|

مریم مومن بالاخره حلقه ی نامزدیه سفارشیشو که از سوئیس اومده رو کرد / فرنچ عقدیشم زد

maryam-momen shayanews

گفته میشه که مریم مومن این روزا به علت نداشتن پیشنهاد شغلی در برنامه های سرگرمی سینمای خانگی فعاله و از طرفی هم ترجیح میده تو اینستا باشه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم مومن از اون بازیگرهایی هست که با وجود سن کمش خیلی ها خانوم بازیگر رو میشناسن و خانوم خیلی خوب تونست دیده و شناخته بشه اون هم با یه سریال که "بانوی عمارت" بود البته که بعد از اون هم شاهد یه سری هنرنمایی ها از این بازیگر در سینما و سینمای خانگی بودیم ولی خب هیچ کدوم اونطور که این سریال بازخورد داشت نداشتن و میشه گفت مریم مومن یه جورایی بارش رو با اولین حضورش جلوی دوربین بست و نترکوند که خب بخش قابل توجه این موضوع هم به فیلمنامه سریال بستگی داشت چرا که عاشقانه ای بود در دل کودتا که خب با این حساب داستان بسیار جذابی محسوب میشد.

اما خب یه چیزه دیگه ای که راجبه مریم مومن وجود داره و اون رو جذاب میکنه این هست که این بازیگر نشون داد که مهم نیست در سن کم و یا سن بالا مشهور شد چیزی که مهمه این هست که شما جنبه ی این شهرت رو داشته باشید و قدر بدونیدش نه مثل امثال ریحانه پارسا که که خب در سن کم و جالبه که از تلویزیون هم معروف و دیده شد ولی خب یهو به کلی کانال عوض کرد و نشون داد که نباید بیش از گنجایش افراد بهشون بها داد چرا که در نهایت افسار زندگی خودشون هم از دستشون در میره و یه جورایی همه چیز بهم میریزه. حالا از اینا که بگذریم امروز میخواهیم بیشتر راجبه مریم مومن براتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

مریم مومن

حلقه ی نامزدی مریم مومن یا چی؟

این روزا آمار ازدواج در اقشار مختلف جامعه بسیار پایین اومده علی الخصوص بین بازیگرا که خب این موضوع باید ریشه یابی بشه که چرا افراد در این دوره علاقه ای به ازدواج نشون نمیدن و خب شاید برای قشر متوسط جامعه شرایط اقتصادیشون بیشتر مدنظرشون باشه ولی خب بازیگرها از قشر مرفه هر جامعه ای محسوب میشن و معلوم نیست که اون ها چرا دیگه به این امر دل نمیدن و علاقه ای ندارن، البته که شاید بگید این موضوع ارتباطی به ما نداره ولی خب خواه ناخواه مسائل مربوط به ازدواج و یا جدایی افراد سلبریتی در سرتاسر دنیا از اون دسته از موضوعات جالب توجه برای مردم محسوب میشده و میشه.

در این بین وقتی یه فرد سلبریتی ازدواج میکنه خیلی از طرفداراش بهت تبریک میگن و براش خوشحال میشن و خیلی ها هم هستن که حتی بهش هیت میدن و ازش بدشون میاد و بیخیال طرفداری از اون فرد میشن مثلا گلزار برای این که طرفدارهاش ریزش نکنه نمیخواست که مسئله ی ازدواجش رو علنی کنه! البته که منطقی پشت این هیت دادن ها نیست. بگذریم و برسیم به مریم مومن که این روزا با منتشر کردن یه عکسی یه عالمه حرف و حدیث برای خودش به وجود آوورده که دلیلیش حلقه ی توی دست خانوم بازیگر هست که حسابی میدرخشه و خیلی ها معتقد هستن که حلقه ی نامزدیش هست، نظر شما چیه؟

مریم مومن

مریم مومن

اعتماد به نفس مریم مومن در نمای خیلی نزدیک از صورتش

استفاده از فیلتر و آرایش های آنچنانی تبدیل شده به یه رسم و قانون نانوشته و در صورتی که کسی از این قانون پیروی نکنه و علاقه ای بهش نداشته باشه یه جورایی طرد میشه، مثلا این روزا اگر کسی آرایش نکنه بهش میگن وای یه ذره آرایش کن صورتتت روح بگیره انگار مریضی و یا در صورتی که در اینستاگرام بخواد با فیس نچرال خودش عکس و یا فیلم بذاره یه جورایی حمله میکنن به طرف بابت اون چیزی که هست در حالی که اگر یه فیلتر بذاره که صد و هشتاد درجه با خود واقعیه طرف تفاوت ایجاد کنه بیشتر مورد پسند و تعریف قرار خواهد گرفت که خب اصلا معلوم نیست که با این حساب جامعه به کجا بره؟

چرا که در انتها یه عده در این وسط در صورت تحت تاثیر قرار گرفتن این استانداردهای زیبایی تحمیلی اعتماد به نفس هاشون به قهقرا خواهد رفت و از خودشون و چهره شون شرمشون خواهد اومد که ان یعنی فاجعه چرا که آدم وقتی اولین نفر زندگیش رو که خودش هست قبول نکنه چطور میخواد در اجتماع قدم از قدم برداره؟ حالا مریم مومن هم در این بین به تازگی عکس هایی از خودش داره منتشر میکنه که سرتاسر فیلتر هست که و جالبه سعی در به رخ کشیدن چهره اش با فیلتر داره که خب عجیبه چرا که زیبایی خدادادی ایشون تائید شده هست و اصلا نیازی به این که برای قشنگ تر شدن یه همچین کاری بکنن ندارن.

مریم مومن

رقابت یا رفاقت بین متین ستوده و مریم مومن؟

همیشه رفاقت هایی که بین بازیگرها شکل میگیره برای مردم جالب بوده مثلا خیلی هاتون احتمالا میدونید که بین بازیگرهای مردمون سام درخشانی، پژمان بازغی و کامبیز دیرباز از رفقای قدیمی هم محسوب میشن و خیلی سال هست که بین اون ها رفاقت وجود داره حالا د راین بین مریم مومن و متین ستوده هم این اواخر خیلی در کنار هم دیده شدن وبه همین علت برای خیلی ها سوال هست که این دو نفر هم باهم دوست هستن و یا صرفا یه همکار بودنشون هست که اون ها رو در کنار هم قرار میده در حالی که مشخصه در صورتی که باهم رفیق باشن خیلی رفقای باحالی میشن برای هم!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی