|

Metaverse !

شیبا اینو وارد حماسه ای جدید؟

SHIBAINU

تیم Shiba Inu اعلام کرده است که "Shiberse"در سال 2022 به حوزه Metaverse وارد می شود

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تیم Shiba Inu اعلام کرده است که "Shiberse"در سال 2022 به حوزه Metaverse وارد میشود. Shiberse اولین اکوسیستم در حال رشد و گسترش شیبا است. توسعه‌دهنده اصلی SHIB، Shytoshi Kusama، تقریباً یک هفته بود که سرمایه‌گذاران را درباره این توسعه اذیت می‌کرد و تیم شیبا سرانجام آن را رسمی کرد.طراحی Shiberse با جزئیات در هر جنبه از تصویر بسیار غنی و حرفه ای به نظر می رسد. از برگ‌های سبز سرسبز گرفته تا درختان و صخره‌ها، این تصویر چیزی کم از یک اثر هنری ندارد.این اعلامیه جامعه شیبا اینو را هیجان زده کرده است و در میان رکود بازار پرتو امیدی را به همراه دارد. رسانه‌های اجتماعی مملو از پست‌هایی در مورد آخرین به‌روزرسانی SHIB و اینکه چگونه Metaverse سرنوشت توکن‌ها را تغییر می‌دهد، پر شده است. 

شیباSHIB مطمئناً آماده یک بازی داغ در سال 2022 است زیرا آنها چندین نسخه در سیستم خود دارند. میم کوین در یک نقطه محوری قرار دارد و در نسخه های بعدی خود به طور پایدار در حال گسترش است.

شیبرس چیست؟ Shiberse Shiba Inu به عنوان یک تجربه همه جانبه برای کاربران برای Metaverse تبلیغ می شود. همچنین، Shiberse دارای گرافیک باکیفیت است که از بهترین ها هستند و تجربه ای به یادماندنی است. با این حال، تیم SHIB به زودی جزئیات بیشتری در مورد Shiberse منتشر خواهد کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی