|

"ساقی حاجی پور" با این استایلا حسابی گنگش بالاست؛ خانوم بازیگر یه شبه ره صد ساله رو رفت!

ساقی حاجی پور از ستارگان نوپای سینماست که نقش هدیه رو در سریال جذاب هم گناه داشت. او اخیرا با انتشار پستی متفاوت فضای مجازی رو ترکوند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید نام ساقی حاجی پور برای شما چندان آشنا نباشد، ولی اگر سریال جذاب همگناه رو دیده باشین قطعا با بازیگر نقش هدیه رابطه ای جذاب برقرار کردین که تا همیشه در ذهن شما خواهد موند. ساقی خانوم مدت هاست که مشغول کار در تئاتر بود، اما با قبولی تو تست سریال هم گناه موفق شد برای اولین بار به شکل بسیار حرفه ای وارد عرصه بازیگری شود. خانوم بازیگر بعد از این سریال نمایش خانگی محبوبیت چشمگیری پیدا کرد و اکنون فالوورهای او به 112 هزار نفر میرسه.

ساقی حاجی پور به تازگی عکسی از خود منتشر کرد که تو اون استایل متفاوتی از خودش رو به نمایش گذاشته. خانوم خانوما تو این عکس یه روسری کوتاه رو با تیپی کلاسیک سِت کرده و یه شلوار پلنگی هم پوشیده که با این سبک پوشش خیلی ضد و نقیض شده و طبق معمول چون علاقه ای به میکاپ نداره تو این عکس به یه خط چشم بسنده کرد، ولی به گفته کاربران او خیلی علاقه داره خودش رو متمایز از بقیه بدونه و با استایل های عجیب غریبش میخواد بگه من خیلی خفنم!

saghihajipour_1654177178_1

saghihajipour_1654177178_3

خودشیفتگی های راه به راه ساقی خانوم!

ساقی پورحاجی از اون دسته بازیگرانی است که هر کاری دوست داره تو فضای مجازی انجام میده و اصلا خودش رو درگیر حواشی نمیکنه. حتی با وجود اینکه به تازگی به شهرت رسیده، اما استایل ها و ژست هاش موقع عکاسی و انتشار پستاش بسیار خاصه و با استایل های گنگش حسابی سوژه فضای مجازی میشه. این خانوم بازیگر معمولا خیلی شیک و پیک و امروزی میگرده و به ترند و مد هم خیلی اهمیت میده. به گفته کاربران او نمونه یک دهه هفتادی مغروره.

saghihajipour_1599847762

saghihajipour_1565438492

تفریحات جورواجور ساقی حاجی پور!

اینطور که معلومه ساقی خانوم علاوه بر سینما علاقه بسیار زیادی به هنرهای دیگه داره و در تفریحاتش طراحی هم میکنه و اغلب هم این طراحی هاش رو با طرفدارانش به اشتراک میذاره، ولی همونطور که گفتیم خیلی اهل جواب و پرسش و پاسخ با فالوورهاش نیست و کلا تو فاز خودشه.

او در کنار این هنرها با منتشر کردن پست هایی به زبان انگلیسی نشون داده که به زبان های دیگه هم تسلط داره و در تلاشه تا در همه زمینه ها پیشرفت کنه. او معمولا فیلم و سریال زیادی نگاه میکنه و درباره اتفاقات روز تا جایی که مربوط به مسائل حاشیه ای نباشه نظر میده و خودش رو تو این قضیه سهیم میدونه.

saghihajipour_1579434294

بازی تماشایی خانوم بازیگر او را یک شبه مشهور کرد!

البته این توانایی و حرفه ای بودن در حوزه های دیگه هم باعث شد تا بتونه تو سریال هم گناه به این خوبی بدرخشه و تو دل مردم جا پیدا کنه. او در سکانسی جالب مربوط به تولد مهدی پاکدل در سریال به قدری تماشایی بازی کرد که پس از اون تمام فضای مجازی مملو از این سکانس شده بود.

او در مصاحبه ای گفته که به هیچ عنوان فکر نمیکرد در اولین کار حرفه ایش با این همه بازیگر درجه یک سینما مثل پرویز پرستویی بازی کنه و از اینکه آقای کیایی به او این اجازه رو داد و با اعتماد کامل ساقی خانوم رو در این سریال راه داد، بسیار تشکر کرد.

saghihajipour_1591176038

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی