|

متین ستوده یه طاقه پارچه کشیده دورش مثلا شده لباااس؛ رنگ تریپش چه جذابه به پوست سفیدش!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر جذاب ایرانی که این روزا کمکار شده تو سینما و تلویزیون، در عوض اینستاگرامشو با عکساش ترکونده و ردییییفن!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- متین ستوده از بازیگرای درجه یک سینما و تلویزیونه که البته این یک بودنه از لحاظ چهره و زیبایی هستش نه بازیگری چرا که متین ستوده اتفاقا مِن جمله هنرمندانی محسوب میشه که در این عرصه کمرنگه و انگاری کلا گذاشتتش کنار! متین ستوده درسته که عمل کرده هستش فیسش، اما خب چهره ای آرایش خور داره که با میکاپ زیباییش چند برابر میشه و بیس خوبی داره.

شاید اصلا متین ستوده رو نشناسید اما اگه از مخاطبین تلویزیون باشید قطعا در سریال "لیسانسه ها" خانوم خانومارو دیدین. متین ستوده هنوز سن و سالش خیلی جَوونه و خب اقتضای سنشه که قرتی پرتی بچرخه و علاقمند به خوشگل دیده شدن داشته باشه، اما خب دیگه هر چیزی حتی موارد خوب هم حد و اندازه دارن و اگه ازش بگذرن میشن ناجور!! متین ستوده یکی از اون خانوماست که مثلا تو میکاپ بیش از حد ملات کاری میکنه و در نهایت چهره ای به کل تغییر کرده پیدا میکنه.

متین ستوده در استایل نیز اینچنین است و در اغلب اوقات با ظاهری نه چندان ساده و چیتان پیتان شده دیده میشه. در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که نکته ای جالب داره!

mFiODYxODdiN

رنگ جذابی که حسابی به متین ستوده سفید پوست میاد

خب تصویر رو دیدم اما نکته چی بود؟ متین ستوده معمولا تو استایلاش از رنگای مختلف استفاده میکنه اما این مدلیم نیست که جسارت زیادی داشته باشه و زیاااد رنگای رنگی رو تن بزنه و اکثرا سعی میکنه تا اگه آیتمی هم در ظاهرش رنگی جیغ داره با مشکی و یا رنگ های خنثی متناسب بشه.

 اما رنگ مورد علاقه این بازیگر جوان چیه؟ نکته اینجاست که متین ستوده در این صور نیز به مانند خیلی از تیپاش سبز رو استفاده کرده و اینطور که مشخصه عاااشق سبزه. البته که باید گفت این رنگ به پوست سفید خانوم خانوما واقعا هم میاد و نتیجه زیبایی رو میسازه، به خصوص اینکه سلیقه متین ستوده تو انتخاب لباس عالیه و بیشتر وقتا از نظر خیلیا خوشتیپه.

D8A7DB8CD986D8B3D8AAD8A7

متین+ستوده

unnamed

متین ستوده یه فیس داره هزااار چهره! خانوم بسه دیگه

خب در انتهای متین بالا گفتیم متین ستوده خیلی آرایش میکنه. متین خانوم ستوده از اون دسته بانوان و چهره هایی هستش که یک زن و هزار چهرست! یعنی این مدلیه که دائما با آرایش های متفاوت فیسش تغییر میکنه و میشه یه شکل دیگه.

درسته که بازیگران همچون نقش هاشون نیستند و زندگی و اخلاق شخصی خودشون رو دارند اما اینهمه تغییر چهره هم چندان جالب نیست. متین ستوده از هنرمندان فعال در اینستاگرام می باشد که 1 ملیون فالوور دارد. و تصاویر زیادی از خود منتشر می کند که بیشترشونم آتلیه طور و حرفه ای هستند و بعضیاشونم اگه به اسم صفحه توجه کنید اصلا قابل شناسایی نیستند که متین ستوده هستش یا کس دیگه!!! مثل عکس پایین!

matinsotudeh_1637853652

متین ستوده با پاهای جوجش تولید محتوا میکنه؟!

متین خانوم ستوده اما گرچه بازی نمیکنه ولی هوادارای بسیاری داره و مدتی پیش هم در یکی از مراسات سینمایی حضور پیدا کرد که البته به عنوان بازیگر اون کار نبود. متین ستوده تو صفحه اینستاش تصاویر جذاب زیادی به اشتراک میذاره اما اینبار اومد و یه عکس دو نفره با سپیدار خانومِ کوچولو گذاشت که متین ستوده میشه خالش!متین ستوده تا به حال چند باری از سپیدار عکس و فیلم گذاشته اما اینبار جدا از عکس دلنشینی که پست گذاشت ویدیویی کوتاه از پاهای این خانوم کوچولو تو آب منتشر کرد که مورد توجه و ذوق کاربران قرار گرفت.

matinsotudeh_1663320310

البته که متین ستوده یه بانمکه دیگه ام داره و گاهی تصویری ازش منتشر میکنه. خب این روزا دیگه سگ خونگی داشتن شده روال و به خصوص خانومای بازیگر برای چشم و هم چشمی هم که شده دارن و عکس و فیلمم میذارن. اما میتن ستوده یکی از باحال ترین هاپو هارو داره که در ادامه مشاهده می کنید چقدر بامزست.

matinsotudeh_1644824359

متین ستوده بدون پیرسینگ زندگی نمیکنه!!

متین ستوده با دوتا دیگه از بازیگرای تلویزیون همچون سه تفنگدار از رفیقای صمیمی هستند که کلی هم با هم برو بیا و عکس دارند. حالا اون دو نفر کیا هستند؟ خانوم سمیرا حسن پور و سمیرا حسینی که اتفاقا از نظر اسمی هم شباهت زیادی به هم دارند از دوستان فابِ متین ستوده هستند.

از عادتایی که متین ستوده داره و همیشه سعی میکنه تا استفاده کنه، نگین رو بینی هستش که ظاهرا پیرسینگه چون همیشه هست! 

البته که ظاهر هر کسی به خودش ربط داره و اینا یه چیزای سلیقه ای هستند اما خب چون از ای جور کارا تک و توک دیده میشه بیشتر مورد توجه قرار میگیره. در ادامه تصویری از خانومای بازیگری که گفتیم همراه با نگین متین خانوم مشاهده می کنید.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی