|

وقتی شیدای زخم کاری شمایلی کپ لاله مرزبان ساخته / اینا چرا یهو پشت صحنه میشن هالیوودی

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان بازیگر سریال ستایش می باشد که این روزها به دلیل شباهت به نگار نیکدل دوباره بر سر زبان ها افتاده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انگاری سینما و دنیای بازیگری طوری شده که مثلا یک بازیگر میاد و در این عرصه شگفت انگیز خودی نشون میده و میشه مهشور، بعد خیلی زود از رده خارج میشه و بعد میاد و بعدی و بعدی. این روند همینطور در حال پیش رفتنه و هر چند وقت یکبار با بازیگری جدید آشنا میشیم! مثلا خانوم سحر قریشی یه ده سالی حسابی رو بورس بود. اما این روزها رو بورس بودن شده چند وقته و در حالی که اون چهره میاد و یکی دو تا فیلم و سریال بازی میکنه، دیگه میره که میره! مثلا لاله مرزبان با ایفای نقش در فیلم و سریال ها اومد و شد مشهور، اما یهو رفت تو افق!

249453

بازیگری که این روزا غوغا به پا کرده، شبیه لاله مرزبان هستش؟

چرا پر کار تر نیست؟ دلیلش کمبود پیشنهاد کاریه یا سخت گیریه خود خانوم های بازیگر؟ اما این روزها می بینیم سریالی در نمایش خانگی طوفان به پا کرده. بله "زخم کاری" تو فصل اولش طوفان بود و با فصل دومش هم اینچنین شده و کلی طرفدار داره. اما اینبار کاراکتری جدید به نام شیدا ایفای نقش داره که خانوم نگار نیکدل به تصویر میکشتش. خیلی از کاربران بر این نظرند که نگار نیکدل چهره ای به شدت شبیه به لاله مرزبان داره که البته این پروسه اولین بار نیست و با ورود نازنین بیاتی هم خیلیا میگفتن شبیه به ترانه علیدوستی هستش و با اومدن زیبا کرمعلی هم خیلیا میگفتن شبیه به نازنین خانومه! در مورد شادی مختاری و سحر قریشی هم گفته هایی شنیده میشد. در ادامه بینیم تصاویری از این دو بازیگر که خب نشون میده اونها واقعا شبیه هستند یا خیر!

Untitled

لاله مرزبان با این استایل رفت تو مراسم عمومی؟ خانوم سوشال مدیا ترکوند

لاله مرزبان یه دختر کاربلد در حرفه خود می باشد که سالهاست وارد شل بازیگری شده و با تلاش تونست راهیه سینما هم بشه و نقش اصلی قرار بگیره. در واقع لاله مرزبان چهره ای ساده داشت و داره، که میتونه نقش های مثبت رو روی هوا بزنه و از طرفی هم نقش هایی که کمی تا قسمتی منفی باشند رو به خوبی ایفا کنه. لاله مرزبان از دست بانوان عاشق استایل هستش که برای هر ابر اومدن به مراسمات سینمایی لباس و تیپی جدید داره. البته نه اینکه فقط بگیم لباساش رو عوض میکنه ها نه، بلکه به طور کل کله سبک استایلش رو تغییر میده و به همین علت نکاه بسیاری از مخاطبین و عکاسان رو به خود جلب میکنه. لاله مرزبان در سوشال مدیا هواداران زیادی داره و فعالیت بسیارش در این روند باعث شده تا شهرتش در بازیگری یه هُل اساسی داده بشه. در ادامه بینیم تصویری از لاله مرزبان با یکی از استایل های جذاب و جالبش. 

model-lebase-bazigaran-zan-7

این ویژگی بارز لاله مرزبان چه تو چشمه! تحسین برانگیزه

لاله مرزبان از این مدل بازیگراست که خیلی دوست داره تو شرایط های مختلف از خودش محتوایی به انتشار بذاره که خب باید اعتراف کرد واقعا هم طبیعی و زیبا این کار رو انجام میده چرا که خیلیا هستند به مانند خانوم ترلان پروانه که اصلا اگه ادیت و فضا و لباس و فیلتر های خاصشون نباشه چیزی منتشر نمی کنند و لاله مرزبان برخلاف اونهاست. لاله مرزبان از دیگر ویژگی های بارزش اینه که چهره ای نچرال و به دور از عمل و های مختلف و ژل و بوتاکس های فراوون داره و این موضوع نیز برمیگرده به اونچه که بالاتر گفتیم. در ادامه بینیم تصاویری از خانوم بازیگر که در این فضای بزرگ نامرئی منتشر کردن و مورد توجه قرار گرفتند.

95628456-talab-org

اما کمی هم اینچنین با لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد. میمیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است که بالاتر گفته بودیم از خوبیای چهره خانوم خانوما! این بازیگر جوان یک خواهر بنام سها دارد که البته تصویری از خانواده خود در صفحه اینستاگرامش منتشر نمی کند. 

638bdcd3249248ffa9371edf3271de65-niksho-com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی