|

دلبری "الناز شاکردوست" با لباس راحتی و لَم داده در خوشگذرانی لاکچری اش!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست خانم بازیگر خوشگل که در تفریحات مکزیکی خود هستند ویدیویی کوتاه از خوشگذرانی شان منتشر کردند.

لینک کوتاه کپی شد
1

الناز شاکر دوست بازیگر محبوب و با استعداد ایرانی می باشد که سال هاست در سینما حضور دارد و هیچگاه در فیلم و سریال های تلویزیونی دیده نشد. این بازیگر جوان در دوره ای تنها به دلیل چهره اش برای نقش های خوشگل انتخاب میشد اما حالا معیار انتخاب خانم بازیگر تغییر کرده و در نقش هایی متفاوت و درجه یک نیز دیده می شود.

به گزاش«شایانیوز» الناز شاکر دوست از سوپراستار های خانم ایرانی بود که حالا مدتی می شود که کمرنگ شده اما همچنان محبوبیت خود را دارد چرا چون بی حاشیه است و خود را از رفتار و گفتمان های جنجالی به دور نگه داشته! خانم بازیگر زندگی لاکچری و مرفهی دارد و به گشت و گذار هم بسیار علاقه مند است. وی چند وقتی می شود که به مکزیک رفته و عکس و فیلم هایی از خود منتشر می کند. ناگفته نماند الناز شاکر دوست در صفحه اینستاگرام خود بیش از 9 میلیون دنبال کننده نیز دارد که دوستدار خانم بازیگر هستند.

در ادامه آخرین پستی که الناز شاکر دوست از خود در مکانی جذاب و در حالت لم داده منتشر کرد را مشاهده می کنید که نوشت: زندگی کوتاه است
تا زمانیکه دندان دارید بخنـــــدید…

elnazshakerdoost_1643813525_3

همانطور که در عکس مشخص است الناز شاکر دوست همانند بسیاری از خانم های سلبریتی اهل آرایش غلیظ و لباس های جذب و حاشیه دار نیست و همین که هیچگاه از فیلتر اینستایی و کیلو کیلو لوازم آرایش استفاده نمیکنه یعنی اعتماد به نفس کافی رو داره و دلیلی برای تغییر چهرش نمیبینه!

حالا ممکنه برخی هم بگن الناز شاکردوست بینیشو عمل زیبایی کرده بله درسته این بازیگر زن عمل جراحی زیبایی داشته اما این رو هم باید در نظر داشت که خیلی از خانم های بازیگر بینی که هیچ، موارد دیگه ای رو هم جراحی زیبایی کردند و باز هم تا فیلتر و آرایش نباشه جلوی دوربین اینستاگرام نمیان!

elnazshakerdoost_2532736177180262620_279803529

الناز شاکردوست از مایه دار ترین های سینما!

شاید برای شما جالب باشه که الناز شاکردوست از آن دست بازیگرانی است که قبل از بازیگری هم وضع مادی خوبی داشته و به گفته خودش فقط به عشق بازیگری وارد سینما شده است نه برای کسب درآمد. این را می توان در رفتار خانم شاکردوست هم دید. او با اینکه شهرت زیادی دارد و محبوبیت قابل قبولی، نه در صفحه اینستاگرامش تبلیغات می کند و نه در تبلیغ ها و افتتاحیه های تجاری شرکت می کند و کلا در زمینه کسب درآمد از شهرتش کار خاصی نکرده است.

bazigaran_.cinema_1638531323

خرید های میلیاردی الناز خانم که فکرشم نمی کنید!

تصویری از الناز خانم شاکردوست منتشر شده که کیفی بسیار گران قیمت به دست دارد. الناز شاکردوست با کیفی هرمس که با قیمت 25 هزار دلار یا به عبارتی 680 میلیون تومان در سایت رسمی هرمس فروخته شده است.

elnazshakerdoost_1509636014

288070131640404988

مدتی پیش هم الناز ساعت لاکچری کارتیر را در دست داشت که قیمت آن به حدود 2 میلیارد می رسید. این موضوع با واکنش کاربران همراه شده است و گفته می شود اگر این ساعت اصل باشد در ارزان ترین حالت ٢ میلیارد تومان قیمت دارد و او باید بسیار پولدار باشد که توانایی خرید چنین ساعت هایی را دارد.

گروهی از کاربران به شدت از این موضوع عصبانی هستند و عنوان می کنند  الناز شاکردوست  مالیات نمی دهد، در فیلم سفارشی بازی می کند، و ساعت «ریچارد میل» و «کارتیه» به دست دارد و این در حالیست که مردم ایران در شرایط اقتصادی بسیار بدی به سر می برند و سلبریتی ها چنین خرج هایی می کنند. گروه دیگری از کاربران این موضوع را شخصی می دانند و عقیده دارند اگر این ساعت ها اصل باشد او از پول خود هزینه کرده است و به دیگران ارتباطی ندارد و از سوی دیگر ممکن است ساعت های او فیک درجه یک باشد که در این صورت باز هم دیگران نباید نسبت به سلیقه او خرده بگیرند.

212440951643214907

اما مدتی پیش هم تصویری از خود داخل ماشین منتشر کرد که مدل خودرو بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت. خودرویی که خانم بازیگر در آن مشغول تفریح و گردش بود fjکروز است و این ماشین الان حدود 4 میلیارد تومان قیمت دارد.

2

الناز شاکر دوست شیطون اما درس خون!

الناز شاکر دوست را تا چند سال پیش شاید قرتی ترین هنرمند سینما می دانستند که حواشی بسیاری هم داشت اما حالا خانم خانما اعتبار خوبی دارد. 

شاید براتون جالب باشه بدونید که الناز خانوم شاکردوست با اینکه خیلی شیطون به نظر میرسه بچه بسیار درسخونی بوده به طوریکه که در رشته ریاضی با معدل 19/23 دیپلم گرفت و در کنکور هنر با رتبه 11 رشته بازیگری تئاتر را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. 

خودکشی الناز شاکردوست

الناز شاکروست در یکی از سکانس‌های فیلم «تابو» خودکشی را تجربه می‌کند. جالب اینجاست که به علت عدم هماهنگی‌های لازم برای فیلم‌برداری این سکانس، او تا سرحد مرگ هم پیش می‌رود و به عبارت بهتر تصویرسازی خودکشی در برابر دوربین او را با تجربه‌ مرگی واقعی روبرو می‌کند.

سکانسی از الناز شاردوست در فیلم«تابو» سکانسی از الناز شاردوست در فیلم«تابو»

elnazshakerdoost_1904489409974506532_279803529

علاقه خانم بازیگر به ورزش

خانم بازیگر بـه تناسب‌اندام خود اهمیت زیادی میدهد. ورزش روزانه‌اش ترک نمی شود. بدن‌سازی، تی‌آرایکس و اسکی از ورزش‌های مورد علاقه‌اش هستند. او معتقد اسـت یوگا نیز یکی از ضروری‌ترین و مفیدترین فعالیت‌ها برای سلامت جسم و روح اسـت.

elnazshakerdoost_1617167739_1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی