|

یا SHIB جزو پذیرفته شدگان خواهد بود؟

درخواستی عاجزانه از شیبااینو!!

SHIBAINU

انجمن شیبا اینو برای پذیرش پرداخت‌های SHIB از Ebay کمک خواست؟؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آیا SHIB جزو پذیرفته شدگان خواهد بود؟ پس از اینکه گزارش‌ها حاکی از آن بود که eBay غول تجارت الکترونیک می‌تواند به‌زودی برنامه‌هایی را برای پرداخت‌های ارزهای دیجیتال اعلام کند، ShibArmy مجدداً از eBay درخواست کرده است که SHIB را بپذیرد. با ادامه سوزاندن SHIB، با 1.5 میلیارد سوخت در فوریه، جامعه شیبا به دنبال افزایش تقاضا برای SHIB با فشار بر پذیرش آن در شرکت های بزرگ است.

برای مثال، AMC در حال حاضر قرار است پرداخت‌های SHIB را در ۱۹ مارس اجرا کند.پس از انتشار شایعات رمزنگاری eBay، دارندگان SHIB به توییتر هجوم آوردند تا این شرکت را تشویق کنند تا SHIB را بپذیرد. Gossip SHIB، عضو نژاد رشد شیبا، یکی از کسانی بود که بیشترین تلاش را می کرد. او با بازنشر یک مقاله با شایعات، گفت: «سلام eBay. آیا می توانم با SHIB پرداخت هایی در شبکه شما انجام دهم؟...با این حال، این اولین باری نیست که جامعه شیبا اینو با eBay تماس گرفته است.

پس از پاسخ eBay که گفت قادر به پذیرش احتمالی پرداخت‌ از طریق SHIB خواهد بود نیز گفت: اکنون ما کاملاً از PayPal جدا شده‌ایم، قطعاً به دنبال راه‌هایی برای کمک به گسترش گزینه‌های پرداخت برای خریداران و فروشندگان هستیم.

eBay قرار بود با یک سرویس شخص ثالث برای پردازش تراکنش های رمزنگاری خود شریک شود، سپس خدماتی مانند BitPay و NOWPayments از جمله مواردی هستند که می توانند مورد بررسی قرارگیرند که هر دو از SHIB پشتیبانی می کنند. جدا از eBay، دارندگان SHIB مشتاقانه منتظر عرضه نهایی ShibaNet - بازار غیرمتمرکز اکوسیستم شیبا هستند. با این حال، این احتمالا تا حدودی دور است، زیرا پروژه‌های زیادی جز آن در اولویت قرار دارند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی