|

"الهه حصاری" کنار خواهر کوچیکش که پر از ژله چقدر نوجَوونه / تیپ قدیم قدیمی این بازیگر

elahe hesari shayanews

الهه حصاری از بازیگرای جذاب و کم حاشیه ای هستش که گاهی با اعضای خونوادش جنجالی میشه و اینبار نیز به مانند همیشه خواهرش سوژش کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الهه حصاری از بازیگرای جذاب ایرانیه که از طرفی هم میشه گفت از بازیگرای به شدت کم حاشیه ایرانی هم محسوب میشه. از اون دست هنرمندا که اصلا کاری به کار هیچکس و هیچ چیز ندارند تا مبادا حرف و حدیث و اتفاقی هم براشون نیوفته. الهه حصاری با بازی در سریال "هشت و نیم دقیقه" بود که دیده شد و شهرت یافت. اما محبوبیت و منفوریت خانوم بازیگر وقتی رخ داد که الهه حصاری رو در سریال نمایش خانگی "ممنوعه" دیدیم و نقش برکه، این چهره رو هم تو دل مخاطب جا کرد و هم پسش زد چرا که نقش مقابل میلاد کی مرام بود و میلاد خان هم که حسابی طرفدار داره. الهه حصاری دیگه تو تلویزیون دیده نشد و اونچه که از این چهره به چشمم میخورد کاراکترهای غلیظ در سینما و شبکه خانگی بوده و هست. البته که این روزها هم الهه حصاری با "فسیل" بر روی پرده سینما هاست اما انگاری اسم مهم تر از رسمه چرا که در این فیلم الهه بانو نقش بیشتری داره و الناز حبیبی نقش کمتری، ولی الناز خانوم بیشتر بولد شده!

از کار و بار که بگذریم و برسیم به لایف استایل الهه حصاری باید بگیم که این چهره دهه دهه شصتیمون اصلا بهش نمیاد دهه شصتی باشه و خب از اونجایی که یه فیس کمتر از سنش داره و خودشم علاقه ای به بزرگ تر شدن چهرش نداره، خب از آبجی کوچیکاش انگاری کوچیکتره! وی در خونواده ای دخترونه بزرگ شده و ایبنار نیز مثل همیشه با انتشار تصویری در کنار خواهرش مورد توجه قرار گرفت چرا که آبجی خانوم هم چهره ای عمل شده دارن و هم ظاهرا از الهه بانو بزرگترن، در حالی که نیستن!

Untitled

الهه حصاری بهش نمیاد ولی یه قبل انقلابیه خوبه!

اینطور که معلومه دیگه تلویزیون و فیلم و سریالاش کم و بیش از رده خارج شده هستند چرا که هم دارن ضعیف عمل میکنن و هم سینما و شبکه خانگی مثل بنز دارن میتازونن. مثلا این روزا می بینیم که دیگه مردم حاضرن وقت بذارن پول بذارن نت بذارن اما فیلمای روی پرده سینما و یا شبکه خانگی رو دنبال کنن تا اینکه بشینن پای جعبه جادویی! یکی از فیلم هایی کم این روزا روی پرده نقره ای در حال اکرانه فیلم طنز و باحال "فسیل" هستش که بازیگران جذاب و دوست داشتنی بسیاری مِن جمله الناز حبیبی و بهرام افشاری رو درش جا داده. البته که الهه حصاری هم در این فیلم ایفای نقش دارند که با گریم و ظاهر دهه شصتیشون موردتوجه کاربران قرار گرفتند.

الناز+حبیبی

چهره! عضوی که برای بانوان بازیگر به شدت مهمه و الهه حصاری تو بچگیش مونده!

در ابتدا اشاره کردیم به چهره الهه حصاری! خب یکسری از چهره ها هستند که خدادادی چهرشون تینیجر هستش و کوچیکتر از اونچه که سن و سالشون میگه نشون میدن. الهه حصاری دقیقا یک نمونه بارز از این موضوعه که خب البته خودش هم با یه ترفندایی این موضوع رو بولد تر کرده.

قطعا میدونید که میکاپه زیاد باعث میشه تا چهره خانومها بزرگتر نشون داده بشه حتی اگه خیلی کوچولو باشید. الهه حصاری یه دختر دهه شصتیه که انگاری دهه هشتاد به دنیا اومده راااحت دو دهه خودش رو انداخته اونور. حالا چجوری؟ مثلا تا به حال موی رنگ شده و این حرفا از الهه خانوم دیده نشده و همیشه با رنگ موی طبیعیه خودش دیده میشه که عاملی اصلی هستش، و یا از میکاپ های غلیظ به شدت دوری میکنه و همیشه سعی داره تا مثلا ابرو هایی ضخیم و طبیعی داشته باشه!

unnamed

از طرفی استایل و نوع ژست هایی که این بازیگر جوانمون میگیره حتی از دهه هشتادی ها هم هشتادی تره و کوچیکتر میخوره که خب همه اینها نشون میده الهه حصاری خواسته خودشه که این سبکی دیده بشه و تمام! البته که آدمها تنها یکبار زندگی می کنند و چه ایرادی داره اونطور که دلشون میخواد تا جایی که آسیبی به کسی نرسه بچرخن و استایل بزنن و زندگی کنند!

unknown_100694284_1225034937827986_4792451580241917984_n

الهه حصاری تو یه خانواده باربی به دنیا اومده!

الهه حصاری ظاهرا با مادرش زندگی می کند و خبری از پدرش نیست اما این خانواده که از چهار خانوم تشکیل شده همشون یه مدل شاد و شنگولی رو دارند و این طور که به نظر میرسه زندگی بر وفق مرادشونه.

اما الهه حصاری که متولد 1369 هستش فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته تربیت بدنی و لیسانس زبان انگلیسی نیز می باشد و علاقه اش به بازیگری باعث شد تا او در سن 18 سالگی با بازی در فیلم "تاکسی نارنجی" وارد این عرصه شود.

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی