|

حرف های عجیب در بین این اشک ها!!!

"ویدویی" تلخ از زجه بازیگران در مراسم تشییع زهره فکورصبور!

زهره فکور صبور

مراسم تشیع و تدفین مرحومه «زهره فکور صبور» بازیگر سریال «بی همگان» ساعت ۱۰ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-پرینازکنگاوری،خبری از مرگ زهره فکورصبور در قالب استوری در صفحه اینستاگرامی شخصی خود منتشر کرد نکته قابل توجه این است که وی رابطه بسیار نزدیکی با مرحوم زهره فکور صبور داشته به همین دلیل خیلی از سلبریتی ها و بازیگران مرگ تلخ این بازیگر جوان را به او تسلیت گفته اند.و به بدین سان زهره فکور صبوردر سن 43 سالگی با مصرف صد قرص در منزل شخصی خود ساعت 8 شب خودکشی کرد و درگذشت. هنوز علت دقیق مرگ وی مشخص نیست اما بنا بر گفته منابع کاملا آگاه این بازیگر بر اثر خودکشی با قرص به بیمارستان منتقل شده اما پزشکان موفق به نجات وی نشده اند.

زهرهفکورصبور

اما وی ساعاتی قبل از مرگ خود پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود که جنجالی شد و نشانه هایی از حال نه چندان خوب خانم بازیگر میداد. زهره فکور ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید را پست کرد. وی در این ویدیو در پاسخ به پرسش مجری برنامه ای با عنوان «زنده رود» در سیمای اصفهان که از او درباره برگشتن به گذشته و انتخاب مجدد بازیگری، پرسیده بود، اظهار کرده بود: «اگر به گذشته برگردم اصلا بازیگر نمی شوم. خدا را شکر اتفاقات خوبی هم برایم افتاد. اما از بچگی دنبال زندگی آرام و بی دغدغه بودم.»

وی گفته بود: «اگر هم روزی بچه دار شوم هیچ وقت اجازه نمی دهم وارد این حرفه شود و ترجیح می دهم زندگی عادی داشته باشد.»

zhrh_fkhwr_sbwr_3

خبرمرگ زهره فکورصبور

حدود ساعت 8شب (10 اسفند) خبر مرگ مشکوک زن جوانی در یک منزل مسکونی در خیابان دولت، خیابان برادران رحمانی به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد که به‌ سرعت مأموران پلیس در محل حاضر شدند.

مأموران با حضور در محل با پیکر بی‌جان خانم زهره فکور صبور مواجه شدند؛ مأموران در تحقیقات اولیه سراغ فردی رفتند که خود را همسر مرحومه صبور معرفی می‌کرد، ولی باتوجه به اخبار منتشر شده همسر وی نبوده,که در تحقیقات به مأموران گفته است: خانم صبور جواب تلفن‌ همراهم را نمی‌داد که نگران وی شدم، خانم صبور حتی درِ خانه را به‌ روی سرایدار ساختمان نیز باز نکرده بود. پس از گشودن در خانه، دیدم همسرم بی‌حال در پذیرایی افتاده است که به‌ سرعت با اورژانس تماس گرفتم.

مراسم تشییع وسوم این بازیگر

دیروز اعلام کردند که مراسم تشیع و تدفین مرحومه «زهره فکور صبور» بازیگر سریال «بی همگان» ساعت ۱۰ صبح در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

زهرهفکورصبور

همچنین مراسم سومین روز درگذشت زهره  فکورصبور شنبه ۱۴ اسفند ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ بر سر مزارش در بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

افرادی از قبیل فریبا نادری، فریبا کوثری، الناز حبیبی، زهرا داوودنژاد، پریناز کنگاوری،مهران مهام، کاظم هژیرآزاد، کاوه خداشناس و بهرنگ توفیقی در مراسم تشییع زهره فکور صبور حضور داشتند!

پیکر مرحومه زهره فکورصبور در قطعه هنرمندان (۸۸) ردیف ۱۶۴ و در همسایگی محمدرضا (هومن) قدرت نما - فیلمساز، عکاس و نوازنده - به خاک سپرده شد. سنگ مزار جمشید اسماعیل خانی - بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون - کشورمان نیز کمی آن طرف‌تر از مزار زهره فکور صبور به چشم می‌خورد.

ویدویی دردناک از مراسم تشییع زهره فکورصبور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی