|

بیت کوین در این عرصه!

پذیرشی خارق العاده برای بیت کوین!!

bitcoin

دیشب رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا جو بایدن، پس از مذاکره با رهبران گروه G7 تصمیم گرفت تا دسترسی موسسات مالی بزرگ روسیه رو به ارز‌های…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دیشب رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا جو بایدن، پس از مذاکره با رهبران گروه G7 تصمیم گرفت تا دسترسی موسسات مالی بزرگ روسیه رو به ارز‌های غالب و فیات در جهان محدود کند، همینطور امکان قطع دسترسی روسیه به شبکه SWIFT یکی از گزینه‌های احتمالی تحریم امریکا در نظر گرفته شده‌.

سویفت یک سازمانی بلژیکیه که بیش از ۱۱ هزار بانک و موسسه مالی در سراسر جهان از اون برای معاملات و انجام تراکنش‌های بین‌المللی استفاده می‌کنند و روزانه بیش از ۴۲ میلیون تراکنش تو این شبکه اتفاق می‌افته.

با این که حذف روسیه از شبکه SWIFT موافقان سر سختی همچون بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، و همچنین وزیر خارجه اوکراین دارد، بسیاری از این موضوع می‌هراسند که در نتیجه‌ی این اقدام عامل همکاری بیشتر روسیه و چین جهت توسعه سیستم پرداخت خود شده یا روسیه از پرداخت بدهی‌های خود صرف نظر کند.

طبق گفته تعدادی از کارشناسان مانند؛ تحلیلگران بلومبرگ در صورت در خطر گرفتن بلوکه شدن سرمایه میلیونر‌ها و شرکت‌های روسی، ممکن است که این افراد از بیت‌کوین و سایر ارز‌های دیجیتال برای فرار از تحریم‌های مالی آمریکا و متحدانش استفاده کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی