|

پالتو برَند و خوشگل "سمیرا حسن پور" با شلوارک کوتاه؛ مراسمِ یا فشن شو؟!

samira hasanpur shayanews

سمیرا حسن پور بازیگر سریال جیران در مراسم اکران با استایلی خوشگل و عجیب حضور پیدا کرد که مورد پسند بسیاری از کاربران نیز بود.

لینک کوتاه کپی شد
3

سمیرا حسن پور بازیگر سریال پایتخت می باشد که نقش "گلی" را ایفا کرد و احتمالا شما هم تنها با همین سریال او را واضح به یاد بیاورید. گلی اولین کِراش ارسطو تو این سریال بود!

به گزارش«شایانیوز» سمیرا حسن پور از هنرمندان جذاب و خوش چهره ای است که فیس ساده ای دارد اما هم خیلی خوش عکسه و هم خیلی آرایش! خانم بازیگر اغلب نقش هایی بی حاشیه و آرام دارد اما در واقعیت خیلی هم شیطون و قرتی است. 

اما از این ها که بگذریم این روزها بعد از کم شدن کرونا و باز شدن سینما ها انقدر اکران ها فیلم و سریال ها مختلف پشت هم شده که تبدیل به فشن شو شده و خانم های بازیگر هم که اصلا زشته از هم کم بیارن و مدام در حال طراحی لباس و تیپ های خوب و بد هستند. سمیرا حسن پور اندام جذابی داره و استایل های خوبی هم به نسبت بقیه انتخاب میکنه. وی در اکران سریال "جیران" که البته از بازیگران این سریال هم هست، با تیپی جدید و زیبا حاضر شد که در ادامه مشاهده می کنید.

tarahanelebas_1642056417_2

samirahasanpur_1641927761_1

سمیرا حسن پور جدید و جذاب!

سمیراحسن‌پور در مانتویی از elin.collection در مراسم حضور پیدا کرد. 

قبل از اینکه راجع به نکات استایل بگیم، یکم راجع به نوع عکس گرفتن صحبت کنیم.

پوز گرفتن یکی از مهمترین چیزهایی هست که میتونه پوشش ما رو خوب یا بد نشون بده.

زمانی که تمام تمرکز لباس در قسمت میانی اندامه، پس بهتره طوری ژست بگیریم که طرح و مدل لباس رو نپوشونیم، تشخیص ژست درست هم میتونه توسط استایلیست به شخص توضیح داده بشه

نکته بعدی اینه که با توجه به مدل مانتو، کیف دستی و کلاچ انتخاب بهتری بود

به جای شال هم میشد از سربند یا توربان استفاده کرد ولی شال هم بد نشده اما موها اگر در قسمت جلو مشخص نمیشد بهتر بود

سِت شلوارک میدی و پالتو یکی دو سالی هست که ترند شده و در ایران هم طرفدار پیدا کرده که بهترین حالتش اینه که بوت‌های بلند ست بشه. ر ادامه مقایسه ای از سِت سمیرا حسن پو با ست مدل این برند را مشاهده می کنید.

tarahanelebas_1642056417_8

کشف حجاب خانم بازیگر

سمیرا حسن پور در اینستاگرام خود بیش از 332 هزار دنبال کننده و تیک آبی هم دارد.

حسن پور یک بار هم تصویری از خود به اشتراک گذاشت که به گفته کاربران کشف حجاب کرده است و از آن جایی که دیگر از بازیگران خانم هیچ چیزی بعید نیست این هم دور از انتظار نمی باشد.

samirahasanpur_1630761039

بیوگرافی سمیرا حسن پور

سمیرا خانم آذرماه سال1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته نمایش است و کار هنری خود را از سال 1385 در تئاتر شبیه خوانی بهرام بیضایی شروع کرد.

در خانواده پدرش مجسمه سازی می کند که برای بازیگر شدنش خیلی حمایتش کرده بودند. وی دو برادر دارد که یکی مهندس عمران است و دیگری مهندس برق.

samirahasanpur_1640279404

ازدواج و همسر خانم بازیگر

سمیرا حسن پور بعد از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور کارگردان آشنا شد و در نهایت این دو در سال 1395 با هم ازدواج کردند. سامان سالور متولد سال 1355 در شهر بروجرد، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است.
آقای کارگردان فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره می باشد.
 
samirahasanpur_1629640748_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهرداد ارسالی در

    خودش از پالتوش خوشگلتره

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی