|

قیافه لاکچری رویا نونهالی سی و شش سال پیش / بعد سریال خواب و بیدار چه عوض شده

رویا نونهالی بازیگر جذاب ایرانی که در سن 26 سالگی چهره ای به شدت متفاوت از حال حاضرش داشت، مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یادتون میاد یه دورانی پشت بند هم سریال های پلیسی از مهدی فخیم زاده می دیدیم؟ بی شک یکی از بهترین سریال هایی که آقای فخیم زاده ساختن و روانه تلویزیون کردن، سریال"خواب و بیدار" بود. این کار که با حضور بازیگران مشهور و جذاب بسیاری همراه بود، مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار گرفت. خواب و بیدار رو میشه از دست کارهایی دونست که اگر باز هم در شبکه آی فیلم پخش بشه بیننده خودش رو داره و بولد میشه. در این سریال هنرمندانی همچون خانوم رویا نونهالی ایفای نقش داشتن. رویا بانو چهره ای به شدت پرطرفداره که خب بعد از حضور در برنامه احسان علیخانی، یعنی "عصر جدید" محبوب تر نیز شد! چرا که مخاطب رویی دیگر از رویا نونهالی دید و این رو در واقع خود واقعیه خانوم بازیگر بود.

رویا نونهالی در این برنامه که به عنوان داور محسوب میشد، کاملا متفاوت از نقش هایی که همیشه ازش دیده میشد ظاهر گشت. مثلا یادتون میاد تو همین سریال خواب و بیدار، رویا خانوم نقش ناتاشا رو داشت؟ منفور ترین کاراکتر سریال دست ایشون بود و باید بگیم واقعا هم عالی کار رو از آب در آورد. ناتاشای قصه فخیم زاده، حالا محبوبیتی مدرن پیش مخاطبش داره چرا که چهره ای مدرن و خوش اخلاق داره. رویا نونهالی رو میشه از دست هنرمدانی خطاب کنیم که بعد از گذشت 22 سال، نه تنها پیر نشده، بلکه زیباتر و جوان تر هم شده! میگید نه؟ در ادامه مشاهده کنید قبل و بعد خانوم بازیگر رو در حالی که تصویر سمت چپ متعلق به 22 سال پیشه و رویا نونهالی نقش ناتاشا رو ایفا کرده.

رویا نونهالی رویا نونهالی در 26 سالگی

رویا نونهالی

رویا نونهالی

رویا نونهالی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی