|

سگ بازی "ماهور الوند" کار دستش داد؛ لوازم آرایش خانم خانما با هاپوش مشترکه!

mahoor alvand shayanews

ماهور الوند بازیگر دهه هفتادی و خوشگل ایرانی است که مثل همه بازیگران سگ خانگی دارد و ظاهرا با سگش هم لوازم آرایش استفاده می کند.

لینک کوتاه کپی شد

ماهور الوند بازیگر دهه هفتادی ایرانی است که با بازی در فیلم «دختر» در نقش اصلی دیده و شناخته شد. وی دختر کارگردان خفن سینما سیروس الوند می باشد به همین دلیل از کودکی با فنون بازیگری آشنا شد.

به گزارش«شایانیوز» ماهور الوند از معروف ترین نقش هایش می توان به فیلم «ملی و راه های نرفته اش» اشاره کرد که باز هم نقش اصلی را داشت و به خوبی هم بازی کرد. ماهور خانم بازیگری بی حاشیه اما قرتی می باشد که به گفته کاربران کمی به دلیل کارگردان بودن پدرش کلاس می گذارد اما خیلی ها هم او را دوست دارند.

این بازیگر جوان در اینستاگرام بیش از 300 هزار دنبال کننده دارد. وی سگی بانمک هم دارد که گاهی تصاویری ازش منتشر می کند. اما به تازگی ماهور خانم استوری از مداد آرایشی خود گذاشت و نوشت: من و سگم لوازم آرایشو با هم استفاده می کنیم.

ماهور الوند

بیوگرافی ماهور الوند

ماهور الوند متولد 22 تیر 1373 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت و حالا می گوید رویای من کار با همه کارگردان هاست. وی فرزند دوم سیروس الوند و خانم زهرا جناب می باشد و خواهری به نام آهو نیز دارد.

ماهور الوند

معنی اسم ماهور

اسمم دو تا معنی دارد هم نام یکی از دستگاه های موسیقی است مانند شور و همایون و  هم به معنی دشت هست مانند اینکه می گویند تپه ماهور …

او درباره چگونگی بازیگر شدن گفته است: زمانی که دانشجوی تئاتر بودند باخبر شدم آقای میرکریمی برای فیلم جدیدشان به نام دختر به دنبال بازیگر جدید میگردم من نیز برای تست به دفترشان مراجعه کردم و برای بازی در این فیلم انتخاب شدم .

ماهور الوند

در تصویری که مشاهده کردید ظاهرا خانم بازیگر در ماشین پانامرا نشسته اند که کاربران برای این عکس نظرات زیادی دادند. یکسری او را لاکچری و پولدار خاب کردند!

یکسری هم گفتند پشت ماشین نشستن که انقدر ذوق نداره!

ماهور الوند

هیچ وقت پدرتان نخواستند در فیلمی بازی کنید؟

هم پدرم و هم خودم خیلی دوست داریم با هم کار کنیم، اما هر دو با این موضوع موافق هستیم که شروع کار بازیگری من نباید با کار پدرم باشد. به این دلیل که فکر می کنم اگر قرار است من جایگاهی در این سینما داشته باشم، از طریق خودم و کارم باشد، نه با برچسب این که دختر سیروس الوند هستم و در فیلم پدرم بازی می کنم.

Untitled

ماهور الوند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    دوست دارم عاشقتم❤❤❤❤❤❤❤❤💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙🌈🌈🌈🌈🌈🌼🌺

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی