|

ثبت جهانی گینس

کوتاه شدن موهای دوقلویی که دارای بلند ترین مو در جهان بودند

دو خواهر دو قلو که دارای بلندترین مو در جهان بودند، برای نخستین بار تصمیم گرفتند تا موهایشان را کوتاه کنند.

لینک کوتاه کپی شد

دو خواهر دوقلوی 18 ساله به نام های نیلانشی و مداسا اهل هند که نامشان به علت داشتن بلندترین موها در رکورد جهانی گینس به ثبت رسیده، برای نخستین بار پس از گذشت 18 سال، تصمیم گرفتند که موهایشان را تا روی شانه کوتاه کنند.  هنگامی که اندازه موهای مشکی، صاف و بلند این دو خواهر در سال گذشته اندازه گیری شد، بلندی موی آنها به اندازه 2 متر بود.

مداسا در مصاحبه ای در این باره گفت: "این موها در طول این 18 سال، تبدیل به بخش مهمی از ظاهر و بخش مهمی از وجود ما شدند و تمام اطرافیانمان نیز همیشه از ما می خواستند تا هرگز موهایمان را کوتاه نکنیم اما با وجود اینکه این کار برای هر دوی ما به شدت دشوار به نظر می رسد، تصمیم داشتیم تا تغییر بزرگی را در چهره مان ایجاد کنیم".

نیلانشی نیز در این باره گفت: "ما قصد داشتیم تا پس از کوتاه کردن این موهای بلند، استفاده مفیدی از آنها کنیم اما مطمئن نبودیم که می خواهیم آنها را به خیریه بدهیم یا آنرا در موزه ای بگذاریم که به تعلقات ویژه و مورد علاقه افراد در هند اختصاص دارد. اما مادرم که همیشه طرفدار انجام کارهای انسان دوستانه است، به ما پیشنهاد داد تا موهایمان را به آرایشگاهی که برای کوتاهی به آنجا می رویم، بفروشیم و پول آنرا صرف امور خیریه کنیم و همچنین او برای حمایت از ما، تصمیم گرفت تا موهای خودش را نیز کوتاه کند".

سرانجام این دو خواهر تصویری از موهای کوتاه و دسته موی بلند و بریده شده خود را در صفحات مجازی و یوتیوب به اشتراک گذاشتند و ویدیو ها و عکس های مربوط به آن نیز، بیش از یک میلیون بار دیده شد. 

20210415-Nilanshi-Patel-longest-hair-on-a-teenager

مداسا همچنین بیان کرد: "من پیش از انجام این کار هم هیجان زده و هم عصبانی بودم زیرا نمی دانستم که با مدل موهای جدیدم چگونه به نظر می رسم اما ما در نهایت این کار را انجام دادیم و من از انجام این تغییر بزرگ و از اینکه توانسته ام سهمی در انجام یک کار انسان دوستانه داشته باشم، احساس بسیار خوب و لذت بخشی دارم"

خواهر او نیز در ادامه گفت: " هر دوی ما دلمان برای داشتن این مو ها تنگ می شود اما هر دو می دانیم که موهایمان دوباره بلند می شود و باید بگویم که از اینکه هر دو شهامت انجام این کار و این تغییر را داشتیم، بسیار خوشحالم و امیدوارم که در آینده نیز بتوانیم رکورد های بیشتر و مهمتری را در زندگیمان ثبت کنیم". 

Nilanshi-holding-up-two-bunches-of-her-hair_tcm25-655457

منبع: Fox News

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی