|

نسخه ای جدید!

شیباحماسه آفرید؛شیبایی جدید وارد بازار شد؟

SHIBAINU

سوالات زیادی راجع به این ارز جدید مطرح شد.یکی از کاربران پرسید: «با پیشرفت‌های بسیار زیاد در پروژه چه تغییری در شیبا ایجادمیشود؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نسخه جدیدی از Shiba Inu به‌نام Woofpaper v3 در حال ظهور می باشد همچنین پروژه های مختلفی از SHIB در حال توسعه هستند.Shiba AMA در فوریه جزئیات بیشتری درباره پروژه‌های جدید Shiba Inu، از جمله توکن سوزی جدید، فاش کرد.اکنون اعلام شده که یک شیبا اینو جدید به نام WoofPaper تایید شده، در حال راه اندازی می‌باشد.

Shiba Inu، WoofPaper v2 در حال حاضر اطلاعات فنی مربوط به اکوسیستم شیبا را به همراه برخی برنامه‌ها برای آینده ارائه می دهد. سوالات زیادی راجع به این ارز جدید مطرح شد.یکی از کاربران پرسید: «با پیشرفت‌های بسیار زیاد در پروژه WoofPaper v2 ، آیا توانایی ShibArmy این را دارد که نسخه به‌روز شده‌ای را دریافت کند که همه چیزهای جدیدی را که در این پروژه اتفاق می‌افتد نشان دهد؟»

در پاسخ گفت: "قطعاً نسخه سه WoofPaper در راه است. از زمانی که WoofPaper اصلی راه اندازی شد، دستاوردهای بسیاری و اعلامیه های بسیاری در این فضا به دست آورده ایم.همه داده ها باید در WoofPaper همراه با پروژه های دیگر بررسی شود.با این حال، AMA اطلاعاتی از زمان دقیق انتشار نسخه جدیدی از WoofPaper را در دسترس قرار نداد.Shibarium، یکی از اعضای انجمن Shiba، گفت WoofPaper نسخه 3 "در حال توسعه" است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Jabar vahiD ارسالی در

    با سلام آیا رمزارزشیبا که دست کاربران هست تکلیف آنها چه خواهد شد آیا سرمایه این افرادبایدنابودشودمنتظرجواب هستم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی