|

عمو پورنگ مهاجرت کرد!!!

داریوش فرضیایی مرداد ۱۳۵۲ است. او مجری و برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون است که بیشتر به خاطر برنامه عمو پورنگ شناخته می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

عمو پورنگ با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت: دروغ سیزده بدر شنیده بودیم، ولی الان ۱۹ اردیبهشت ِ یه ماه گذشته ، فکر نمی کنید کمی دیر شده .. یعنی خنده دارتر از این خبر تا بحال نشنیده بودم.

بابا مردم خیلی گرفتارند
واکسن یک طرف
امتحانات حضوری یک طرف
تورم یک طرف
این وسط شما اومدید چی رو نوشتید آخه حداقل یک چیزی بنویسید مردم امیدوار بشن ترا خدا
راستی قسمت جدید کلبه عمو پورنگ را که اینروزها از شبکه دو پخش میشه رو ببینید ما که مشغول ضبط هستیم نمیتونستیم ببینیم لااقل شما لذتش رو ببرید.

بیوگرافی داریوش فرضیایی

داریوش فرضیایی متولد ١ مرداد ۱۳۵۲ در محله جوادیه تهران است. او مجری و برنامه ساز بخش کودک و نوجوان تلویزیون است که بیشتر به خاطر برنامه عمو پورنگ شناخته می‌شود. به دلیل ایفای نقش اصلی در همین برنامه، گاه در رسانه‌ها با نام عمو پورنگ نیز شناخته می‌شود. 

فرضیایی از سال ۱۳۷۳ و در ۲۱ سالگی وارد صدا و سیما شد و فعالیت خود را با گزارشگری رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه عصر جمعه با رادیو در تیپ‌های مختلفی ظاهر شد که شاخص‌ترین آنها «گل پسر» و «ننه بلقیس» بود. با برنامه او «ما و شما» که به کارتون‌های درخواستی بچه‌ها اختصاص داشت وارد دنیای تصویر و تلویزیون شد. سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن در ماه رمضان سال ۱۳۸۱ با اجرای برنامه کودک و نوجوان و اسم مستعار هنری «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوبیت یافت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی