|

"متین ستوده" دیگه سوزنو بیخ شده خروااار ژل پاشید زیر پوستش؛ سفید برفی تویی بقیه اَدان!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده از بازیگرای جذابیه که استایل های مختلفی میزنه اما اینبار چهره بسیار پفدار و از طرفی پر آرایش خانوم مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- خب خیلی از بازیگرامون هستند که تنها با یه سریال و یا فیلم حسابی تونستن خودشون رو بشناسونن و بترکونن که البته این روند هم به بازیه خود آقا یا خانوم بازیگر بستگی داره و هم به فیلمنامه و کلا کاری که داره ساخته میشه. مثلا متین ستوده این مدلی نبوده و یا اگر هم بوده تا حدود خیلی کمی بوده! چرا که متین ستوده شاخ ترین کاری که بازی کرد سریال "لیسانسه ها" بود که خب نقش نامزد امیرحسین رستمی رو داشت که خب در این کار با وجود اینکه طنز بود اما چندان نتونست طنززز بازی کنه و خیلی ساده و عادی جوری که انگار هیچ اتفاقی نیوفتاده کاراکترش رو ایفا کرد.

متین ستوده رو اگه بخوایم در اصل بشناسونیمش باید بگیم که خانوم خانوما با انتشار تصاویر جورواجور و غلیظشون بود که به این مرحله از شهرت رسیدن و شاید تنها سی درصد بازیگری تاثیر داشته. حالا میگین یعنی چی؟ یعنی مثلا متین ستوده مدتها پیش که برای یکی از مراسمات سینمایی رفته بود از اونجایی که استایلی بسیار نامتعارف داشت خب خیلی زیاد بولد شد و رفت زیر سوال که شهرت از این راه دقیقا هم خوبیایی داره و باعث میشه تا زود دیده میشی و هم این بدیارو داره که ممکنه یجور بری قاطی باقالیا که نگو و نپرس!

حالا از این ها که بگذریم و برسیم به خود خانوم خانوما باید بگیم که متین ستوده خیلیم اهل آرایشه به طوری که کامیونی ملات میریزه رو صورتش. در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که همین تازگیا برای اکران رفته بود و مورد توجه و البته تعجب قرار گرفت.

unknown_305486096_1082177896020530_4746744421633575619_n

متین ستوده زنِ هزااار چهرس از نوع جینگول مستونش!

خب در انتهای متین بالا گفتیم متین ستوده خیلی آرایش میکنه. متین خانوم ستوده از اون دسته بانوان و چهره هایی هستش که یک زن و هزار چهرست! یعنی این مدلیه که دائما با آرایش های متفاوت فیسش تغییر میکنه و میشه یه شکل دیگه.

درسته که بازیگران همچون نقش هاشون نیستند و زندگی و اخلاق شخصی خودشون رو دارند اما اینهمه تغییر چهره هم چندان جالب نیست. متین ستوده از هنرمندان فعال در اینستاگرام می باشد که 1 ملیون فالوور دارد. و تصاویر زیادی از خود منتشر می کند که بیشترشونم آتلیه طور و حرفه ای هستند و بعضیاشونم اگه به اسم صفحه توجه کنید اصلا قابل شناسایی نیستند که متین ستوده هستش یا کس دیگه!!! مثل عکس پایین!

matinsotudeh_1637853652

در ادامه چند مورد از نظرات کاربران را مشاهده می کنید که با وجود اینکه هوادار خانم ستوده هستند اما از تغییرات زیاد او انرژی خوبی نگرفته اند!

  • خیلی زیبا شدی ولی دیگه شبیه خودت نیستی
  • این کجا و متین لیسانسه ها کجا
  • توی هر عکسی یه شکلی ...یکی هم از یکی قشنگتـر
  • ایشون خانم ستوده هستن؟
  • چرا انقد عوض شدی بد نشدی اصلا ولی چهره ات با اون متین قبلی زمین و آسمون فرق داره
اینم یه فیس دیگه اینم یه فیس دیگه

متین ستوده قشنننگ شیفت دلیت زده رو هرچی بیریختیه!

متین ستوده از دسته هنرمندان مایه داری هستش که همسرشون رستورانی مجلل دارند و اغلب هنرمندان در اونجا حضور پیدا می کنند. حالا چرا گفتیم این خانوم بازیگر پولدار هستند چرا که متین ستوده راه به راه در حال تغییر قیافست و از میکاپ های متنوع زیر دست میکاپ آرتیست های خفن بگیر تا انوع و اقسام استایل هایی که خانوم میزنن همه و همه نیازمند پول زیادی هستش که خانوم خانوما کلا تو این موارد غلت میزنند!

متین ستوده مامی داره عششششق!

متین ستوده در توصیف عشق به مادرش گفته امیدوارم کـه بابا حسین بـه این موضوع حسادت نکنه اما اگه بخوام کتابی بنویسم حتما تقدیمش می کنم بـه مادرم و حتما درباره او می‌نویسم و اسمش را می ذارم «هر چـه کـه دارم برای مادرم». چون واقعاً هر چی کـه دارم و هر چی کـه ندارم بخاطر دعاهای مادرمه.

اگه روزهای خوبی دارم بخاطر مهربونی اونه و اگه غم و غصه ای هم ندارم خدا را شکر بازهم بخاطر دعاهای اونه. وقتی همه چیزت را برای بچه هات می ذاری و همه وجودت را به خاطر بچه هایت فدا میکنی و خم بـه ابرو نمی یاری، هیچی ندارم بهت بگم کـه یک هزارم خوبی هات را جبران کنه جز این کـه بگم منو ببخش بخاطر همه ی مهربونی هات.

ac-image-PV1582094811bX

وقتی متین السادات رو باباجانش بازیگرش میکنه!

متین السادات ستوده بازیگر کشورمان از آن دسته از بازیگرانی است که از دوران کودکی و به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد اولین بازی او در سریال بازنشستگی بود، اما یادآوری را می توان نقطه عطف کارنامه کاری متین ستوده دانست. دنیای بازیگری این هنرمند جوان فراز و نشیب فراوانی دارد از ورودش در سنین کودکی به تلویزیون گرفته تا دوری اش از این حوزه و بازگشت مجدد او. 

matin-sotoudeh-and-his-father

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی