|

شکل و شمایل بهاری "شبنم قلی خانی" که خیلی با قبلش فرق کرده؛ ویلای اشرافیش اون بالا ها!

shabnam gholikhani shayanews

شبنم قلی خانی بازیگر مشهوریه که قدیم ندیما خیلی ساده بود اما حال استایل بهاری خانوم بازیگر کاربراشو حسابی متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- شبنم قلی خانی همیشه و همیشه از دسته بازیگرانی بوده که مثبت دیده شده به طوری که اصلا اگه موردی منفی هم ازش شنیده و یا دیده بشه باز مخاطب باور نداره و با تعجب بسیاری همراه میشه. شبنم قلی خانی با بازی در "مریم مقدس" بود که شهرت یافت اما خب اون تایم اونقدری سن پایین بود که چندان اسم و رسم در نکرد ولی مشخص بود که میون اهالی سینما چهره ای نو شکوفا شده که قراره حسابی بولد بشه. شبنم قلی خانی بعد تر کارش رو با تلویزیون پیش رد و در سریال های بسیاری ایفای نقش کرد اما نکته اینجا بود که خانوم بازیگر به دلیل چهره معصوم و باطن ساده ای که داشت به جرئت میشه گفت اصلا منفور دیده نشد و همیشه کاراکترای مثبت رو به خانوم خانوما دادن و همچنان هم میدن.

شبنم قلی خانی در سینما نیز ورود کرد و جالب که بر روی پرده نقره ای هم همیشه اون دختر خوبه داستان بود! این قضیه در اینستاگرام وی نیز ادامه پیدا کرد تا اینکه مدتی میشه شبنم قلی خانی رو با ظواهری جدید می بینیم. این چهره که به شدت تغییر روند تو زندگیش داده این روزا با استایل و رفتار هایی شیطنت دار دیده میشه. خانوم بازیگر که تو صفحشون فعالیت بسیاری دارن، در روند عکس گذاری خاص تر از پیش شدن و حالا می بینیم که شبنم قلی خانی بسیار چیتان پیتان طور می باشد. در ادامه تصاویر جدید وی را مشاهده می کنید که گویای موارد گفته شده هستند.

unknown_341026174_789797985533794_1236052466141288952_n

شبنم+قلی+خانی (3)

 

shabnamgholikhani2-vaghtesobh

وقتی شبنم قلی خانی فیس دخترشو میپوشونه که کسی نبینه!

شبنم قلی خانی همونطور که گفتیم عکس زیاد میذاره اما نکته ای که وجود داره اینه که خانوم خانوما چندان علاقه ای به نشون دادن چهره دخترش نداره. شبنم قلی خانی بارها شده که تصاویری از همسرش به اشتراک گذاشته اما وقتی پای دخترش میاد وسط، به نحوی لاپوشونی میکنه. حالا چرا؟ مدتی پیش بود که شبنم قلی خانی با انتشار عکسی همراه با دخترش تو ماشین با نظرات متفاوت و عجیب و البته منفی کاربران روبرو شد.

برخی میگفتن چهره دختر شبنم قلی خانی چرا این شکلیه و اصلا به مادر پدرش نرفته، برخی هم میگفتن چرا شکل پسراست که خب همنی گفتمان ها باعث ناراحتی هر چه بیشتر شبنم بانو شد. در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید.

yj

حالا شبنم قلی خانی با انتشار چنین تصاویری همسرش رو نشون میده اما دخترش رو خیر!!

شبنمقلیخانی

پولداریه شبنم قلی خانی اینجا مشخص شد!

همونطور که گفتیم شبنم خانوم قلی خانی تو این چند وقته تصاویری ازش منتشر و دیده میشه که کلا با قبل فرق کرده! حالا میگین چه فرقی؟ شبنم قلی خانی شرایط مالی بسیار خوبی داره و از پولدارای سینماست به همین دلیل گشت و گذاراشم زیاده که خب نکته همینه که جدیدا یه جاهای خیلی لاکچری میره و عکساشم خیلی لاکچری طور شده! البته که کمتر بازیگری پیدا میشه تو این دوره زمونه که پولدار نباشه اما خب قدیمی ترا بیشترررر، مگه اینکه خلافش ثابت شه و خود شخص مالشو به فنا داده باشه!

در ادامه ویدیویی از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که در هتل اقامتی فول امکانات هستن و برای اینکه امتیاز این مرحله از کلاس گذاشتن رو از دست ندن تمام کمال نشون دادن!

بیوگرافی خارجی شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد 19 آبان 1356 در تهران هنرپیشه و کارگردان اهل ایران است که در تلویزیون ، سینما و تئاتر فعالیت می کند. وی دارای مدرک لیسانس و فوق لیساننس تئاتر گرایش طراحی صحنه در ایران و فوق لیسانس کارگردانی فیلم از استرالیا است.

خونواده در یک خانواده 5 نفره زندگی کرده و یک برادر به نام شهرام و یک خواهر به نام شیدا دارد و پدرش سالها پیش فوت کرده است. 

Untitled

اولین بار در سال 1376 وقتی 20 ساله بود با تئاتر «آنتیگونه» بروی صحنه رفت تا اینکه در تئاتر شهر مورد توجه شهریار بحرانی (کارگردان) قرار گرفت.

به این ترتیب او با فیلم «مریم مقدس» در نقش مریم مقدس (مادر عیسی مسیح) جلوی دوربین رفت تا اینکه با پخش آن در سال 1379 به یکباره مشهور شد.

عکس-و-بیوگرافی-شبنم-قلی-خانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی