|

زیباترین بازیگران زن ایرانی که از قشنگیشون گذشتن؛ راپونزل هایی که واسه پول شدن حسن کچل!

بعضی بازیگرا برای اینکه نقششون باورپذیر بشه زیر بار گریم های سنگین میرن اما شاید عجیب باشه خانم های بازیگری که واسه یه نقش موهارو از ته زدن.

لینک کوتاه کپی شد

زیبا بودن و جذاب به نظر رسیدن برای همه خانوم ها حائز اهمیت است. علی الخصوص خانوم های بازیگر و سلبریتی که همواره دوست دارند و تلاش می کنند که ظاهری جذاب و خیره کننده داشته باشند. این مورد هم در زندگی شخصی و مجازی و هم در فعالیت های هنری خانوم های بازیگر مشهود است.

به گزارش «شایانیوز» برای خانوم ها مو جزو اصلی ترین آیتم های زیبایی است و به نوعی می توان گفت جزو اولویت هاست تصور اینکه شاید روزی یک خانم موهایش را از دست بدهد هم سخت و باورناپذیر است. اما هستند خانوم های بازیگری که برایشان فیلم و فعالیت حرفه ای نسبت به زیبایی ظاهری در ارجحیت است و حتی برای اینکه نقش و بازی شان باورپذیر تر شود حاضر شدند موهای خودشون رو از ته بتراشند. در ادامه نگاهی می اندازیم به برخی از این خانوم های بازیگر و نقش هایی که به خاطرشان مجبور شدند کچل کنند.

leila-hatami

- پانته آ بهرام در شنای پروانه

نقش کوتاهی در فیلم شنای پروانه داشت. پانته‌آ بهرام جایی را دست‌وپا کرده و با راه‌اندازی بساط شرط‌بندی زندگی‌اش را پیش می‌برد. در نگاه اول مرد به نظر می‌رسد و تازه وقتی صحبت می‌کند پی به زن بودنش می‌بریم. موهایش را از ته زده و در جایی از فیلم می‌گوید این هیبت و شمایل به خاطر در امان بودن از مردهاست. بازی خانم بهرام در شنای پروانه مورد تحسین غالب اهالی رسانه قرار گرفته است.

1

- سمیرا حسن پور در سه کام حبس

سمیرا حسن پور بازیگر خوش چهره و شناخته شده سینما و تلویزیون می باشد. احتمالا شما هم سمیرا حسن پور را به اسم نشناسید اما ازی او را در سریال "پایتخت 1" در نقش گلی که ارسطو عاشقش شده بود را به یاد دارید. البته این روها هم شاهد بازی سمیرا در نقش گلین سریال جیران نیز هستیم.

 سمیرا حسن پور اندام جذابی داره و و تیپ و استایل های خوبی هم به نسبت بقیه انتخاب میکنه. خانوم بازیگر اما گویا حاضر است چهره جذاب و خوشگلش رو فدای بازیگری بکنه! سمیرا در فیلم سینمای سه کام حبس که شوهرش کارگردانی آن را برعهئه داشت مجبور شد موهایش را از ته بتراشد.

در این فیلم سمیرا پرستار یک بیمارستان است و خیلی زود می‌فهمیم دستش کج است. کمی بعد در یک نزاع با پریناز ایزدیار کلاه‌گیس از سرش می‌افتد. اینجاست که بیننده پی می‌برد او بیمار است و به خاطر مشکل مالی دست به دزدی از بیمارستان می‌زند. غیر از این سکانس در بقیه صحنه‌ها او را با موی تراشیده نمی‌بینیم. بازی حسن‌پور قابل دفاع است.

ac-image-Jy1643626528nE

آزاده خانوم زارعی نقش اصغر آمین خواهیم گفت

آزاده زارعی از بازیگرای کم کاریه که هر کس اون رو میبینه فقط نام باران در سریال پرمخاطب آوای باران رو به یاد میاره. البته در حقیقت اما اینگونه نیست و آزاده خانوم نقش های متفاوت زیادی را بازی کرده است. در فیلم آمین خواهیم گفت که سال 1389 ساخته شد آزاده زارعی نقش اصغر را برعهده دارد که در قطار به دستفروشی مشغول است.

به یک‌باره و بعد از مرگ قادر به هویت جنسی اصغر تغییر پیدا می‌کند و تبدیل می‌شود به پسر. منطق روایی آنقدر ضعیف است که این تغییر به پاشنه آشیل فیلم بدل شده.

5

آزاده زارعی این روزها چه می کند؟

آزاده زارعی یه سوژه عکاسیِ خفنه و به جای اینکه دنبال پروژه های جذاب برای بازی تو اونا بگرده، این روزا کلا درگیر ورزش و عکسایِ شاخ گرفته. او در فصل های مختلف به جاهای گوناگون میره و با ژستای خیلی جذاب سعی مکنه نظر اهالی مد رو به سمت خودش جلب کنه.

آزاده خانوم علاوه بر این خیلی دنبال ورزش های سنگین و پروروش اندمه و سعی داره یه هیکل خیلی مردونه واسه خودش بسازه

azadeh_zareie_1620842539_4

-لیلا حاتمی در فیلم توقیف شده قاتل و وحشی

لیلا حاتمی هم جزو بازیگران خانومی است که برای ایفای نقش در یک فیلم موهای خود را تراشید. البته داستان فیلم لیلا با باقی خانوم هایی که کچل کردند متفاوت است چرا که این تراشیدن مو باعث شده فیلم توقیف شود و تاکنون اجزای اکران پیدا نکند.

157852791

البته لیلا حاتمی پیش از این هم سابقه تراشیدن موهایش را دارد. او در فیلم هر شب تنهایی رسول صدرعاملی هم که داستان یک زوج است که به دلیل بیماری همسر (لیلا حاتمی) به مشهد سفر می کنند. در یکی از سکانس‌ها روسری از سر شخصیت کنار می‌رود و بازیگر را بدون مو در نقش می‌بینیم.

-الناز شاکردوست در فیلم اینجا تاریک نیست

شاید  دور از انتظارترین خانم بازیگری که برای ایفای نقش موهایش را تراشید برای شما الناز شاکردوست باشد. بازیگر جذاب سینما که تا چند سال پیش متهم بود که فقط و فقط به خاطر ظاهر زیبایی که دارد کارگردان ها و تهیه کنندگان سینما به سراغش می روند اما الناز در این چند سال نشان داد که واقعیت چیزی دیگری است و خانوم نه تنها ظاهر جذاب و زیبایی دارد بلکه به شدت هم در عرصه بازیگری توانمند است.

الناز در فیلم اینجا تاریک نیست که مربوط به حدود 10 سال پیش است برای ایفای نقش در یکی از سکانس ها مجبور شد موهایش را از ته بتراشد.

6vTb5Exm6j9Z

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی