|

زن قائدی واسه اینستا همه کا می کنه؛ اینور چادر اونور یه ست و گرون شُل

setareh masoumi shayanews

ستاره معصومی که این روز ها در ایران و در مشهد به سر میبرد حالا به دبی بازمیگرده و در لحظات آخر هم لاکچری بازیشو کنار نمیزاره!

لینک کوتاه کپی شد
5

مهدی قائدی این روزها بیش از فعالیت فوتبالی اش معروف است اما چرا؟ چون همسری به نام ستاره معصومی دارد که شاید بتوان او را مشهور ترین و پر حاشیه ترین همسر یک فوتبالیست دانست و صفحه اینستاگرامش هم بیش از نیم میلیون جذب فالوور داشته.

به گزارش«شایانیوز» ستاره معصومی عکس و فیلم های بسیاری از تفریحات و خوشگذرونی هاشون به اشتراک میزاره و خب همین موارد باعث میشه کاربر کنجکاو دیدن زندگی این زوج بشه و از اونجایی که خانم معصومی بد حجابی رو هم چاشنی کارش کرده جذب فالوور بیشتری داشته.

اما از این ها که بگذریم ستاره معصومی مدتی پیش به ایران سفر کرد و چند باری هم از گردش و حتی مشهد رفتنش هم عکس و فیلم گذاشت اما حالا دو عکس استوری کرد که مشخصه میخواد به دبی برگرده. در این تصاویر چیزی که مورد توجه کاربران قرار گرفت سِت لباس، کیف و حتی چمدونم خانم بود که قطعا گرون قیمت هستند و حتی در این لحظه هم ستاره معصومی کلاس گاشتن و فخرفروشی رو فراموش نکرده! در ادامه تصاویر و جملات کلیشه ای همسر مهدی قائدی را مشاهده می کنید.

setareh.masoumi_2771294917403412611_14424276718

setareh.masoumi_2771326007656752079_14424276718

ستاره بعد از اومدن به مشهد متحول شد؟!

ستاره معصومی بعد از اینکه به بهانه اردوی تیم ملی با مهدی به ایران برگشت و بعد به مشهد سفر کرد خیلی دیگر در اینستاگرام از خودش عکس و استوری منتشر نمی کند. در واقع ستاره این روزها در اینستاگرامش بیشتر جملات انگزشی از بزرگان را منتشر می کند یا کتاب معرفی می کند و طرفدارانش را تشویق می کند که باهم یک کتاب بخوانند.

اما موضوعی که این وسط وجود داره اینه که یعنی ستاره معصومی بعد از دبی ننشین شدن و بعد هم به ایران اومدن چنین تغییر تفکر داشته و قبل از ترانسفر شدن مهدی به امارات نمیشد کتاب خون باشه و یا راه بهتری رو در پیش بگیره؟!

چنین تغییرات از نظر برخی کاربران که در کامنت ها صحبت می کنند، بیشتر ظاهری به نظر میاد و نشون دادن این موارد به سرعت چندان جالب نیست!

Untitled

وقتی مهدی هم مثل ستاره کلاس میزاره!

اما چیزی که در ظاهر آقای فوتبالیست تغییر کرده علاوه بر تیپ و استایلی که برند شد، کلاس گذاشتن وی جلوی دوربین می باشد که شاید اگر مردمی تر بود بهتر بود. خیلی از آبی ها هستند که هنوز هم مهد قائدی رو دوست دارن و حمایتش می کنند. ناگفته نماند خیلی ها هم تو این چند ماه که مهدی به امارات رفته انواع الفاظ رکیک رو نثارش کردن و گفتند افسار آقای فوتبالیست دست خانومشه!

ستاره هم خودش پلنگه هم مامان و آبجی هاش!

ستاره معصومی علاوه بر اینکه عکس و ویدیوهایی از خودش را در اینستاگرام منتشر می کند از خواهر و مادرش هم در اینستاگرام فیلم و عکس می گذارد و انقدری که فالوور ها با خانواده ستاره آشنا هستند خانواده خود مهدی رو نمی شناسند!

گفتنی است ستاره معصومی دو خواهر کوچکتر از خود و یک برادر 11 ساله هم دارد که به لطف آقای داماده فوتبالیست آن ها هم راه به راه پایشان به دبی باز شده و در حال عشق و حال هستند. 

زن+مهدی+قائدی

درآمد خانم خانما از پیج

خیلی از طرفداران استقلال معتقدند که ستاره با برنامه ریزی مهدی قایدی را از استقلال جدا و به امارات برد بلکه به آرزو های خودش برسد دقیقا به همین خاطر ستاره بین طرفداران مهدی هم چندان محبوب نیست و استقلالی ها به خاطر جدایی مهدی از استقلال دل خوشی از او ندارند و حتی تو باکس سوالات هم برخی همچنان ستاره رو متهم کردند و خیلی ها هم گفتن تو مقصر نبودی و مهدی کار درستی کرد که رفت!

Untitled

اما از این ها که بگذریم ستاره خانم این روزها حسابی معروف شده و مدام استوری های تبلیغی در صفحه اش منتشر می کند و پول خوبی هم از این راه به جیب می زند.  انگار درآمد زیاد و زندگی عالی ای که مهدی برایش فراهم کرده ستاره خانم را قانع نکرده چرا که خانم بلاگر که به لطف حاشیه هایی که داشته حالا فالوورهای زیادی را در صفحه اینستاگرامش جمع کرده پیوسته در حال تبلیغ اینستاگرامی است و در کمال تعجب از هیچ تبلیغی هم دریغ نمی کند!

بیوگرافی زوج جوان

 مهدی قائدی متولد 14 آذر 1377 در بوشهر ، فوتبالیست پست مهاجم است. 

با 166 سانتی متر قد از 10 سالگی فوتبال را شروع کرد حالا در پست وینگر و مهاجم بازی می کند که با القاب باشو و نیما ایرانی معروف است.

یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خود دارد که بصورت جدی سال 1387 وقتی 10 ساله بود از پایه های تیم فوتبال ایرانشهر بوشهر به میدان رفت. او بعد از هفت سال بازی در پایه های ایرانشهر سال 1395 وقتی وارد 18 سالگی شد به رده بزرگسالان این تیم راه یافت.

mehdighayedi10_1531550669

ستاره معصومی نیز متولد سال 1370 می باشد و در 28 سالگی با مهدی وقتی که تنها 21 سال سن داشت ازدواج کرد. این زوج از همون ابتدا جنجال های خاص خود را داشتند اما خب تنکته مثبت اینجاست که مهدی قائدی با وجود سن کمش اما حداقل همانند بسیاری از فوتبالیست ها با دختران زیادی دوست نمیشه و ازدواج کرده و با همسرش میگرده!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فراموش شده ارسالی در

    اگه نون نداشتی بخوری ، مثل زمانی که خودت میدونی ، از این افاضات نمیفرمودی. ببین ، ما خودمون رنگرزیم !!!!!

  • فاطمه زهرا ارسالی در

    وای اولین عکس مهدی خرگوشی چه بهش میاد🤣
    من از خواهر زن مهدی خیلی خوشم میاد

  • بابک ارسالی در

    اینا نونو ب نرخ روز میخورن

  • ناشناس ارسالی در

    .

  • ناشناس ارسالی در

    بسه دیگه چقدر از این می نویسید

  • بهاره آشنا ارسالی در

    با سلام ، این ها نان و نمک اسلام رو خورده اند ولی رفتن تو خارج جولان بی حجابی میدهند ، فرداست که از فیلم های مستهجن خدای نکرده سر در میارن . شما الگویید برای جوانان ، مردم ، درست نیست که بیایید در جلو دوربین چادر و مقنعه و حجابتان را کامل کنید و بیایید بیرون از دوربین چادر و مقنعه را بیندازید کنار و شلوار کوتاه و لباس تنگ بپوشید و روسری تان را در بیاورید و کشف حجاب نمایید .

  • الهام افضلی ارسالی در

    مهدی ، خواهر زن مجرد نداره ، واسه داداش هومن ام میخوام ،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی