|

خارجی بازی "گوهر خانمِ" پر حاشیه تو تاج محل ؛ دامن بالای زانوی دخترش چی میگه!

gohar kheirandish shayanews

گوهر خیراندیش بازیگر محبوب ایرانی که با وجود سن بالا این روزا حسابی در حال گشت و گذاره و اینار هم در تاج محل همراه دوستش ویدیو منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گوهر خیراندیش بازیگر با سابقه و محبوب ایرانی می باشد که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری آن هم در قالب طنز ایفای نقش کرده است و هنوز هم طرفداران خود را دارد.

به گزارش«شایانیوز» گوهر خیراندیش اما در این اواخر بسیار خفن تر از پیش شده و تنها در سینما و یا سریال های شبکه خانگی و فستیوال های خارجی و ...حضور داره. خانم بازیگر با وجود سن بالا اما از پر حاشیه ترین هنرمندان است و گاهی با نوع تیپ و استایلش مورد انتقاد قرار می گیرد و گاهی هم با حرف هایی که میزنه اونم تو جمع و جلو همه!

البته خانم بازیگر مدتی هم با رابطه ای که با برخی خوانندگان ایرانی خارج از کشور داشت مورد هجوم قرار گرفته بود و با حضورش تو تولد ابی و رقص با او انتقاد های زیادی به او شد که چرا کسی بهش گیر نمیده اما خب هر جچی که هست ظاهرا جدیدا کلا به بازیگرا گیر نمیدن!

اما از این ها که بگذریم گوهر خیراندیش به تازگی همراه با خانم مریم پیربند در هند حضور دارند و به دیدن تاج محل نیز رفتند و دل و قلوه ای هم به هم دادند! اما تو نظرات خانم بازیگر تعدادی از کاربران هم کامنت هایی گذاشتند مثل : چقدر عشق حال میکنن. مفت و مجانی ...بعد جلو دوربین میگن ماهم چیزی نداریم ماهم مثل مردم

خانم خیراندیش یکمم بگردددددد

تو خوش بگذرون خوشبحال دل بی دردت

اما از اونجایی که از گوهر خیراندیش تا به حال چند باری فیلم و عکس دراومده که تو مهمونی هستند یا با پوششی نامتعارف هستند انگاری مخاطب هم عادت کرده و دیگه تعجب خاصی نمیکنه. اما مدتی پیش فیلمی از خانم بازیگر در عروسی دخترش دراومد که البته خارج از کشور بود اما خب ظاهرا کسی قایمکی فیلم گرفته و منتشر کرده و حالا هم گوهر خیراندیش رو برای توضیحات خواستن، به همین دلیل خانم بازیگر در مراسمی سینمایی با شوخی و خنده حرف دلشو زد که حرفاش حسابی هم وایرال شد و خیلی ها هم باهاش موافق بودن!

99174_583

اما چند وقتی هم میشه که بازیگران و سلبریتی ها حسابی با هم مشکل پیدا کرده اند و هر روز شخصی در حال افشاگری است و مواردی را مورد انتقاد و حمله قرار میدهد.

اینبار نوبت به سحر زکریا رسید و ویدیو هایی از او درباره هنرمندان مختلف دیده شد. وی در مورد گوهر خیراندیش هم صحبت هایی داشت. سحر زکریا میگوید محمدرضا حیاتی مجری با سابقه صدا و سیما تنها برای ابراز علاقه و ارادت به ابی ممنوع التصویر شد اما گوهر خیراندیش حتی با ابی رقصید اما کسی کاریش نداشت!

celebrity_lifestyle3_1630954376

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش در ۱ شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت که حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام های امید، آزاده و آناهیتا بود.

goharkheirandish_1634494554

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی