|

متین ستوده پولشو خرج یه آرایشگاه کرد که هر کسی رو توش راه نمیدن؛ بیوگرافی خانوم جالبه

matin-sotude shayanews

متین ستوده از بازیگرهاییه که با سریال های میکائیل و لیسانسه ها شناخته شد و بالا اومد و در حال حاضر تو برنامه های زیادی مثل مافیا حضور داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- متین ستوده اولین تفاوتی که با خیلی از بازیگرهای زن داره قد بلندش هست که اون رو حسابی متمایز میکنه و میشه گفت یه جورایی تبدیل به تافته ی جدا بافته میکنه چرا که احتمالا میدونید که ما تو ایران میانگین قدی بین خانوم ها مون 165 هست و بازیگرها هم از این قاعده مستثنی نیستن و میشه گفت که تقریبا جزء مردم کوتاه قد در دنیا محسوب میشیم، ولی خب قد بلند بودن هم همیشه خوب نیست چرا که متین ستوده یه مدت از این که نمیتونه شریک عاطفی هم قد خودش پیدا کنه ناراحت بود! اما خب بالاخره برای خانوم عشقش پیدا شد که احتمالا داستانش رو بدونید که این عشق پیدا شده یهو پر کشید و البته که متین ستوده هم هیچ وقت واضح راجبه چرایی این موضوع حرف نزد.

بگذریم برسیم به فعالیت های متین بانو تو دنیای مجازی که این روزا هر چقدر که میگذره بانو رو نمیشه اصلا با قبلش مقایسه کرد چرا که متین خانوم جزء اون دسته از بازیگرایی بود که وقتی وارد این عرصه شد یه قیافه ی معمولی داشت ولی این روزا به لطف ژل و بوتاکس و امثالهم یه قیافه ی خیلی فضایی ساخته و میشه گفت که خانوم خانوما یه عالمه تغییر تو خودش ایجاد کرده که میشه گفت مثبت بوده و حسابی ایشون کن فیکون کرده و حالا بعد از این تغییرات بیشتر هم به چشم میاد و بیکار نمیشینه و مدام از این برنامه تو سینمای خانگی به اون برنامه پر میکشه که حالا در ادامه بیشتر راجبه حواشیه این بانو براتون میگیم.

متین ستوده بازیگر

متین ستوده با چه معجزه ای یهو دایره رو کرد بیضی با زاویه!

احتمالا متین ستوده رو تو اوایل کارش که با تلویزیون شروع کرده دیده باشید که خانوم خانوما با سریال های میکائیل و لیسانسه ها دیده شد و اگر فیسش رو یادتون باشه خانوم یه صورت گرد داشته که البته بهش میومد ولی خب سینمایی و هالیوودی نبود میدونید که این روزا صورتی هالیوودی هست که کشیده باشه در عین حال گونه ها برجسته باشه و لپ نداشته باشه و زاویه ی فکش هم هندونه قاچ کنه که خب با این حسابا صورت متین ستوده خیلی از استانداردی که تو هالیوود تعریف شده فاصله داشت بنابراین خانوم خانوما چیکار کرد؟ 

پول خرج کرد! بله ایشون هم مثل یلی از بازیگرای دیگه پول خرج کرد و به قول خلیی ها صورتش رو مادلینگ کرد و از این رو به اون رو تبدیلش کرد و البته که دکترش رو خیلی خوب انتخاب کرده بود چرا که کار رو در نهایت ظرافت و دقت درآوورده و اینجاست که میگن هر چی پول بدی همون قدر آش میخوری البته که در این مدل ژل و بوتاکس خوردن ملاک هست!

متین ستوده بازیگر

متین ستوده بازیگر

سالن زیبایی که متین خانوم رفت رو هر کسی نمیتونه بره

خیلی از بازیگرا هستن که برای مشاغل مختلف تبلیغ میکنن و متین خانوم هم کی از این بازیگراست که خانوم خانوما برای برندها تبلیغ میکنه و با بولد کرد اونا پیش فالووراش باعث میشه که کار و بار اون ها بگیره و بیشتر به چشم بیان مثلا همین تازگی ها بود که متین بانو رفت به یه سال زیبایی برای خوشگلاسیونش و وقتی که عکس ایشون تو این سالن منتشر شد خیلی ها در اول کار فکر کردن که خانوم تشریف برده به کافی شاپ ولی در کمال ناباوری مشخص شد که بانو تو سالن زیبایی هست که داخلش یه فضا تو حیاط داره مثل کافه و تو شمال شهر تهران و خیابون فرشته هست که هر کسی نمیتونه بره!

متین ستوده بازیگر

وقتی متین ستوده قبل از عمل و بعد از عمل نمیتونه دهنشو ببنده 

متین خانوم یکی از اون بازیگرهایی هست که حسابی شاد و شنگول و یه این روزا یه وجه ی خاکی طور ازش داره دیده میشه که قبل از این از خانوم خانوما دیده نمیشد و جالبه که متین بعد از این بازیگر شد شروع کرد به انجام عمل های ریز و درشت و برای خانوم خانوما اصلا مهم نیست که فیلم های قبلیشون تو اینترنت موجوده و خیلی ها راحت میتونن از طریق اون ها ببینن که خانوم چه تغییراتی کرده مثلا تو کلیپ زیر این بازیگر رو میبینید که خیلی جالب و بامزه راجبه این که دهنشو نمیتونه ببنده صحبت میکنه که خب خیلی فانه و پیشنهاد میکنیم اون رو نگاه کنید.

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده در حال حاضر 38 سال داره و متولد 22 اردیبهشت هست. تو دانشگاه مدیریت بازرگانی خونده و تو کلاس های بازیگری امین تارخ هم شرکت کرده. متین خانوم از بچگی به واسطه ی این که پدرش کارمند بازنشسته ی صدا و سیما بوده وارد بازیگری شده. یه برادر بزرگتر به اسم مانی داره و یه خواهر بزرگتر هم به اسم مریم و با این حساب ته تغاری خونواده محسوب میشه.

شاید براتون جالب باشه که بدونید خونواده ی ستوده جزء سادات هستن و اسم کامل این بازیگر در اصل متین سادات ستوده هست! قبل از ازدواج این بانو با علی زندی تو یه مصاحبه ای گفته بود که چندین سال پیش بیه نفر خیلی دوسش داشته ولی متین بانو باهاش بد رفتار کرده و وقتی متوجه اشتباهش شده که خیلی دیر شده بود و آقا رو از دست داده بود.

متین ستوده بازیگر

متین ستوده در کنار پدر و مادرش

وقتی از متین ستوده پرسیدن که خودش رو چطور توصیف میکنه اینطور جواب داد که:

یه اردیبهشتی خیلی حساس و احساساتی هستم که سعی میکنم با منطقم پیش برم. بیش از وابسته خانوادم هستم. عاشق حیوانات و گل و گیاهم. بچه ها رو خیلی دوس دارم این به خاطره پاک و زلال بودنشون هست و داشتن راستی در بند بند وجودشون، به نظر من هر جور که نگاهشون کنی خود خود زندگی هستن.

متین ستوده بازیگر

متین ستوده و برادرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی