|

اولین عکس از قریشی با عشق جدید و چاااق؛ عرب مربو گذاشت کنار رفت بَبَلِ ایشون!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی یکی از بازیگرای سابق و پرحاشیه سینماست که حالا دیگه راه به راه با استفاده از شهرت عجیبی که پیدا کرد، فالووراشو سرکار میذاره!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خب هم ما و هم شما به خوبی میدونیم که سحر قریشی پارسال تا سحر قریشیِ امسال زمین تا آسمون فرق کرده و در این چند ماه اخیر اتفاقاتی رو رقم زد که شاید تو تاریخ حواشی بازیگرا اصلا نمیشد کس دیگه ای انجامش بده جززز سحر خانوم قریشی

این بازیگر جذاب که حالا دوست داشتنی تر از پیش هم شده، مدتی رو با تتلو سلطان حواشی نامنظم گذروند و حسااابی پولی بود که این دو چهره زدن بر بدن. اما خب همه ما میدونستیم که عشق آتشین و البته خالی بندیه اونها طولی نمیکشه که تموم میشه و بالاخره با یه ترفند راهشون رو از هم جدا میکنن!

حالا سحر قریشی در کشور عربی به سر میبره و تتل خان هم با دُخی های رنگ و وارنگی که اطرافش ریختن! اما در اینستاگرام چند باری فالوورای سحر قریشی، خانوم بازیگر رو به چالش انداختن و مدام ازش میپرسیدن الان رل داری؟ با کسی نمیخوای بری تو رابطه و از این جور حرف ها! تا اینکه سحر خانوم یه جواب نه چندان جالب تحویلشون داد که در ادامه مشاهده می کنید.

Untitled

ازدواج با مرد عرب؟ بابا بسه دیگهههه!

البته این اولین باری نبود که سحر قریشی از این باب ملت رو سرکار میذاره و تا به حال چند باری با موارد مختلف فالووراشو تو آب نمک نگه داتشه. 

مثلا مدتی پیش تصویری که از طریق فن پیجاش پخش شد حالتی از خانوم بازیگر بود که در مسجد امارات حضور داشت. همین لوکیشن و استایل سحر باعث شد تا خیلی از کاربران بگن سحر قریشی برای ازدواج چندمش مرد عرب رو انتخاب کرده و رفته برای عقد! اما ظاهرا اینجوری نبوده و این عکس سحر خانوم بازنشر یه عکس قدیمی بوده که جالبته چندان هم از ایشون بعید نیست برای بار چندم به سرعت ازدواج کنن! 

unknown_25025607_1793610914269680_2092055724950552576_n

عکس جعلی و اتاق خوابیه سحر قریشی

تصویر حضور خانوم بازیگر تو مسجد تنها حاشیه وی ر نبود و به تازگی یک تصویری هم از سحر قریشی منتشر شده است که او را در اتاق خواب و در حال استراحت نشان می دهد که خیلی جعل نویسان اعلام کرده اند این عکس متعلق به بعد میهمانی عرب ها در دبی برای خانم بازیگر ایرانی است درحالیکه عکسش قدیمی بوده و حتی قبل از سفر به ترکیه و جنجال هایش با تتلو این عکس منتشر شده است.

سحر+قریشی

سحر قریشی بعد تتل شد سحر تبر!

اما همونطور که میدونید سحر قریشی در ظاهرش خیلی متفاوت از پیش شده. گویا سحر خانوم قریشی از همون ابتدای ورودش به تلویزیون و با شهرتی که پیدا کرد و طلاق گرفت از همسرش و بعد هم حواشی بسیار زیاد و ناجوری ازش شنیده شد در حدی که بازیگرن رن سینما هم ازش گله داشتند، همه و همه واقعی بوده و نشون میده این بازیگر اصلا از بن و ریشه جنجال های غیر عادی و نامتعارف رو دوست داره!

اما سحر قریشی بعد از رابطه با تتلو انگاری تتلویی شده! حالا یعنی چی؟ یعنی خانوم خانوما همونطور که میدونید دستان و پاها و حتی صورت و گردنش رو تتو زده که خب اینا به کنار!

اما به تازگی گفته هایی شنیده و البته دیده میشه که سحر قریشی به مرور داره زیباییش رو از دست میده و شبیه به چهره مشهور و منفور اینستا یعنی سحر تبر میشه!

sahar-tabar-5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی