|

تولد بازی "قائدی و زنش"، این چی بود براش گرفتی؛ آقا چه لاوی واسه خانومت ترکوند!

setareh masoumi shayanews

4 بهمن تولد ستاره معصومی است و خیلی ها برای او عکس و استوری فرستادن و این روز را به او تبریک گفتند

لینک کوتاه کپی شد
4

ستاره معصومی برای اهالی فوتبال چهره شناخته شده و جذابی است او همسر مهدی قائدی است و اینقدر در اینستاگرام حاشیه ایجاد کرد و برای دیده شدن تلاش کرد که حالا به یک بلاگر و شاخ اینستاگرامی تبدیل شده است.

به گزارش «شایانیوز» ستاره معصومی متولد بهمن 1370 است و البته بیشتر سایت ها روز دقیق تولد او را 6 بهمن ذکر کرده اند اما مهدی قائدی و سارا و نیکا که از دوستان نزدیک ستاره خانوم هستند امروز (4 بهمن) برای ستاره خانوم استوری و پست گذاشتند و تولد او را تبریک گفتند.

3

campec.ir_1643014832

افراد زیادی در اینستاگرام ستاره تولد او را تبریک گفتند یکی از این افراد احمد زنگنه است که خیلی صمیمی تولد ستاره را تبریک گفت و برای کاربران این سوال پیش آمده که او کیست که اینقدر با ستاره راحت و صمیمی است؟ اگر به پیج اینستاگرام آقای زنگنه هم سری بزنید عکس های زیادی از او در کنار مهدی قائدی وجود دارد و آن طور که مشخص است او از دوستان و همشهری مهدی قائدی است.

ahmadzangeneh.official_2758037607415002318_3965043572

تقلای ستاره معصومی برای جذاب و شاخ ماندن!

ستاره معصومی که حدود 7 سالی از مهدی بزرگتر است پیجش در اینستاگرام بیش از نیم میلیون فالوور دارد. پیج ستاره را مقایسه کنید با همسر سایر فوتبالیت ها و کسانی که خیلی هم از قائدی معروف ترند به این نتیجه می رسید که ستاره این همه دنبال کننده را فقط به خاطر انتشار تصاویر ناجور از خودش و دست بردن تو مسائل فوتبالی مهدی به دست آورده است. البته خانم شاخ بعد از اینکه دبی نشین شدند و به آرزویش رسید حالا با رفتار بهتری در مجازی حضور دارد و یا شاید هم اینگونه نشان می دهد. 

ستاره معصومی از لاکچری بازی ها و خورد و خوراک خفن و تفریحات و کادو های لوکسی که به هم میدن دائما در حال استوری گذاشتن است. او هفته پیش که به همراه شوهرش به تهران آمده بودند ویدیویی منتشر کرد که سوار بر ماشینی شاسی بلند در جاده برفی هستند و هشتگ ایرانم هم زند که نشون میده به ایران اومدن!

سوای این موارد ستاره خیلی پوشش خود اهمیت می دهد و همیشه شیک و خوش پوش است و لباس های برند و لاکچری می پوشد البته ای کاش خانوم معصومی قدری هم به حجاب خود مقیدتر باشد تا برای مهدی قائدی مشکلی ایجاد نشود.

5

setareh_masoumi_fan6_1631391153

setareh_masoumi_fan6_1632754829

ستاره و خواهرهای خوشگلش

ستاره معصومی دو خواهر به نام های گندم و پریسا معصومی نیز دارد که هر دو هم از داف های روزرگار هستند و ظاهرا هر سه خواهر بسیار علاقه مند به چهره های پلنگ طور بوده اند و عمل های زیبایی زیادی دارند.

گندم معصومی به تازگی استوری منتشر کرد و تولد خواهر جانش را تبریک گفت.

لازم به ذکر است که خانواده معصومی مدام در حال رفت و امد و عشق و حال به لطف آقای داماد هستند و ظاهرا آن ها هم از این فرصت بی بهره نماندند و در این بریز بپاش ها هستند. در ادامه تصاویری از خواهر دیگر ستاره خانوم را مشاهده می کنید.

gandommasoumi_2661417038568141234_9756520602+(1)

ستاره معصومی باردار است؟

از این ها که بگذریم ستاره معصومی به تازگی باکس کوئسشن گذاشت تا فالوورا سوالی ازش دارن بپرسن و جالب اینجاست که تماما مواردی که ازش تعریف کردن و قربون صدقش رفتنو به اشتراک گذاشت. اما این وسط یکی از سوالا که معلومه از آشناهای ستاره هم بوده ازش میپرسه نی نی کی میاد و خانم خانما هم خیلی ریز می پیچونه.

ezgif.com-gif-maker+(1)

احتمالا آقای فوتبالیست قراره بابا بشه و این استوری هم محض رد گم کنی و شیطونی ستاره خانم معصومی بوده اما نظر خیلی از کاربرا این بود که اصلا مهدی قائدی که سنش کمه ستاره معصومی هم با توجه به این که هنوز تو حال و هوای کلاس گذاشتن و عروسکه چطور میخوان نی نی دار بشن!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • تاجی ارسالی در

    نی نی ندارن اگر داشتن ستاره خانم زود استوری مادر شودنشو میزاشت

  • وفا ارسالی در

    خدایی فیلم اولی قیافش خیلییی افتضاححه

  • رهگذر ارسالی در

    حالم ازشون بهم میخوره

  • ناشناس ارسالی در

    زندگیاتونو‌ چرا نمایش میدید آخه والا زشت کم‌ عقلی بی اصالتی نمی‌دونم چی ادم‌ بگه خدا بهتون‌ کمک‌‌ کنه

  • الینا ارسالی در

    الهی همیشه خوش باشن
    چرا خیلیا زورشون میاد خوشی این دوتا روببین
    چرا مردم اینقدر حسودن
    ولله من با خوشی این دو حال میکنم

  • الینا ارسالی در

    تولدت مبارک خانم معصومی
    چشم حسوداتون کور بشه الهی

  • علی ارسالی در

    من واقعا تعجب میکنم این همه بی فهمی چطور توی یک مغز کوچیک جا میشه

  • ناشناس ارسالی در

    به ما چه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی