|

تیپ زدنای خفن "متین ستوده" که یه شبه مدلش کرد؛ فاز جینگ خانوم با رفقای جذابتر از خودش!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر خوش استایل که این روزا با تیپای اروپاییش اینستا رو زمین گیر کرده، اخیرا از چهره بدون میکاپش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- متین ستوده بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال "عقرب عاشق" مهمون خونه های مردمه و داره بازی حرفه ایش رو به رخ بقیه میکشه. متین ستوده که مدتی میشه زده تو کار اینستابازی، با تریپای خفنی که برمیداره کلی طرفدارا پیدا کرده. از اونجایی که اخیرا سلبریتی در تبلیغات اصلا کم نمیذارن و حتی در تلاش هستن تا از بقیه جلو بزنن، متین ستوده با استایل ها و میکاپای فوق العاده اش سعی داره همین راه رو ادامه بده.

متین خانوم این مدت اخیر خیلی تغییر کرده و بعضا با میکاپ هایی دیده میشه که عجیب و غریب در چهره اش تحول ایجاد میکنن و خیلیایی که با سریال "لیسانسه ها" با این بازیگر ارتباط برقرار کردن، جدیدا میشه گفت اصلا او رو نمیشناسن و گویا یکی دیگه رو در مقابلشون مییبینن.

متین ستوده که البته خیلی هم خوش آرایش تشریف دارن، گویا دیگه قلق چهره اش دستش اومده و با میکاپایی که میدونه قراره خاص تر از همیشه بکُنش، در اینستا یا مراسم های اکران دیده میشه. البته چند وقت پیش یه عکس ساده و بی آرایشی از این بازیگر نشون داده شد که واقعا انگاری خودش نبود و ثابت کرد هنر دست آرایشگر که میگن همینه و بس!

hy

تیپ زدنای خفن متین ستوده که یه شبه مدلش کرد!

متین ستوده از اون دسته بازیگراییه که واسه اینکه بخواد یه سلبریتی تموم عیار بشه مسیر زیادی رو پیموده و جدیدا هم یه جوری داره پیش میره تو این راه که میشه گفت کسی به گرد پاش هم نمیرسه. متین خانوم رو شاید فقط با تغییراتی که از طریق میکاپای جینگولش انجام میده دیده باشین، ولی ایشون اخیرا حسابی زده تو کار استایلیست شدن و داره تلاش میکنه تا یه سبک خاصی از تیپ رو برای خودش بسازه.

از اونجایی که قد و بالای بلندی هم داره و واسه مدل شدن استایلش خاص و خوبه، دیگه میشه گفت هیچی واسه یه سلبریتی بودن کم نداره. البته بعضی اوقات این فاز گرفتناش و تغییراتش اینقدر کاربران فضای مجازی رو شوکه میکنه که نگو و نپرس!

w

de

فازگیریای خاصِ متین ستوده با رفقای جینگ و جذابتر از خودش!

متین ستوده در کنار تیپای خفن و فوق العاده اش، چند تا رفیق سلبریتی و خوش استایل هم داره که اگه بگیم مشوق او در ساخت استایل جدید و شیک واسه خودش بوده، دروغ نگفتیم. البته متین خانوم توی انتخاب رفیق جینگاش بسیار دقت به خرج داده و از نظر استایلی و ظاهر هم بسیار شبیه هم هستن.

اما بعضی اوقات او در کنار کسانی دیده میشه که نه تنها همه رو شوک مینه از نشون دادنشون بلکه باید کلی دقت کرد تا بفهمیم این همه چیتان پیتان چطوری رو فیس و ظاهر اون خانوم کناری نشسته. وضعیت رفقای کناریِ متین ستوده خیلی اوقات باعث میشه که خانوم بازیگر بخواد خودش رو شبیه او کنه که البته با تعجب طرفدارای او همراهه!

a

o

r

کمی بیشتر با متین ستوده!

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت ماه در سال 1364 بوده که یه برادر و خواهر بزرگتر از خودش داره. تحصیلات دانشگاهی متین خانوم در رشته مدیریت بازرگانی است. او برای ورود به عرصه بازیگری به کلاس های امین تارخ رفت. او در چندین فیلم مختلف بازی کرد، اما اولین بار در سریال پرمخاطب و جذاب "لیسانسه ها" دیده شد و تونست در کنار شهرت، به محبوبیتی باورنکردنی برسه.

fr

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سعید ارسالی در

    عالیه خیلی خیلی ممنون

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی