|

آرایشگر سانتال نیوشا ضیغمی چهره خانوم رو برد بالیوود / این چه وضع ختم رفتنه

newsha-zeighami shayanews

در این اواخر یه سری عکس ها از نیوشا ضیغمی منتشر شد که برای خانوم بازیگر جنجال و حواشی به همراه داشت مثل استایلش در ختم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نیوشا ضیغمی رو باید از اون دسته از هنرمندا دونست که خانوم یه مقدار زودتر از موعد تن به بازنشستگی داد و جا خالی کرد و احتمالا هم بدونید این اتفاق از زمانی رخ داد که خانوم بازیگر ازدواج کرد و یه جوری رفت سمت زندگی متاهلی که انگار اصلا برای این موضوع شرط گذاشته بودن! اما خب نیوشا ضیغمی موقعی هم که فعال بود و بازی میکرد اونقدرا که باید و شاید از خودش بازی قوی به جا نذاشت مثلا تا به حال شنیدید که نیوشا ضیغمی تئاتر بازی کنه؟ احتمالا نه ولی خب موضوعی که وجود داره این بود که همون فیلم هایی هم که این خانوم توش هنرنمایی میکرد فروش بالایی داشت ولی چرا دقیقا این اتفاق میفتاد؟

خب مشخصه چون تو بازیگری در صورتی که زیبا باشی کارت میگیره و خب نیوشا ضیغمی هم یکی از اون دسته از زیبارویان در این عرصه بود چه اون موقع که اقدام به انجام عمل های زیبایی نکرده بود و چه الان که خب خانوم خیلی تحولات توی چهره اش به وجود آوورده و یه جوری شده که انگار به هیچ وجه قصدی برای پیر شدن نداره و سنش رو به کلی استپ زده که خب این روزا بازیگرایی از این دست رو ما زیاد میبینیم که تنها یکیشون نیوشا ضیغمی هست که این میتونه به دلیل داشتن روتین های پوستی منظم باشه که خدا تومن پولشون هست. حالا در ادامه ی این مطلب میخواهیم بیشتر راجبه نیوشا خانوم براتون بگیم، پس با ما باشید.

نیوشا ضیغمی

آرایشگر نیوشا ضیغمی وقتی چهره ی خانوم رو میبره سمت بالیوود

میکاپ و میکاپ آرتیست بودن از قدیم الایام تا این روزا همیشه مورد توجه بوده و هست و این روزا بیشتر از موهای سرمون چه در ایران و چه در دنیا آرایشگر وجود داره که خب یکی از دلایلی این میتونه درآمد بالای این شغل باشه چرا که خیلی ها حاضر هستن برای تغییر کردن چهره شون با میکاپ و به قولی زیباتر دیده شدن هزینه های زیادی بپردازن و برای همین هست که توی مراسم هایی مثل عروسی و با گفتن این که یه شبه و باید بهترین باشه پول زیادی از خرج مراسم میره تو جیب آرایشگر.

اما برسیم به نیوشا ضیغمی که این روزا خانوم بازیگر دیگه بازی نمیکنه ولی خب توی اینستاگرامش همچنان فعاله و حتی در برخی از اوقات لایو هم میذاره ولی به تازگی یکی از عکس هایی که ایشون منتشر کرده خیلی مورد توجه کاربرا قرار گرفته که توی این عکس ایشون در حال تبلیغ برای یه سالن زیبایی هست و برای اولین بار خانوم رو با یه آرایشگری میبینیم که چهره ی ساده ای داره و مثل خارجی هاست نه کسی که کلا جای دست نخورده توی صورتش نداره و از همه مهم تر میکاپ خانوم ضیغمی هست که به چشم خیلی ها اومده و به نظرشون به ایشون یه چهر ه ی بالیوودی و زیبا بخشیده.

نیوشا ضیغمی

وقتی نیوشا ضیغمی آرایشو خورد بعد گفت یه سر برم ختم!

توی هر کشوری شیوه ی سوگواری و حتی خوشحالی باهم دیگه فرق میکنه مثلا تو یه سری از کشورها پوشیدن لباس مشکی برای مراسم ختم اصلا جایز نیست و یا توی ایران برعکسه هر رنگ بجز مشکی بپوشید در این موقعیت یه عالمه حرف پشت سرتون گفته خواهد شد و یا در مورد ازدواج مثلا تو یه سری از کشورها مثل هند این دختر هست که باید جهیزیه بخره! بنابراین فرهنگ های مختلف ری اکشن های مختلف رو توی موقعیت های مختلف به همراه خواهد داشت که البته گویا یه سری از مسائل در حال تغییر کردن باشه.

نیوشا ضیغمی

مثلا این روزا خیلی ها توی کشورمون بچه ها رو برای مراسم های عروسی دعوت نمیکنن چون معتقد هستن که بچه ها به علت این که شلوغ میکنن و بازیگوش هستن مراسم رو بهم میزنن! اما یه عده هم یه مدتی هست که گیر دادن توی مراسم های ختم و عزاداری نباید لباس مشکی بپوشید و باید با لباس های سفید و حتی رنگی ظاهر بشید چون اینطوری متوفی خوشحال تره! مثلا احتمالا در این اواخر عکس های مربوط به مراسم ختم آتیلا پسیانی رو مشاهده کرده باشید که آقای بازیگر متاسفانه غریبانه و در غربت از دنیا رفت.

ولی موضوعی که در این عکس ها وجود داشت و باعث تعجب خیلی از افراد شده بود تیپ و استایل های حاضران توی این مراسم بود مثلا تیپ عجیب صابر ابر با یه بارونی و عینک عجیب، چهره ی خیلی تغییر کرده ی بهنوش طباطبائی که همه دنبال این بودن که ببینن خانوم چیکار کرده که این همه متحول شده و... که در این بین عکس های نیوشا ضیغمی هم خیلی جالب بود چرا که خانوم رو توی ختم فول میکاپ مشاهده میکنیم طوری که انگار از مراسم عروسی یهو رفته ختم!

نیوشا ضیغمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی