|

خرید یا فروش شیبا؟

چطور شیبا به 0.001 دلارمی رسد؟

SHIBAINU

SHIBA INU پس از برنامه ریزی BITgert برای راه اندازی SHIBA INU WRAPPED TOKEN به 0.001 دلار می رسد؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- قیمت توکن شیبا اینو در حال کاهش است و روند 30 روز گذشته نشان می دهد که توکن به شدت کاهش یافته نسبت به 30 روز گذشته تا به الان بیش از 30 درصد کاهش یافته است. اما پیش بینی برای Shiba Inu این است که ممکن است پس از اینکه شبکه Bitgert توکن Wrapped Shiba Inu را در زنجیره خود راه اندازی کرد، به 0.001 دلار برسد.

بزرگترین چالش با توکن Shiba Inu، علیرغم عدم استفاده از ابزار، هزینه تراکنش بوده است. این یک توکن مبتنی بر اتریوم است و بنابراین هزینه گاز بالای زنجیره اتریوم باعث کاهش عملکرد آن شده است. اما Bitgert (BRISE) در حال پیشرفت است و کمکی حال اوضاع شیبا اینو است. شیبا اینو در بلاک چین Bitgert، که سریع‌ترین و ارزان‌ترین زنجیره می باشد بااین حال احتمال زیادی وجود دارد که توکن به 0.001 دلار برسد.

شیبا اگر محدوده 0.0000223 دلار را بگذراند، این یک رشد بزرگ خواهد بود که این پروژه با ارزان ترین هزینه گاز که تقریباً یک رقم صفر است، ایجاد می شود.هزینه تراکنش های گران شیبا توکن اینو یکی از بزرگترین موانع رشد شیبا بوده است.اگر شیبا جز توکن ERC20 باشد به این معنی است که این ارز دیجیتال از هزینه بالای گاز زنجیره ای اتریوم استفاده می کند. به همین دلیل است که اخیراً تراکنش در شبکه Shiba Inu کاهش یافته است. اما زنجیره Bitgert ممکن است توکن را افزایش دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

مترجم: نیلوفر صدیق ملک کلائی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی