|

لکسوس

نسل بعدی لکسوس RC خودرویی الهام گرفته از کانسپت GT3 تویوتا

Next-Gen Lexus RC Will Be Developed alongside GT3 Race Car

لکسوس از جدید ترین خودروی سوپر اسپرت خود خبر داد، خودرویی که طراحی مشابه کانسپ تازه رونمایی شده تویوتا GT3 خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برای اولین بار در سال 2014 لکسوس RC به بازار معرفی شد، این خودروی کوپه ظاهری خاص و خشن دارد اما متاسفانه در کنار تمامی ویژگی های مثبت و بی نظیری که این خودرو دارد به خاطر وزن زیادش نه می تواند به عنوان یک خودروی جاده ای عملکرد بالایی داشته باشد و نه می تواند حتا با وجود برخورداری از یک موتور سوپر اسپرت 3GT در پیست مسابقه بدرخشد.

Next-Gen Lexus RC

نسل فعلی سوپر اسپرت مسابقه ای لکسوس  RC F GT3

به همین دلیل لکسوس تصمیم گرفته است نسل جدیدی از کوپه اسپرت را ارائه دهد که از همان ابتدا برای دریدن خیابان ها و پیست های مسابقه آماده باشد. به گزارش Car and Driver ظاهرا سوپر اسپرتِ کوپه ی آینده ی لکسوس با الهام از کانسپت GR GT3 تویوتا ساخته خواهد شد که در اوایل سال جاری و در نمایشگاه توکیو رونمایی شد.

Next-Gen Lexus RC

این احتمال وجود دارد که خودروی تولیدی نسل بعدی لکسوس به پیشرانه ی هیبریدی مجهز گردد اما تا زمانی که نمونه ی اولیه ی این خودرو ساخته نشود نمی توانیم پیش بینی درستی از آن داشته باشیم.

Next-Gen Lexus RC

متاسفانه GR GT3 تویوتا نیز فقط یک کانسپت است تویوتا نه تنها هنوز مشخصات اصلی این خوردو را فاش نکرده است بلکه ما حتا نمی دانیم آیا این شرکت خوردو سازی قصد تولید این کانسپت را خواهد داشت یا خیر. با این حال آنچه که تویوتا در نمایشگاه توکیو رونمایی کرد آنقدر زیبا و نفس گیر بود که ما بی صبرانه در انتظار تولید آن هستیم. یک خوردوی مسابقه ای به تمام معنا که به رینگ های یبا قفل چرخ مرکزی و لاستیک های چسبان بریستون مجهز شده است.

Next-Gen Lexus RC

به نظر می رسد که این خودرو ی چشم نواز بین 1200 تا 1300 کیلو گرم وزن داشته باشد و تقریبا 500 تا 600 اسب بخار هم قدرت تولید نماید.

ویدئوی رونمایی Next-Gen Lexus RC :

برای اطلاع از به‌ روزترین اخبار خودرو و تکنولوژی صفحه عصر تکنولوژی ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی