|

"دختر فاطمه گودرزی" با فامیلاش اینستا رو دو قبضه کردن؛ بابا بیا پایین سر جدت!

fatemeh goodarzi shayanews

دختر فاطمه گودرزی از بازیگرای سینماس که بیشتر از این کار تو طبیعت مدام داره همه جا رو گز میکنه. او اخیرا با یه تیپ جدید در اینستا ظاهر شد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- فاطمه گودرزی از بازیگرای حرفه ای سینما و تلویزیونه که سالیان ساله داره واسه مردم خاطره سازی میکنه. فاطمه گودرزی یه پسر به اسم پویان و دختری به نام آوا داره که چند سالی میشه آقا پسرش رفته خونه بختو با دختر بسیار بامزه و گنگ بالایی به اسم دریا مرادی دشت ازدواج کرده. گرچه درصد خفن بودن دختر فاطمه گودرزی به گرد پای عروسشون نمیرسه، ولی با رفیق رفقاش حسابی اینستا رو پر کرده و گویا خانواده گودرزی میخوان کل اینستا رو مالِ خود کنن!

به تازگی هم خانومای گودرزی تشریف بردن به یه جشنواره بین المللی و با استایلای جینگولشون باز سوژه عجیبی واسه کاربرا درست کردن. جالبه بدونین دختر فاطمه گودرزی کلا فازش با بقیه متفاوته و عاشق تیپاییه که رها و شل و ولن، ولی وقتی کنار عروس و مادر جانش میفته یه جوری استایلای خانومانه میپوشه که همه کف میکنن از این همه تغییر. البته از دید خیلی از کاربرا آوا خانوم با عروسشون خیلی دوست دارن رفاقت و صمیمیت تو خونواده رو به رخ بقیه بکشن و بگن ما خیلی گنگمون بالاس که بی شک همینطور هم هست!

href

دختر فاطمه گودرزی همش تو دشت و دَمن چه میکنه!

آوا گنجی که برخلاف عروس خانومشون اصلا عادت نداره تو خونه یا محیط های سربسته از خودش عکس بندازه، همش تو طبیعت در حال گردشه و یه عکس تو خونه یا مثل خیلیا تو آسانسور نداره! خانوم خانوما با تیپای لَش و آزاد با رفقای عجیب و خفنش میشه گفت جنگلای اطراف تهرونو زیر و رو کردن و اینا واسش کافی نیست.

واسه همین زمانایی که نمیتونه خیلی بره بیرون شهر میفته کف تهرونُ و تموم خیابونا و جاهای دیدنی رو گز میکنه. خانوم حسابی اینقدی گنگش بالاس که فقط بیا و ببین!

thr

دختر فاطمه گودرزی زده رو دست هر چی رفیق بازه!

دختر فاطمه گودرزی یه رفیق بازِ عجیب غریب که نود درصد عکساش با رفقاشه و جالب اینجاست که خانوم با هر کدوم از دوستاش عکس میگیره با اون یکی متفاوته و یه جوری دوستاش جورواجور و متنوع هستن که انگاری با کل تهرون رفیقه و فرق نمیکنه تو چه فصلی باشه همیشه یه پایه واسه تفریحاتش داره و این دیگه واقعا خیلی خفن بودن بانو رو نشون میده.

آوا خانوم برعکس خیلی از بازیگرا که یه رفیق فاب دارنو سعی میکنن کل روزشونو با همون بگذرونن، ایشون چهارصد تا رفیق فاب داره و مدام هم باهاشون در حال گشت و گذاره!

hrge

wefw

ytuj

خفن بازیایی که بین دختر فاطمه گودرزی و عروس خانومشونه!

فاطمه گودرزی به گفته خودش فقط یه دختر نداره و از زمانی که آقا پسرش، پویان خان ازدواج کرده دیگه دو تا دختر داره و حسابی هم فازشون با هم جوره و اینقدر با هم خوش و خرم دارن زندگی میکنن که دل کاربرای فضای مجازی رو بدجور بردن. عروس خانمشون، دریا مرادی دشت به قدری تو اینستا با تیپ و فیگورای جینگول مستونش داره میترکونه که حد و حصر نداره. 

ایشون علاوه بر بازیگری تو کار مدلینگ هم هستن و انصافا هم کارش بیسته تو این قضیه. واسه همین هم خیلی طرفدار داره و مدام از طرف میکاپ آرتیستای مختلف واسش درخواست میاد که باهاش کار کنن. ولی میشه گفت آوا خانوم از این جهت عقب مونده از عروس خانمشونُ و کسی به غیر خودش و رفقاش نیس که ازش عکس بگیره!

hc

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی