|

رُخ جدید و آفریقایی "ریحانه پارسا" و البته لب بازی با مجسمه! فیلم

reyhaneh parsa shayanews

ریحانه پارسا با رخی جدید و البته رفتار هایی عجیب و تعجب برانگیز صفحه اینستاگرامش را به روزرسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

ریحانه پاسا دختر با استعداد ایرانی در حوزه هنر است که فعلا روزمرگی اش را جوری دیگر می گذارند. ریحانه پارسا پس از مهاجرتش از ایران هر روز رنگ عوض می کند. وی دیگر به دختری هزار چهره تبدیل شده است.

به گزارش «شایانیوز» ریحانه یک بار با موهای کوتاه ظاهر می شود یک بار با برهنگی ، بار دیگر با رانندگی و یک بار با فازی عارفانه و تصاویری مستهجن! او حتی خودش هم نمی داند چه می خواهد و دائما کاربرانش باید منتظر رویی جدید از ریحانه باشند. خانم بازیگر که تا چند روز پیش جنون سرعت و رانندگی او را گرفته بود حالا با پست هایی جدید آمده که بیشتر گُنگ و سیاه، سفید هستند. در ادامه چند عکس جدید او را مشاهده می کنید.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

البته تصاویر دیگری هم هست که عمق دیوانگی ریحانه پارسا را به وضوح نشان می دهد به گونه ای که مورد تمسخر کاربران نیز قرار گرفت، اما شایانیوز از گذاشتن آن ها معذور است.

شروع و شهرت ریحانه پارسا

ریحانه پارسا اولین بار در سال 1397 وقتی دختری 20 ساله بود با حضور در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید. او در این مجموعه کنار مهدی سلطانی بازی کرد و با سینا مهراد بسیار دیده شد.

برای نقش لیلا در سریال پدر حدود 250 نفر که حتی برخی از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت ریحانه پارسا پذیرفته شد. ریحانه پارسا گفت: خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد و برای این نقش انتخاب شدم. تجربه اول و بازی درخشانی که داشت باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازی در سینما و تلویزیون دریافت کند اما تصمیم گرفت به سمت تئاتر و کسب تجربه برود که البته راه تئاتر را هم آن قدر ادامه نداد و ترجیح داد با کَندن لباس از تنش با سرعت خیلی بیشتری معروف شود.

ریحانه پارسا

آبرو ریزی ریحانه

ریحانه پارسا به گفته خودش در کودکی آزار جنسی دیده و به او تجاوز شده است و به دلیل طلاق مادر و پدرش فشار روحی زیادی را متحمل بوده است. پارسا در گفته های خود تنفر زیادش نسبت به خانواده به خصوص پدرش را اعلام کرده است. ناگفته نماند انگار ریحانه دختری پر از عقده بود و علاقه شدیدی به دیده شدن داشت و شاید هدفش از همان اول هم همین بود که با کار خوب در تلوزیون شناخته شود و بعد به مسیری که می خواهد برود. مسیری که هر روز بیشتر در منجلابش فرو می رود. ریحانه پارسا نه تنها آبروی خود و خانواه اش را به شدت زیر پا گذاشت بلکه مشکلاتی هم برای تیم سریال پربیننده «پدر» به وجود آورده بود.

ریحانه پارسا

انتشار عکس های جنجالی ریحانه پارسا

مدت کوتاهی بعد از پایان سریال پدر، ریحانه پارسا شروع به انتشار عکس هایی تو چشم و جنجالی از خود کرد. حامد عنقا تهیه کننده می گوید: بعد از انتشار عکس های ریحانه پارسا در اینستاگرام، فشار وحشتناکی روی من و عوامل سریال بود. جهت اطلاع بگم همه مراسم های تقدیر که از طرف سازمان و نهادهای مختلف قرار بود انجام شود و حتی تاریخ و ساعتشان هم معین شده بود، کنسل شد. ریحانه بچه بود و بچگی کرد، دختر 18 ساله و شهرتی که ظرف کمتر از یک‌ ماه برایش به وجود آمد، هرکسی این ظرفیت را ندارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • غم عزیز من حسین جان 💚 ارسالی در

    انسان جایزالخطاست،انشالله تا زنده ست و دیر نشده به راه مستقیم خدا برگرده و توبه کنه💚

    • ناشناس ارسالی در

      خدا کنہ 😂

  • ناشناس ارسالی در

    خیلی مسخره هست

  • حمید ارسالی در

    سایت محترم
    بجای اینکه تیتر میزنی ، ریحانه، بنویس دیوانه...
    بنویس، روسبی ، بنویس معلوم الحال...

  • م ارسالی در

    روح وروانش آسیب دیده. توبچگی زخمی شده. الان زخمش سربازکرده @

  • معصومه ازتهران ارسالی در

    به کسی چه مربوطه عقیده ورفتارهرکسی براخودش هست

    • لعیا پارسا ارسالی در

      اگه اجتماعی ابتدایی و هم خوب میخوندیم یا مدنی قدیم و... این نظرات و دیگه نمی گفتیم 😊

  • محسن هاشمی ارسالی در

    باووو داره عشق وحال میکنه به کسی چه ، تنهایی به آدم تو غربت فشار که بیاره با مجسمه هم لب بازی میکنی چه برسه وقتی دوس پسر ایرانی ترک پیدا کنی چه بهتر، زندگی ملت شده دغدغه سلبریدی ها

  • ناشناس ارسالی در

    چشمت دیگه جایی رو میبینه بااین عینک؟😂😂😂😂😂😂
    بازهم ازاین عینک بزرگترداشته باشی جایی رو اصلانمیبینی،چون بدجور توتاریکی افتادی

  • ناشناس ارسالی در

    باور نمیشہ لیلااااا😂😂

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی