|

"پژمان بازغی" با زیبایی دخترش چشم ها را خیره کرد؛ ژنِ خوب به این میگن!

pejman bazeghi shayanews

پژمان بازغی که به تازگی برای اکران فیلم جدیدش همراه با دختر 13 ساله اش نفس حضور داشت چهره زیبای دخترش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

پژمان بازغی بازیگر معروف و محبوب ایرانی می باشد که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و هم تجربه تلویزیون را دارد و هم سینما. ناگفته نماند آقای بازیگر چند باری هم مجری برنامه هایی پربیننده مثل کودک شو بوده و حتی در خارج از کشور نیز بازیگری داشته است. وی اما همانند بسیاری از هنرمندان دیگر کمتر در سریال های تلویزیونی دیده میشود و بیشتر در سینما اکتیو است.

به گزارش«شایانیوز» پژمان بازغی از هنرمندان بی حاشیه ای می باشد که تا به حال هیچ مورد خاصی از او دیده نشده جز اینکه مدتی شایعاتی در خصوص جدایی او از همسرش شنیده میشد. این سخنان به دلیل انتشار تصاویری است که پژمان بازغی همراه با دخترش نفس میگذارد و هیچ عکسی از او همراه با همسرش نیست! همسر پژمان بازغی خانم مستانه مهاجر است که تدوینگر می باشد و در سال 1387 صاحب فرزندی دختر به نام نفس شدند.

پژمان بازغی حتی اخیرا که در یکی از مراسمات سینمایی حضور پیدا کرده بود همراه با دخترش نفس آمد و باز هم همسری در کار نبود! اما چهره زیبا و ملیح نفس بازغی توجه کاربران را به خود جلب کرد و کامنت هایی مثبت گذاشتند.

Untitled

Untitled

پژمان بازغی از فعالین اینستاگرام است و اتفاقا طرفداران بسیاری دارد که نزدیک به 2 میلیون کاربر دنبال کننده او نیز هستند. 

بیوگرافی جالب پژمان بازغی

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد. 

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته با پایان جنگ به تهران باز می گردد.

کودکی-پژمان-بازغی

ازدواج و فرزندی که با سرعت آمد

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند. مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران میباشد، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

Untitled

198178_727

فعالیت هنری آقای بازیگر 

اما پژمان بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می گردد و از همانجا با سینما آشنا می شود. در سال 1373 با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید زیم خواه باز می کند.

پژمان+بازغی+

پس از آن به استخدام آژانس دوستی در می آید و به مدت 2 سال همراه بازیگران خوب این مجموعه علی الخصوص مرحوم حسین پناهی به ایفای نقش می پردازد. بعد از آژانس به سراغ جوانی مجید قاریزاده می رود و با مسعود جعفر جوزانی به بلوغ می رسد پس از آن به گروه ویژه مهرداد خوشبخت می پیوندد و گمگشته اش را با رامبد جوان پیدا می کند.

پژمان-بازغی-در-سریال-آژانس-دوستی

ناگفته نماند پژمان بازغی به تازگی در فیلمی که ‎اولین محصول مشترک سینمای درخشان ایران و ترکیه است با نام "ترانه ای عاشقانه برایم بخوان" ایفای نقش داشته است.

274236730_3059188957653004_4822742425499285009_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی