|

عشقبازی تازه "نوید و فرشته" بغل هم؛ عروس خانم افغان چه خونه زندگی داره!

navid mohammadzade shayanews

فرشته حسینی بعد از مدت ها عکسی صمیمی بغل نوید محمدزاده بعد از مدتها منتشر کرد و از بازگشت به خانه گفت

لینک کوتاه کپی شد
1

نوید محمدزاده سوپراستار سینما که با فرشته حسینی بازیگر افغان ازدواج کرده و انگار روزگار خوب و عاشقانه ای هم با یکدیگر دارند. نوید و فرشته برای اینکه نشان دهند چقدر عاشق هم هستند پشت سرهم و تند تند پست و استوری عاشقانه می گذارند و جالب اینکه بلافاصله هم برای همدیگه لایک و کامنت می گذارند.

به گزارش «شایانیوز» فرشته به تازگی عکسی عاشقانه از خودش و نوید منتشر کرد و نوید هم به مانند همیشه قربون صدقه زنش رفت. فرشته حسینی برای نوید نوشت: من مست تو دیوانه....و نوید فرشته را عمر خود نامید.

5

نوید و فرشته به گواه همگان از خاص ترین زوج های سینمایی هستند که مشخص است همدیگر را به خوبی درک می کنند! (از نظر سلیقه و فکر) زیرا خیلی ها این خاص بودن رو دوست ندارند و حتی مسخره می کنند اما اونا باهاش حال می کنن!

persian_art_news_1637049389

فراق فرشته و نوید به سر رسید

نوید محمدزاده و فرشته حسینی که مدتها بود از هم دور بودند و حتی این مساله به شایعه جدایی آنها دامن زده بود. فرشته حسینی با انتشار استوری از بازگشت به خانه گفت. در این تصویر بخشی از خانه مشترکش با نوید محمدزاده را به تصویر کشیده است.

26

مجسمه های منشوری که نوید برای فرشته خریده

نوید محمدزاده به تازگی دو مجسمه سفارش داد و آن را استوری کرد که همانند خودش خاص و البته از نظر کاربران بی معناست. فرشته هم در پاسخ به این استوری ابراز خوشحالی کرد. گاهی رفتار های هنرمندان مخاطب را متعجب می کند اما اینکه چرا هر شخصیت معمولی که وارد این حرفه میشود حس می کند باید حرکات خاص انجام دهد مشخص نیست!! 

Untitled+(2)

وقتی نوید خانوم طرفدار رودر آغوش می گیره!

از این ها که بگذریم نوید محمدزاده اخیراً در اکران مردمی فیلم "آتابای" ساخته نیکی کریمی نیز حضور داشت و مثل همیشه هم تیپی متفاوت زد. اما چیزی که از نوید خان در حال انتشار است بغل کردن دختر هوادار است که سن کمی هم ندارد، به امید اینکه این حرکت آقای بازیگر ممنوع الکارش نکنه!

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • اراک ارسالی در

    اینقدر حسادت از کجا میاد؟

  • ناشناس ارسالی در

    اخه لباساشون به ما چه مربوطه،،مبارکشون باشه

  • بنفشه ارسالی در

    خیلی هم خوبه‌زندگیشون..خوشبخت بشن.
    خوشبحالشون کاش منم میشد اینجوری زندگی داشتع باشم...

  • مریم ارسالی در

    خوبه ما ایرانیا هم بریم انگلیس بمون بگن « ایرانی های چرکو»؟؟؟؟؟!!!
    دیگه دور و زمونه این چیزا رفته

  • مهسا ارسالی در

    سلام من فرشته حسینی رو دوست دارم چون فکر میکنم در بین هنر پیشهای امروزی و جوان زیبای طبیعی خودش حفظ کرده.ولی بقیه تو آرایش و ژل کوبی وجراحی شورش درآوردن چی به رخ میکشید این همه خودنمای که چی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی