|

سیگنالی کارآمد!

نکته مهمی از شیبا که دارندگان به آن توجه نمیکنند!

SHIBAINU

شیبا اینو یکی از بزرگترین ارزهای رمزنگاری شده بوده است، اما تحولات اخیر شاهد کاهش سرعت شیبا از نظر رشد بوده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبا اینو یکی از بزرگترین ارزهای رمزنگاری شده بوده است، اما تحولات اخیر شاهد کاهش سرعت شیبا از نظر رشد بوده است. تعداد تراکنش‌های شیبا در سال 2022 با درصد زیادی کاهش یافته و ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز نسبت به چند ماه گذشته ریزش کرده است. و بااین حال طرفداران شیبا اینو به آرامی در حال نابودی می باشد و سرمایه گذاران توجه زیادی به آن نمی کنند.

کاهش یهویی تعداد تراکنش‌های شیبا اینو نشانه‌ خوبی نیست.شیبا اینو با سرعت زیادی در حال از دست دادن اعتبار خود است.ولی شیبا همچنان یکی از بزرگترین ارزهای رمزنگاری شده است، در حال حاضر در رتبه 14 از برترین ارزهای رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار قرار دارد، ممکن است با رشد سریع Bitgert از شیبا پیشی بگیرد.

Bitgert در حال حاضر به ارزش بازار 500 میلیون دلاری رسیده است.توسعه محصولات شیبا اینو بسیار محدود می باشد،از این رو به دلایل عملکرد بهتر پروژه های جدید مانند Bitgert باعث شده است که شیبا اینو نسبت به بقیه ضعیف تر به نظر برسد. بلاک چین Bitgert BRC20 یکی از محصولاتی است که باعث می‌شود این پروژه از شیبا اینو پیشی بگیرد. تیم شیبا باید محصولات بیشتری تولید کند تا از ارزهای دیجیتال سبقت بگیرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی