|

سلفی سوپر لاکچری "المیرا دهقانی" تو آسانسور برجشون آخرته کلاسه؛ با تیپ عروسی رفت ختم!

elmira-dehghani shayanews

المیرا دهقانی در همه چیز آنجاست اولین حضورش جلوی دوربین رو تجربه کرد و بعد در سریال هایی مثل لحظه ی گرگ و میش و هشت و نیم دقیقه هم بازی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه سری از بازیگرا هستن که اولش خوب دیده میشن ولی بعدش اگر شانس نیارن و نتونن جای پاشون رو تو سینما سفت کنن احتمال این که تو این عرصه بدرخشن خیلی کم هست چرا که سینما و سینمای خانگی به بخش های قوی تبدیل شدن این روزا. یکی از بازیگرایی که با تلویزیون دیده شد المیرا دهقانی بود که خانوم خانوما در همه چیز آنجاست حسابی خوش درخشید و به مردم معرفی شد ولی خب این بازیگر اونقدرا که باید نتونست پاش رو تو سینما باز کنه و بیشتر تو تلویزیون دیدیمش ولی باید گفت که المیرا دهقانی از لحاظ بازی حسابی قوی هست و هنرمند قابلیه.

چرا که المیرا دهقانی در همه چیز آنجاست که گفتیم اولین هنرنماییش بود بسیار خوب ظاهر شد و قدرت بازیش رو موقعی که مخاطب ازش لجش میگرفت نشون داد و به رخ کشید. اما حالا بریم سراغ زندگی شخصی خانوم خانوما که باید بگیم ایشون تازه عروس هستن و مدتی میشه که از آقای همسر رونمایی کردن که از قضا بسیار هم به خودشون شباهت دارن و انگار که خواهر و برادرن و با پستایی که المیرا دهقانی میذاره کاملا مشخصه که حسابی دلداده و عاشقه! حالا در ادامه میخواهیم یه سر به حواشی این بازیگر و حضورش در مکان های مختلف با استایل های متنوع بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

المیرا دهقانی بازیگر

وقتی المیرا دهقانی تو ختم یه جوریه که ملت تو عروسی اونجورین

خیلی از مراسم ها و جشنواره ها هستن که بازیگرها در اون ها شرکت میکنن و بعد از این که از تیپ و استایل اون ها عکس هایی منتشر میشه تو مجازی خیلی صحبت ها میشه راجبشون و حتی خیلی از پیج های استایل شروع به تحلیل تیپ و لباس اون بازیگر در اون مراسم خاص میکنن و کاربرا هم نظر خودشون رو تو کامنتا بیان میکنن که حالا این وسط یه عده از استایل اون بازیگر خوششون اومده و پسندیدن و یه عده هم خوششون نیومده و نظر خودشون با دلیل ذکر میکنن.

در این بین یکی از استایل المیرا خانوم که خیلی جلب توجه کرد مربوط به حضور ایشون تو یه مراسم ختم با استایل مشکی بود که بعد از این حضور خیلی ها شروع کردن به صحبت کردن راجبه تیپ این بازیگر چون خانوم خانوما تو این مراسم خیلی شیک و پیک ظاهر شده بود و با وجود این که ذره ای هم آرایش نداشت ولی نکته ی اصلی و قابل توجه درباره ی این بازیگر شال توریه اون بود که نظر خیلی ها رو جلب کرده بود و ترند نو و تازه ای به نظر میرسید و البته ک یه سری هم این وسط معتقد بودن این شال ها با داشتن حجاب مغایرت دارن!

المیرا دهقانی بازیگر

گریمی که خانوم باهاش از عروسک دنده عقب زد به سمت زامبی

این روزا مسئله ی گریم توی کشورمون داره خیلی قوی تر میشه و یه جورایی گریمورهامون هم دارن حرفه ای میشن و کار رو سفت و سخت و محکم دستشون میگیرن و دیگه خبری از افتضاح هایی مثل گریم های نرگس محمدی تو ستایش و مهراوه شریفی نیا تو ملیکا نیست و در عوضش گریم های سنگین بازیگرایی مثل نوید محمد زاده رو تو آکتور داریم که به زیبایی هر چه تمام تر انجام شده و میشه ازش به عنوان یه گریم پدر و مادر دار و موفق یاد کرد که البته نوید محمدزاده هم حسابی به خاطرش اذیت شده بود ولی احتمالا خودش هم بدونه که می ارزیده.

حالا المیرا خانوم داستان هم از این گریم ها عقب نمونده و خانوم خانوما برای این که هر چه بیشتر دیده بشه و بازی باورپذیر تری داشته باشه حاضر شد که از هلو به لولو تبدیل کنه صورتش رو و میدونید که این کار هر کسی نیست چرا که خیلی از بازیگرا روی زیبایی شدیدا حساس هستن ولی المیرا دهقانی در سریال هشت و نیم دقیقه حاضر شد که با یه ظاهر و نقش متفاوت دیده بشه و شخصیت یه زن جزامی رو به نمایش بذاره که خب در ابتدا خیلی ها خیال کردن ایشون مهناز افشار هست که خبر تکذیب شد و مشخص شد که این بانو کسی نبوده جز المیرا دهقانی.

المیرا دهقانی بازیگر

المیرا دهقانی تو فیلما اون بود تو واقعیت اینه

مسلما استایل بازیگری ها در مقایسه با واقعیت و تو فیلماشون زمین تا آسمون فرق داشته باشه و متفاوت باشه که خب میشه گفت این مسئله طبیعیه ولی برخی از اوقات برای بیننده قابل هضم نیست این مقدار از تفاوت چرا که به نظر مخاطب ها بالاخره باید یه سنخیتی بین واقعیت فرد و کاراکترش وجود داشته باشه! مثلا یکی نباشه مثل ریحانه پارسا که با یه استایل و حجاب سفت و سخت تو سریال پدر دیده شد ولی بعدش شروع کرد به منتشر کردن عکس های نامتعارف از خودش که سر و صدای خیلی ها درآوورد و حتی عوامل فیلم رو هم تو دردرسر انداخت!

حالا المیرا خانوم هم یکی از این افرادیه که تیپ و چیتان پیتانش تو واقعیت یه جوریه که آدم باورش نمیشه این همون المیرای ساده تو فیلم و سریال هایی که ازش میبینیم باشه البته که درسته ایشون اونجوری که ریحانه نامتعارف بود نیست ولی خب عکس هایی مثل عکس زیر به مزاق همه ی بیننده ها خوش نمیاد و به نظرشون ظاهر شدن یه بازیگر با این شمایل که الگوی قشر جوون هستش اصلا کار صحیحی نیست ایشون باید تو پوشش تجدیدی نظر کنه!

المیرا دهقانی بازیگر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی