و با در نظر گرفتن این نکات، به خوبی در راه تبدیل شدن به یک جنتلمن جذاب‌تر و شیک‌تر قدم بردارید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی