|

وقتی "نوید محمدزاده" مردسالاره ولی خط قرمزی واسه فرشته نداره؛ خانوم باندانا میپوشن!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی که دیگه افتاده تو راه نوید و با لباس عادی دیگه دیده نمیشه اینبار تصویری از وی منتشر شد که علاوه بر عجیب بودن نامتعارف نیز بود!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فرشته حسینی بازیگر جوان و جذاب ایرانی می باشد که البته قبل از بازیگری اش بیشتر به زنِ نوید محمدزاده بودن معروف شده چرا که آقای بازیگر به یکی از سوپراستار های سینما تبدیل شده در اینستاگرام هم به عنوان قدرتمند ترین پیج بین سلبریتی ها منتخب شد! حالا رو چه حساب خدا داند!

اما در مجموع نوید محمدزاده از استعداد هایی بود که ابتدا با مجری گری در برنامه دوستان شبکه جام جم حدود 11 سال پیش دیده شد و بعد به مرور ایفای نقش کرد با فیلم "من عصبانی نیستم" حسابی ترکوند و به او.ج شهرت خود رسید. 

از این ها که بگذریم و برگردیم سراغ فرشته خودمون، باید بگیم که این دختر دهه هفتادی با زنِ نوید شدن تونست جسارت و جرئت بیشتری داشته باشد و در تیپ و استایلش انقلابی عجیب شد! فرشته حسینی که قبلا همانند بقیه هنمرپیشه ها تیپ خود را انتخاب می کرد حالا اگه با استایل عادی دیده بشه باید شک کرد! البته که فرشته حسینی و نوید خیلی در قید و بند حجاب نیستند و ظاهرا خانوم بازیگر با یقه باز هم میتونن عکسشون رو منتشر کنند و بعد هم باز فیلم بازی کنند! در ادامه جدید ترین نمونه آن را مشاهده می کنید.

البته که ناگفته نماند این مدل شبیه شدن فرشته به نوید رو برخی از کاربران مردسالاری خطاب کردن اما آقای بازیگر این طور که مشخصه حد و مرز خاصی بعد از ازدواج برای فرشته تعیید نکرده و به راحتی کنار هم زندگی می کنند.

Untitled

فرشته افتاد تو خطِ نوید بدجووور!

در ابتدای ازدواج نوید محمد زاده با فرشته حسینی نظر خیلی از کاربران منفی بود و واکنش های تندی بود که به سمت این زوج روانه میشد به خصوص فرشته!

فرشته حسینی به دلیل اینکه اصالتی افغانستانی دارد خیلی ها او را در سطح و اندازه نوید محمدزاده سوپراستار ایرانی نمی دانستند اما خب چیزی که مشخص بود نوید علاقه زیادی به متفاوت بودن داشت و دارد و شاید اصلا یکی از دلایل این ادواج هم شکستن برخی هنجار ها و نژاد پرستی ها بود.

Untitled (1)

این زوج در سریال شبکه خانگی "قورباغه" هم بازی بودند البته در نقش خواهر و برادر اما ظاهرا در واقعیت موضوع چیز دیگری بود و بعد از تموم شدن این سریال همه چیز برملا شد. البته که به خواست خود نوید و فرشته مدتی بود که تصاویر آن ها منتشر میشد و ست هایی ریز اما واضح از این دو دیده میشد که از چشم کاربران تیزبین خارج نبود و وایرال شد.

در آخر هم چند ماه پیش به طور علنی نوید محمدزاده و فرشته حسینی عقد کردند و حالا تازه خیلی از نظرات به سمت آن ها مثبت تر شده و کاربران نگاه بهتری به این زوج دارند مگر اینکه دوباره استایل ناجوری از آن ها ببینند که البته اون هم داره عادی میشه!

اما در کل نوید محمدزاده مقتدرترین پیج اینستاگرام در میان سلبریتی ها معرفی شده خودش نیز از شخصیت و اقتدار خوبی برخورداره اما اینطور که از فیلم و عکس ها مشخصه فرشته حسینی اغلب در مراسماتی که به تنهایی حضور پیدا میکنه کمی مظلوم تر و آروم تر به نظر میاد اما در کنار نوید همیشه اعتما به نفس بالاتری داره!

Untitled

بیوگرافی جالب فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.

فرشته در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.

Untitled

کارکردن فرشته حسینی از بچگی واسه امرار معاش

فرشته حسینی در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بودم تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کنم تا کمک خرج خانواده هم برای تامین معاش باشم. روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم.

افسردگی فرشته حسینی

دورانی از زندگی ام بود که دچار افسردگی شدید بودم بطوری که گمان می کردم هر چه تلاش می کنم راه پیشرفتی برای من وجود نداردو در ادامه اما دلگرمی دوستانم به من انگیزه دوباره دارد ، آنها به من گفتند تو باید فرشته نجات دختران افغانستان باشی و همین انگیزه ای شد برای ادامه فعالیتم.

Fershteh-Hoseini72-vaghtesobh

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی